Post
autor: piotrekkawa » 31 gru 2008, 13:29
zazwyczaj w skład dobrego (nietaniego) rozrządu wchodzą; cztery paski-dwa zębate od pompy wtryskowej i samego rozrządu,dwa wieloklinowe-od alternatora,pompy wspomagania,agregatu od klimy,osiem rolek,pompa wody i napinacz hydrauliczny z uszczelką. warto wymienić cały komplet i jest spokój na 80-120 tysięcy km. ja wymieniłem całośc,ponieważ poprzedni właściciel wymienił chyba same paski i po przejechaniu ok. 50 tysi stanęła (dosłownie) pompa wody. wcześniej puszczała na reperaturce i zasoliła rolki,które też zaczęły się zacierać więc tania wymiana tylko niektórych elementów,które wykazują jakieś zużycie nie ma najmniejszego sensu. jeżeli robić to raz a porządnie. mówię tu oczywiście o silniku 2.5 tdi. pozdrawiam.