[A6 C5 2.5 TDI AKN] Kto doradzi jakiej firmy wałki ???
[A6 C5 2.5 TDI AKN] Kto doradzi jakiej firmy wałki ???
Witam mógł by ktoś doradzić jakiej firmy wałki do AKN ponoć FEBI jest dobra ale cena jest też fajna może ktoś zna jakąś inna trochę tańszą bardzo bym prosił o podpowiedzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN] Kto doradzi jakiej firmy wałki ???
A taka anegdota dot. wałków FEBI poparta paroma fotami .... daje do myślenia czy aby firma ta a własciwie jej produkty warte są słonej przepłaty....Dawid86ss pisze:Witam mógł by ktoś doradzić jakiej firmy wałki do AKN ponoć FEBI jest dobra ale cena jest też fajna może ktoś zna jakąś inna trochę tańszą bardzo bym prosił o podpowiedzi
wałki febi po 7 kkm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Właśnie dowiedziałem się że pewna partia wałków Febi była felerna.I był taki podony przypadek po 10 tys.( podobnie zużyte, awłaściwie to wytarte rowyyy na wałkach) ale w tym przypadku FEBI uznało reklamację i zapłaciło za wszystko łącznie z czyszczeniem silnika i montażem nowych wałków.
U mnie pęknięty popychacz.
Stan wałków lekkie progi.
Trochę na wałku i trochę na dźwigience i luz gotowy. Póżniej zrobię zdjęcia i wrzucę.
Najlepsze że wcześniej nic nie było słychać, a silnik pracował cicho i równo.
Warsztat zawołał 4800zl za komplet + robocizna ,okazało sie jeszcze że pompa wody cieknie (ok.200zl) to już tak jest...
Wydaje sie dużo bo na allegro można kupić zestaw za 3000 zl za komplet tyle że jest to
firma Camshaft. Nie znam, jeśli ktoś zna to napiszcie.
Wałek utarty jest właście tylko w miejscu w którym pracuje czyli na szczycie krzywki, a pozostała jego część jest gładka.
Co mówicie o firmie Pana Lech ÂŚwiątek z Bydgoszczy?
Regeneracja Wałków i cała hydraulika, dźwigienki i pastylki INA nowe ?
To pewnie lepsze od tanich zamienników. Co sądzicie.
U mnie pęknięty popychacz.
Stan wałków lekkie progi.
Trochę na wałku i trochę na dźwigience i luz gotowy. Póżniej zrobię zdjęcia i wrzucę.
Najlepsze że wcześniej nic nie było słychać, a silnik pracował cicho i równo.
Warsztat zawołał 4800zl za komplet + robocizna ,okazało sie jeszcze że pompa wody cieknie (ok.200zl) to już tak jest...
Wydaje sie dużo bo na allegro można kupić zestaw za 3000 zl za komplet tyle że jest to
firma Camshaft. Nie znam, jeśli ktoś zna to napiszcie.
Wałek utarty jest właście tylko w miejscu w którym pracuje czyli na szczycie krzywki, a pozostała jego część jest gładka.
Co mówicie o firmie Pana Lech ÂŚwiątek z Bydgoszczy?
Regeneracja Wałków i cała hydraulika, dźwigienki i pastylki INA nowe ?
To pewnie lepsze od tanich zamienników. Co sądzicie.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2009, 11:45 przez darnok, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Darnok
Darnok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Wałki nowe ÂŚwiątka - 2200 zł (info telefoniczne)
Wałki regeneracja - 1440 zł
hydraulika, dżwigienki, pestki i cała reszta firmy INA - 1700 zł
Powinno śmigać lekko 100 tys.
Na moją jazdę to około 4 lata - to by mnie zadowoliło.
Jeżeli jest ktoś na forum kto skorzystał z usługi ÂŚwiątka i zregenerował swoje wałki i jeździ już trochę na nich to proszę o info.
Chociaż już się zdecydowałem na regenerowane.
Później jak pojeżdżę to też wam dam info bo za jakieś 40 tys. będę wymieniał rozrząd z przodu czyli pasek, rolki pompę wody itd więc każe zajrzeć pod klawiatury.
Wałki regeneracja - 1440 zł
hydraulika, dżwigienki, pestki i cała reszta firmy INA - 1700 zł
Powinno śmigać lekko 100 tys.
Na moją jazdę to około 4 lata - to by mnie zadowoliło.
Jeżeli jest ktoś na forum kto skorzystał z usługi ÂŚwiątka i zregenerował swoje wałki i jeździ już trochę na nich to proszę o info.
Chociaż już się zdecydowałem na regenerowane.
Później jak pojeżdżę to też wam dam info bo za jakieś 40 tys. będę wymieniał rozrząd z przodu czyli pasek, rolki pompę wody itd więc każe zajrzeć pod klawiatury.
Pozdrawiam
Darnok
Darnok
Witaj darnok
Ja regenerowałem swoje wałki u ÂŚwiątka-cena 1440 zeta.
Jak na razie zrobiłem zbyt mało kilometrów(2000)od wymiany,by mówić czy są dobre,czy nie.
Na 2 krzywkach widocznych przez wlew oleju widać,że sa w nienaruszonym stanie,jednak wiem ,że ta opinia nie jest miarodajna.
Za miesiąc zciągnę dekle, wtedy zobaczę,czy wszystko jest o.k.
Ja regenerowałem swoje wałki u ÂŚwiątka-cena 1440 zeta.
Jak na razie zrobiłem zbyt mało kilometrów(2000)od wymiany,by mówić czy są dobre,czy nie.
Na 2 krzywkach widocznych przez wlew oleju widać,że sa w nienaruszonym stanie,jednak wiem ,że ta opinia nie jest miarodajna.
Za miesiąc zciągnę dekle, wtedy zobaczę,czy wszystko jest o.k.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Przez wlew oleju nie widać, zużycie występuje na szczycie krzywki więc musiała by się ustawić odpowiednio aby coś tam dojrzeć.
U mnie zużyte są nie wszystkie krzywki, kilka jest w idealnym stanie.
Całą winę za zużycie ponoszą hydrauliczne popychacze, które po wczesnym zużyciu pozwalały na luz i klepanie.
Tam gdzie była sprawna hydraulika krzywki są ok.
Dzięki falco i czekam na info.
Pytanie czy jest zmiana w pracy silnika? ciszej pracuje, moc większa?
U mnie zużyte są nie wszystkie krzywki, kilka jest w idealnym stanie.
Całą winę za zużycie ponoszą hydrauliczne popychacze, które po wczesnym zużyciu pozwalały na luz i klepanie.
Tam gdzie była sprawna hydraulika krzywki są ok.
Dzięki falco i czekam na info.
Pytanie czy jest zmiana w pracy silnika? ciszej pracuje, moc większa?
Pozdrawiam
Darnok
Darnok
Ja właśnie o takim odpowiednim ustawieniu krzywek piszę.Fakt czasem trudno trafic by wzniosy były we właściwym miejscu,ale po kilku próbach udaje się.
Co do pracy silnika-to pracuje równiej-niewątpliwa zasługa nowych rozpylaczy,na starych chodził jakby na 5 garów.
Przed remontem po nagrzaniu pracował dużo głośniej(zmiana skokowa przy ok.85 st.C)-teraz tego nie zauważam,być może się przyzwyczaiłem.
Po wymianie wałków zalałem silnik Castrolem 10W60-czy to był dobry wybór zobaczymy.
Co do pracy silnika-to pracuje równiej-niewątpliwa zasługa nowych rozpylaczy,na starych chodził jakby na 5 garów.
Przed remontem po nagrzaniu pracował dużo głośniej(zmiana skokowa przy ok.85 st.C)-teraz tego nie zauważam,być może się przyzwyczaiłem.
Po wymianie wałków zalałem silnik Castrolem 10W60-czy to był dobry wybór zobaczymy.