Mam problem ze swoim samochodem.
Po odstawieniu auta wieczorem wszystko było ok. Następnego dnia rano przy próbie odpalenia zauważyłem że kontrolka od grzania swiec się nie zapaliła. Drugim problemem były mrygające prostokąty pod pozycjami biegu PRND. Auto kręci ale nie odpala. Pompa w baku sprawna, sprawdzana na krótko, jakies 2-3 miesiące temu naprawiany sterownik multitronic oraz wymieniany olej w skrzyni.
Silnik kręci tak jakby odciety był dopływ paliwa. Próbowałem sprawdzic czy pompka z baku podaje paliwo przy próbie odpalenia ale niestety nie dawała. Cos blokuje dopływ paliwa. Prosze o pomoc, jestem laikiem i nie posiadam VAG'a.
|Czy jest ktoś w Szczecinie kto może również pomóc??\
[ AYM 2.5 155 KM] Kręci ale nie odpala+mrugają kontrolki prn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
Tak skrzynia alarmuje Cię o trybie awaryjnym, możliwe też, że dodatkowo broni się przed odpaleniem silnika. Widziałem już taką "samoobronę" w A4 B6 z multi, ale to tylko moje przemyślenia. Koniecznie musisz auto podpiąć pod kompa.Zinek1 pisze:mrygające prostokąty pod pozycjami biegu PRND
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger
A wiecie może czy kontrolka od grzania świec ma też cos wspólnego z tym?\
Znacie może kogoś kto jest mobilny w Szczecinie z kompem ?\
Dodam ze 2-3 miesiace temu wymieniany sterownik skrzyni i olej.
Chgciałbym wiedziec jaki jest wynik mrugajace PRND+brak kontrolki swiec+nie odpala+rozrusznik kreci =???
Znacie może kogoś kto jest mobilny w Szczecinie z kompem ?\
Dodam ze 2-3 miesiace temu wymieniany sterownik skrzyni i olej.
Chgciałbym wiedziec jaki jest wynik mrugajace PRND+brak kontrolki swiec+nie odpala+rozrusznik kreci =???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel