Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] kopci na czrno

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 04 cze 2011, 21:29

Kąt wtrysku do regulacji

ursus1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 cze 2011, 10:42
Lokalizacja: Ruda Slaska

Post autor: ursus1977 » 05 cze 2011, 12:05

po czym w logach uwazasz ze kat do regulacji ???

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 05 cze 2011, 14:19

zerknij tutaj http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47469.html kąt na late jest 4 ATDC a powinie byc 2 lub pomiędzy 1 a 2

ursus1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 cze 2011, 10:42
Lokalizacja: Ruda Slaska

Post autor: ursus1977 » 05 cze 2011, 14:46

z tego co sie orietuje to na late ma byc najlepiej 2 -+2 czyli od 0 do 4 najbardziej mi to wyglada na przeplywke jak kolega wyzej sie wypowiedzial ze za malo powietrza daje niz żąda komputer ale jak by sie jeszcze ktos wypowiedzial. Bardzo Dziekuje

McKansy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 27 paź 2008, 14:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: McKansy » 05 cze 2011, 23:50

Nie tak przypadkiem dziura w dolocie? Czyli popularne właśnie charakterystyczne syczenie przy dodawaniu gazu na postoju i w trakcie jazdy, powodujące kopcenie?

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 06 cze 2011, 10:06

ursus1977- według mnie odpowiedź masz przed oczami w logach 011D i 003D.
Przeanalizuj je dokładnie a rozwiązanie samo ci przyjdzie do głowy (zwłaszcza 003D) <luzik> .
ps. Dziury w dolocie nie masz na 100%- wręcz przeciwnie...

ursus1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 cze 2011, 10:42
Lokalizacja: Ruda Slaska

Post autor: ursus1977 » 06 cze 2011, 22:22

czy chodzi o zaworki N75, N18 czystosc instalacji podcisnienia ?? zawór egr ?

[ Dodano: 2011-06-08, 11:26 ]
po podmianie wtyczek i podcisnienia na zworach n18 i n 75 samochod przestal kopcic

teraz logi statyczne

000 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48036.html
004 007 010 http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48038.html
011 013 014 http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48040.html

teraz wysterowanie zaworu egr w 003 jest 40 % przed podmianą 26%
dynamiczne

003 008 011 http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48035.html

jak te logi i czy moge zostawic podmienione zawory ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja