
[A6 C5 2.5TDI V6] kolejnosc cylindrow
[A6 C5 2.5TDI V6] kolejnosc cylindrow
Witam szanowne grono,mam takie pytanko moze ma ktos schemat silnika,tzn.konkretnie chodzi mi o numeracje cylindrow.Przymierzam sie do wymiany poduszki pod silnikiem bo wyskakuje mi blad 01375(zablokowane zawieszenie silnika na poziomie 1,rzad cylindrow 1,2,3)no własnie i ktora to bedzie strona????a moze obie do wymiany???Moze juz ktos to przerabiał i pomoze,z gory dziekuje i pozdrawiam. 

Z tego co mi wiadomo - pierwszy cylinder to ten pierwszy od przodu silnika z prawego rzędu cylindrów (strona pasażera), następne dwa w kierunku tyłu silnika. Zaś czwarty cylinder to ten "naprzeciwko" pierwszego - pierwszy od przodu silnika lecz z lewego rzędu cylindrów (strona kierowcy)
Mam jeszcze pytanie - jakim softem VAG'owałeś swoje auto? Ponieważ mam ten sam błąd, jednak trochę inaczej opisany:
Próbowałem wczoraj odpiąć wtyczkę z poduszki, jednak nie chce wyjść :evil: Masz może pojęcie, jak ją wyciągnąć - siedzi na jakimś zatrzasku? Dzięki za pomoc! :mrgreen:
Edit:
Poprawione.

Mam jeszcze pytanie - jakim softem VAG'owałeś swoje auto? Ponieważ mam ten sam błąd, jednak trochę inaczej opisany:
Kod: Zaznacz cały
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent
Edit:
Poprawione.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 10:39 przez McKansy, łącznie zmieniany 1 raz.
dzieki sliczne panowie za podpowiedz,co do vaga to sam osobiscie nie mam jeszcze i jezdze od czasu do czasu do "specjalisty" :-D i zostawiam po 20,40,a nawet kiedys 50zł.Mam jeszcze jedno pytanie czy ten bład moze dotyczyc obu poduszek czy ta lewa ma jakis inny,bo ten mój specjalista twierdzi ze to napewno prawa,tylko pytanie na jakiej podstawie,zebym przypadkiem nie wymienił dobrej,jeszcze raz dzieki i grillowac Panowie a nie tu przed kompem :mrgreen: ,ja tez zaraz ide 

W liście kodów błędów VAG'a znalazłem dwa o numerach - nasz, nr 1375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1 oraz drugi nr 1404 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnika, stopień 2 - więc wydaje mi się, że odpowiadają za poduszki osobno - stopień 1 - poduszka pod prawym rzędem cylindrów, stopień 2 - poduszka pod lewym rzędem cylindrów?
Jeśli znów się mylę, proszę o poprawienie :-D

Jeśli znów się mylę, proszę o poprawienie :-D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 233
- Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
- Lokalizacja: gdynia chylonia
A wiec jeszcze raz od poczatku...Odkąd kupiłem autko jakieś 1,5roku temu mam delikatne drgania silnika na biegu jałowym,szczególnie denerwujacy jest fakt ze odczuwalne jest to na gałce od dzwigni zmiany biegow.Tak jak pisałem na poczatku zvagowałem autko i wyskoczył blad poduszki.Wymieniłem ja(prawa strona)i pojechałem skasować blad.PO skasowaniu,nastepnie jezdzie i ponownym podłaczeniu vaga wyskakuje cos takiego,tym razem sam to nawet odczytałem:zawór elektromagn.zablokowane zawieszenie silnika rzad cylindrow 1 i 2.CZy to znaczy ze druga poduszka tez do wymiany???Przyznam ze wymieniłem na uzywana(ostatnio budzet podupadł w domu poniewaz urodziła mi sie miesiac temu druga córa wiec pieniazki ida :mrgreen: ) ktora niby miała byc w 100% pewna.Dodatkowo z 10 dniowa gwarancja "rozruchowa"na pismie.Poradzcie prosze o co tu chodzi.pozdrawiam wszystkich Kuba
Jeśli rozmawiamy już o poduszkach silnika to zapytam tak - czy jeśli w moim przypadku mam uwalony kabel lub jakieś zwarcie na przewodzie do poduszki, tzn., że poduszka jest jakby nie sprawna całkowicie? Chodzi mi o to, że po prostu mam spore drgania na gałce zmiany biegów (telepie się na boki :-D ) na biegu jałowym, oraz podczas odpalania/gaszenia silnika poradzi trochę nim szarpnąć
Czy może oznacza to wymianę poduszki?
P.S. Przepraszam, że tak ciągle o jakieś banały pytam na forum, ale jestem dopiero co na etapie poznawania mojego V6 :mrgreen:

P.S. Przepraszam, że tak ciągle o jakieś banały pytam na forum, ale jestem dopiero co na etapie poznawania mojego V6 :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: leszno