tx-didi, tak temp 87`C - 90`C
Więc już sam nie wiem, wcześniej błędu 550 nie wyświetliło, a po ustawieniu na + wyskoczył. Dziś jeszcze wprowadziłem małą korygację i już wygląda na to że wszystko w porządku. Chciałem się upewnić czy ma być pomiędzy (-)1.3 - (-)1.8 czy może pozostać (+)2.0 - (+)2.2 przy takim ustawieniu silnik pracuje miękko a przy ustawieniu minusowym bardziej twardo lecz wtedy błąd 550 nie pojawia się, wydaje się także jakby żywszy przy nastawach minusowych.
Pozdrawiam
[a6,c5 2.5tdi] kąt wtrysku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
leo, nalezy uzupelnic, ze opis pozycji 4 zawiera blad. Jest to wysterowanie zaworu n108, a nie (jak jest napisane) n18
Sylwek240, kat nalezy wyregulowac tak, aby miescil sie w przedziale <-1, 0). Blad 550 pojawi sie zawsze, gdy kat, pomimo odpowiedniego wysterowania n108, nie ustawi sie na żądaną pozycje i roznica bedzie wieksza niz okolo 4 (pisze okolo, gdyz to jest chyba uzaleznione od wersji softu w sterowniku, moj sterownik toleruje roznice do 4 stopni)
n108 - zakladam ze sie nie pomylilem (chyba tak sie wabi), w kazdym razie chodzi oczywiscie o zawor w pompie wtryskowej sterujacy (posrednio) katem wyprzedzenia wtrysku.
Sylwek240, kat nalezy wyregulowac tak, aby miescil sie w przedziale <-1, 0). Blad 550 pojawi sie zawsze, gdy kat, pomimo odpowiedniego wysterowania n108, nie ustawi sie na żądaną pozycje i roznica bedzie wieksza niz okolo 4 (pisze okolo, gdyz to jest chyba uzaleznione od wersji softu w sterowniku, moj sterownik toleruje roznice do 4 stopni)
n108 - zakladam ze sie nie pomylilem (chyba tak sie wabi), w kazdym razie chodzi oczywiscie o zawor w pompie wtryskowej sterujacy (posrednio) katem wyprzedzenia wtrysku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lut 2010, 12:35
- Lokalizacja: Lubuskie