Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BAU 2.5 179 KM] Kąt wtrysku ? Pompa? Logi i screeny.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Sirbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2018, 12:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

[ BAU 2.5 179 KM] Kąt wtrysku ? Pompa? Logi i screeny.

Post autor: Sirbu » 12 kwie 2020, 09:38

Po powrocie od mechanika który stwierdził uszkodzenie pompy chciałbym dla upewnienia się rozwikłać kilka moich wątpliwośći( Tacy mechanicy w okolicy, że trzeba sprawdzać). Czy kąt wtrysku mam ustawiony dobrze? Co oznaczają "1" w grupie 21 ? Poniżej log i screeny. Auto rechocze, szarpie i nie ma takiej mocy jak mieć powinno.

http://vaglogi.pl/log-004_Ev47a.html

http://vaglogi.pl/log-004_RjO8436.html

https://www.fotosik.pl/zdjecie/f082a53bcaa3afeb

https://www.fotosik.pl/zdjecie/6a5f7d0288be6fdc

Mario83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 gru 2009, 16:45
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Mario83 » 13 kwie 2020, 09:08

Witaj :)
Kąt wtrysku jest ustawiony dobrze i zakres pracy tloczka jest bardzo duzy.
Na kanale 18 jest ok (powinny byc tam zera) a z 21 niestety nie wiem ale sprawdzę u siebie jak jest.
Na jakiej podstawie mechanik stwierdził że pompa jest uszkodzona?
Ja tez mam rechotanie (warczenie jak traktor) podczas przyspieszania, czasem nawet szarpnie jakby cos sie przelaczylo i zaczyna warczec od okolo 1700obr
Sprawdzales zaworki n18 i n75?
Ja czyscilem n18 i jeden dzien byla jakby lepiej, ale moze to tylko złudzenie...
Tez mam BAU z reczna skrzynia

Sirbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2018, 12:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sirbu » 13 kwie 2020, 10:00

Ja mam BAU z Tipem, to rechotanie jest mega uciążliwe. Skrzynia wtedy szarpie i ogólnie wariacje. Dla porównania kolega ma identyczne auto i rechotu brak. Ponadto podczas rechotu nie ma mocy.

Mario83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 gru 2009, 16:45
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Mario83 » 13 kwie 2020, 13:36

Moj znajomy tez ma bau i brak takich objawow. Sprawdz podciscienia i zaworki moze sie przycinaja w jakiejs pozycji. Ja sam zastanawiam się czy nie oddac pompy vp44 na sprawdzenie i kalibracje.
Przyjemny jest ten dzwiek BAU ale jak zaczyna sie ten warkot to wole swojego drugiego, R4 AVF

Sirbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2018, 12:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sirbu » 13 kwie 2020, 13:54

Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_cPmGl.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_AeXOdJ6.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_14FW6.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_WX08o6.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_83JMI.html

Dodaje logi. EGR mam zaślepiony i wyprogramowany (nie ma żadnej zmiany). Najgorsze jest szarpanie skrzyni(skrzynia ok na 100%) oraz brak mocy w czasie rechotu.

Mario83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 gru 2009, 16:45
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Mario83 » 13 kwie 2020, 14:04

Logi wygladaja dobrze.
Dzieje sie to u Ciebie caly czas czy zaleznie od tego jak szybko chcesz przyspieszyc?

Sirbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2018, 12:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sirbu » 13 kwie 2020, 14:38

Różnie, czasem jak delikatnie dodaje gazu to efekt występuje "później".

Mario83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 gru 2009, 16:45
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Mario83 » 13 kwie 2020, 15:07

Fajnie gdyby wypowiedzial sie ktos dobrze obeznany z silnikiem BAU.
Ale dla pewnosci sprawdz ewentualnie wyczyścić n18 i n75. Ja moze jutro podmienie od sprawnego samochodu.

Sirbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2018, 12:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sirbu » 13 kwie 2020, 15:26

Ja tych zaworków mam po 5 sztuk :D mam nie opodal siebie dostęp do używanych części za grosze. Na innym forum po logach pewien użytownik stwierdził, że zaciera się tłok w pompie. Myślę, że ma racje, bardzo fajnie logicznie wytłumaczył

Mario83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 gru 2009, 16:45
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Mario83 » 13 kwie 2020, 15:32

Mógłbyś go zacytowac? Albo podac link?

Sirbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2018, 12:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sirbu » 29 kwie 2020, 13:48

Masz na PW

[ Dodano: 2020-04-29, 13:48 ]
Aktualizacja w temacie. Charakterystyczny rechot bardzo dużo zniknął po wymianie... pompy vacum. Autko jest żwawsze, przyjemniejsze. Z nadmiaru wolnego czasu muszę posprawdzać teraz zaworki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga