Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Kat wtrysku i niskie doladowanie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
losnorwoks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2018, 08:07
Lokalizacja: Mauritius/Zlotoryja

[ AKE 2.5 180 KM] Kat wtrysku i niskie doladowanie

Post autor: losnorwoks » 18 lut 2018, 08:47

Witam,

Walcze od jakiegos czasu z silnikiem AKE, kupilem z przebiegiem 140tys km(tu gdzie mieszkam klimat jest ciezki i diesel slabej jakosci, plus mechanicy nawet w serwisie sa slabi), poprzedni wlasciciel zmienil juz 2 razy pompe VP44!! Zalozylem sprawna uzywana zmienilem wtrysk sterujacy czujnik temperatury zielony, i auto zaczelo calkiem niezle jezdzic, (nowe turbo zmienione niedawno) natomiast mialo problem na lewej glowicy, przedmuch do ukl chlodzenia, glowice zrobione auto dostalo nowe zawory wydechowe i prowadnice, cala hydraulika zrobiona (INA) i nowy rozrzad, pompa wody, termostat, i kilka innych drobiazgow, auto po poskladaniu odpalilo bez problemu, pompa wtryskowa przed i po remoncie nie dawala sie ustawic lepiej niz 3-4BTDC natomiast po remoncie auto ma mula i po sprawdzeniu doladowania wychodzi ze jest max 980 gdy zadane ma wartosc np 2000, posprawdzalem vacum, znalazlem jeden przytkany wezyk, sprawdzilem gruszke w BS grupa 11 i dziala bez zarzutu, natomiast podczas tego testu zaczelo cos dziac sie z pompa, zapalila sie spirala grzania swiec, auto zaczelo nierowno pracowac, i dopiero po odpieciu vacum na gruszce wrocilo do rownej pracy ale zupelnie przestalo sie wkrecac na obroty i kopci na bialo, czy jesli to znowu pompa, co moze powodowac ze zacieraja sie tak szybko tloczki przestawiacza kata wtrysku? Dodam ze na razie tester pokazuje zero bledow w silniku....?!?
Moje auta VAG - PF, AEB, ABC, BFB, AKE

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja