Post
autor: mixsio » 07 lis 2017, 17:00
wszystkie silniki z literką "B" prócz BFC miały nowy system hydrauliki zaworowej przystosowany pod wałki nowego typu, na zdjęciu jest widoczny stary typ hydrauliki, trzeba by odczytać numery głowic żeby stwierdzić w czym problem, hydraulika i wałki nie jest wymienna między głowicami starego i nowego typu, średnice i wysokości popychaczy są inne, nawet same zawory się różnią rowkami gdzie przychodzi zamek chodzi o wysokość, kształt krzywki wałka też inny co za tym idzie, inny czas otwarcia zaworów.
Jeśli ktoś w twoim BDG zaadaptował wałki,dźwigienki i popychacze starego typu do głowic z nowego to jest to totalna rzeźba i nie będzie to poprawnie działać, za dużo różnic, natomiast jeśli ktoś założył głowice starego typu razem z wałkami, popychaczami i dźwigienkami oraz pestkami no to oczywiście podejdzie i będzie działać poprawnie, ale jak powszechnie wiadomo wałki starego typu po pewnym przebiegu się wycierają i to mogło spowodować wypadnięcie owych dźwigienek.
sprawdź numery głowic, od tego bym zaczął i podeślij więcej fot głowic, wałków itd samego mnie ciekawi co tam masz nawyrabiane, a ewentualnym powodem wymiany głowic (o ile tak było) mogło być to że komuś rozleciały się wałki rurkowe, bo albo popękały krzywki, albo się ukręciły bo są puste i mało wytrzymałe itp powodując dewastację w głowicy, koszt naprawy duży no to poratował się wkładając tańsze używane kupione na aukcji.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać