to bedzie 3 wymiana paska w tym roku i druga w ciagu 2 dni hehe
za pierwszym razem pasek spadł mi przy odpalaniu i mechanik powiedzial ze do wymiany sa rolki napinacz oraz poszarpany pasek. Wymienił w kwietniu i pojezdzilem na tym do zeszlego czwartku tylko ze ten mechanik zalozyl mi pasek o tym nr. 6 PK 2413 ..... w czwartek nowy mechanik zalozyl mi rowniez pasek o nr.6 PK 2413 poniewaz taki byl zalozony poprzednio i nie sprawdzajac w katalogu zamowil odrazu taki sam jak poprzednio

co sie okazalo gdy odebralem wczraj auto spadł po 2 km od wyjazdu z warsztatu ... czyli ten pasek o nr.6 PK 2413 jest krótszy od paska o nr.6 PK 2404

bo gdy wczoraj zakladal ten pasek o nr. 6 PK 2413 to zabraklo jakis 3 cm do zalozenia go na wszystkie rolki

czy ktos mi wytlumaczy jak mogł zalozyc ten pasek o nr.6 PK 2413
[ Dodano: 2010-08-29, 16:42 ]
a kupno nowego napinacza tez nic nieda

o którą os sie rozchodzi

os na napinaczu czy w silniku
