
Sprawdzając VAG iem różne parametry zauważyłem ,że temperatura oleju napędowego wynosi 68 stopni. Zastanawiam się czy to nie za dużo.
Koledzy jak jest u Was ?
Słyszałem ,że od wysokiej temp. paliwa lecą pompy ...
Co do Mixola to nie neguja jego właściwości smarujących, tylko jak juz to trzeba go uzywać ciagle. On tylko wtedy smaruje gdy jest w paliwie, nie ma mozliwosci przesmarowania pompy "na zapas". Stosowanie raz na ileś tankowan tzn. że raz na ileś tankowań chronisz pompe ale w większości jej nie chronisz (u ciebie co drugie, więc co drugie tankowanie smarujesz, a co drugie nie smarujesz).martinshadow pisze:Również czytając Piotruś jeszcze przed rokiem Twoje posty postanowiłem używać mixol s
co drugie tankowanie 300 ml. i tak robię do tej pory mimo zmiany silniczka i mimo opinii co nie wtajemniczonych ,że miksol wypala zawory? może masz na to jakąś teorię ?
No to jest IMO dosyc kontrowersyjna co do skutecznoći metoda.martinshadow pisze:ps. dla lepszego chłodzenia ja jeszcze na lato mam odkręcone osłony silnika pod silnikiem i skrzynią oraz zdjętą górną
Piotruś, czułem, że moja wypowiedź nie pozostanie dla Ciebie obojetnaPiotruś pisze:Romek ale zgodzisz się (??)