Mam pytanie jak się Vag-uje auto na kanał 13i 14 korekt wtrysku jest porównanie wszystkich cylindrów do drugiego zawsze myślałem , że tam siedzi wtrysk sterujący a według tego posta a6-c5-25-98r-afb-kolejnosc-cylindrow-vt19335.htm znajduje się przy ścianie grodziowej po prawej stronie, a powiem szczerze dałbym głowę, że jest to środkowy po prawej stronie i miałem wrażenie, że u mnie w aucie tak jest.
Tak sobie myślałem o moich słabych korektach ponieważ ja wtrysk sterujący mam praktycznie nowy może ma zrobione z 25tyś km.
Koledzy czy stoi coś na przeszkodzie by wtrysk sterujący włożyć w inne miejsce?
[A6 c5 2,5 TDI AKE] jak zimny wielka turbo dziura do 2000rpm
Witam Piotruś nie chcę nikomu robić mętliku w głowie ale jakoś tak zakodowałem z tym G80 że on u mnie na środku, ale skoro motor nie pracował by to najmocniej wszystkich kolegów PRZEPRASZAM!!! :oops:
Mam jeszcze mały dylemat,
Jaki model 2,5 V6 TDI ma taką samą przepływkę jak AKE? :roll:
Mam jeszcze mały dylemat,
Jaki model 2,5 V6 TDI ma taką samą przepływkę jak AKE? :roll:
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
Super super dzięki Piotruś to bardzo ułatwi mi poszukiwanie przepływomierza na przekładkę.
Jeszcze raz szczere dzięki :!: :!:
[ Dodano: 2010-04-21, 14:54 ]
Witam kolegów po krótkiej przerwie, Po sugestiach Piotrusia zdemontowałem wtryski i oddałem je do sprawdzenia, i powiem szczerze ,że jestem bardzo zaskoczony żaden z moich wtrysków nie przeszedł testu na maszynie a co najbardziej mnie zdziwiło, że nawet mój wtrysk sterujący który ma przejechane około 30 tyś również testu nie przeszedł dopiero po dokładnym czyszczeniu w myjce ultradźwiękowej i ponownej kalibracji udało się uratować 3 w tym sterujący a w pozostałych 3 trzeba było wymienić końcówki.
Dzisiaj majster ma włożyć nowe skalibrowane wtryski do mojego auta i zrobię logi a wrażeniami się podzielę.
[ Dodano: 2011-04-03, 23:53 ]
Witam odświeżam trochę temat po długich działaniach i naprawie wtryskiwaczy, wyminie przepływomierza oraz turbo, oraz sprawdzeniu kilku czujników, niestety problem narywania silnika nie znikną po kilku diagnozach, udało się prawdopodobnie ustalić, że problem pochodzi od czujnika położenia wału po kilku próbach ustawienia, problem nie znikną ale przy innych ustawieniach czujnika na przykład obniżenia go problem narywania występował w innych zakresach obrotowych.
I teraz moje pytanie jak mogę ustawić ten czujnik by auto chodziło poprawnie, lub gdzie może tkwić przyczyna tego nie typowego problemu po wymianie silnika?
Jeszcze raz szczere dzięki :!: :!:

[ Dodano: 2010-04-21, 14:54 ]
Witam kolegów po krótkiej przerwie, Po sugestiach Piotrusia zdemontowałem wtryski i oddałem je do sprawdzenia, i powiem szczerze ,że jestem bardzo zaskoczony żaden z moich wtrysków nie przeszedł testu na maszynie a co najbardziej mnie zdziwiło, że nawet mój wtrysk sterujący który ma przejechane około 30 tyś również testu nie przeszedł dopiero po dokładnym czyszczeniu w myjce ultradźwiękowej i ponownej kalibracji udało się uratować 3 w tym sterujący a w pozostałych 3 trzeba było wymienić końcówki.
Dzisiaj majster ma włożyć nowe skalibrowane wtryski do mojego auta i zrobię logi a wrażeniami się podzielę.

[ Dodano: 2011-04-03, 23:53 ]
Witam odświeżam trochę temat po długich działaniach i naprawie wtryskiwaczy, wyminie przepływomierza oraz turbo, oraz sprawdzeniu kilku czujników, niestety problem narywania silnika nie znikną po kilku diagnozach, udało się prawdopodobnie ustalić, że problem pochodzi od czujnika położenia wału po kilku próbach ustawienia, problem nie znikną ale przy innych ustawieniach czujnika na przykład obniżenia go problem narywania występował w innych zakresach obrotowych.
I teraz moje pytanie jak mogę ustawić ten czujnik by auto chodziło poprawnie, lub gdzie może tkwić przyczyna tego nie typowego problemu po wymianie silnika?
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA