[A6 C5 All TDI] jak sprawdzić czy wtryski leją?
[A6 C5 All TDI] jak sprawdzić czy wtryski leją?
Witam, mam pytanko, jak w temacie; (być może niektórym wyda się śmieszne, ale nie mam o tym pojęcia-zawsze miałem silniki benzynowe)
-jak sprawdzić -(czy wogóle sie da, bez podłączania do Vag-a) czy wtryski/wtrysk leje i jakie mogą być skutki lania przez takowy wtrysk?
dzięki za podpowiedzi
-jak sprawdzić -(czy wogóle sie da, bez podłączania do Vag-a) czy wtryski/wtrysk leje i jakie mogą być skutki lania przez takowy wtrysk?
dzięki za podpowiedzi
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
kolego profesionalne sprawdzenie szczelnosci wtrysku polega na jego wybudowaniu i zamontowaniu w specjalnym urzadzeniu ktore podaje paliwo pod odpowiednim cisnieniem(zgodnym z parametrami wtrysku) i jezeli iglica wtrysku uchyli sie ponizej minimalnej wartosci podanej przez producenta to juz wiemy ze dany wtrysk nie trzyma cisnienia w układzie i tzw "leje".Po czym mozna poznac np. po kopceniu z układu wydechowego
Vagiem to raczej tego się nie sprawdzasacreble pisze:(czy wogóle sie da, bez podłączania do Vag-a)

W seryjnym silnku (nie tuningowanym) lejące wtryski mogą ale to bardzo rzadko powypalać dziury w tłokach (ale to naprawdę musi lać się strumieniem i silnik musi być umęczony).sacreble pisze:jakie mogą być skutki lania przez takowy wtrysk?
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
--------------------------------------------------------------------------------
kolego profesionalne sprawdzenie szczelnosci wtrysku polega na jego wybudowaniu i zamontowaniu w specjalnym urzadzeniu ktore podaje paliwo pod odpowiednim cisnieniem(zgodnym z parametrami wtrysku) i jezeli iglica wtrysku uchyli sie ponizej minimalnej wartosci podanej przez producenta to juz wiemy ze dany wtrysk nie trzyma cisnienia w układzie i tzw "leje".Po czym mozna poznac np. po kopceniu z układu wydechowego
Witam kolega ci podal najlepsze rozwiazanie wiec chcesz byc pewien zrob tak jak wyzej jest napisane.pozdrowka
kolego profesionalne sprawdzenie szczelnosci wtrysku polega na jego wybudowaniu i zamontowaniu w specjalnym urzadzeniu ktore podaje paliwo pod odpowiednim cisnieniem(zgodnym z parametrami wtrysku) i jezeli iglica wtrysku uchyli sie ponizej minimalnej wartosci podanej przez producenta to juz wiemy ze dany wtrysk nie trzyma cisnienia w układzie i tzw "leje".Po czym mozna poznac np. po kopceniu z układu wydechowego
Witam kolega ci podal najlepsze rozwiazanie wiec chcesz byc pewien zrob tak jak wyzej jest napisane.pozdrowka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
- Lokalizacja: Szczytno
Witam podepnę się pod temat nie wiem czy odpowiedni ale nie chce nowego zakładać,
otóż mój problem polega na tym że po regeneracji pompy wtryskowej samochód zaczął głośniej chodzić taka praca silnika twarda. Co do wtrysków były sprawdzane pod profesjonalnym sprzętem 3 razy i wychodzi że są dobre ale podpinałem się vagiem launchem na dwóch oprogramowaniach i zawsze wychodzi że wartości wtryskiwanego paliwa są za duże....
czyli..
-2.59mg/h -2.24mg/h -4.24mg/h -2.67mg/h
blok 13
wcześnij przed samą regeneracją pompy miałem nie pamietam ale mieściły się w normie czyli od 1.5mg/h do -1.5mg/h
i silnik miękko pracował... nie wiem co trzeba już zrobić spotkaliście sie z takim już przypadkiem??
otóż mój problem polega na tym że po regeneracji pompy wtryskowej samochód zaczął głośniej chodzić taka praca silnika twarda. Co do wtrysków były sprawdzane pod profesjonalnym sprzętem 3 razy i wychodzi że są dobre ale podpinałem się vagiem launchem na dwóch oprogramowaniach i zawsze wychodzi że wartości wtryskiwanego paliwa są za duże....

-2.59mg/h -2.24mg/h -4.24mg/h -2.67mg/h
blok 13
wcześnij przed samą regeneracją pompy miałem nie pamietam ale mieściły się w normie czyli od 1.5mg/h do -1.5mg/h
i silnik miękko pracował... nie wiem co trzeba już zrobić spotkaliście sie z takim już przypadkiem??

- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
- Lokalizacja: Szczytno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
- Lokalizacja: Szczytno