[A6 C5 2.5 TDi] hydraulika zaworowa
[A6 C5 2.5 TDi] hydraulika zaworowa
Panowie zbliża się u mnie wymiana rozrządu i przy okazji chcę wymienić również hudraulikę zaworową. Możecie polecić jakieś dobre firmy czy zostaje tylko serwis.
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
artur28, napisz może co konkretnie chcesz wymieniać, to łatwiej będzie Ci podpowiedziec. Bo o co chodzi ze sprężynami zaworowymi przy wymianie hydrauliki ?
Robisz od razu regenerację głowic ?
W samej hydraulice to masz dźwigienki, podkładki, hydropopyhacze. w sumie 3 rodzaje części. Piszesz o 6, więc :?: :shock:
Niedawno wymieniałem w AKE, wszystkie części ori ale ceny wcale nie z ASO
Poziom cen mniej więcej taki jak dobrych zamienników. Ale to ori VW/Audi :!:
Określ się co potrzebujesz, bo moje źródło częsci nadal jest czynne, to może mógłbys trochę grosza w kieszeni zostawić. Zaznaczam, że części w 100 % legalne, po prostu inne chyba niż Kulczyk tradex źródło pochodzenia, do tego niższe marże. Jakby co to pisz :!:
Ja z kolei chetnie poznałbym mechanika z pasją do V6 bo na razie w Poznaniu nie trafiłem :-x
Robisz od razu regenerację głowic ?
W samej hydraulice to masz dźwigienki, podkładki, hydropopyhacze. w sumie 3 rodzaje części. Piszesz o 6, więc :?: :shock:
Niedawno wymieniałem w AKE, wszystkie części ori ale ceny wcale nie z ASO
Poziom cen mniej więcej taki jak dobrych zamienników. Ale to ori VW/Audi :!:
Określ się co potrzebujesz, bo moje źródło częsci nadal jest czynne, to może mógłbys trochę grosza w kieszeni zostawić. Zaznaczam, że części w 100 % legalne, po prostu inne chyba niż Kulczyk tradex źródło pochodzenia, do tego niższe marże. Jakby co to pisz :!:
Ja z kolei chetnie poznałbym mechanika z pasją do V6 bo na razie w Poznaniu nie trafiłem :-x
Części samochodowe online - Motostacja pl
Dzwoniem do sewisu chce wymienić rozrząd z hydrauliką zaworową i mi podał tak
1. zatrzask cięgna 24 szt
2. element wyrównawarzający 24 szt
3. podkładka 24 szt
4. wkładka stozkowa 48 szt
5. sprężyna talerzowa góra 24 szt
6. sprężyna zaworu 24 szt
7. uszczelnienie trzonka zaworu 24 szt.
8. rozrząd
9. pompa wody
to wszystko ma kosztować 3600
co do mechanika to gość solidny pracuje w vw i w rozmowie z nim wie o co chodzi w v6. polecił go szef serwisu jako tego najlepszego u nich. Co do ceny za wymiane tego wszystkiego oczywiście po godzinach pracy 500zł.[/code]
1. zatrzask cięgna 24 szt
2. element wyrównawarzający 24 szt
3. podkładka 24 szt
4. wkładka stozkowa 48 szt
5. sprężyna talerzowa góra 24 szt
6. sprężyna zaworu 24 szt
7. uszczelnienie trzonka zaworu 24 szt.
8. rozrząd
9. pompa wody
to wszystko ma kosztować 3600
co do mechanika to gość solidny pracuje w vw i w rozmowie z nim wie o co chodzi w v6. polecił go szef serwisu jako tego najlepszego u nich. Co do ceny za wymiane tego wszystkiego oczywiście po godzinach pracy 500zł.[/code]
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
artur28, w moim przypadku wymieniałem części z pkt. 1-3, 8, 9. Na pozostałe też ktoś chciał mnie namówić ale nie widziałem sensu (nie było żadnych oznak aby im coś dolegało).
Wymieniałem za to wałki rozrządu bo były zużyte nieco :mrgreen:
Oczywiście mozna wymienić sprężyny zaworowe tylko nie bardzo widzę po co ?
Wiadomo, obecnie nie są one jak nowe ale takie też było całe moje auto :mrgreen:
A stan wałków sprawdzałeś ? Bo tu moga byc koszty :shock:
I prawdopodobnie dojdą Ci jakieś rzeczy od pasków wielorowkowych: same paski, kółka, napinacz....
Tu też w ASO padła propozycja wymiany wszystkiego co się da :mrgreen:
Generalnie wszystko co jest między chłodnicami a kadlubem silnika chcieliby wymieniać.
Co do ceny roboty to bym powiedzial, że bardzo atrakcyjna, ja z wymiana wałków (ale bez spraw zaworowych) płaciłem ca. 2 razy tyle.
Sprawdź wałki :!: :!: :!:
Wymieniałem za to wałki rozrządu bo były zużyte nieco :mrgreen:
Oczywiście mozna wymienić sprężyny zaworowe tylko nie bardzo widzę po co ?
Wiadomo, obecnie nie są one jak nowe ale takie też było całe moje auto :mrgreen:
A stan wałków sprawdzałeś ? Bo tu moga byc koszty :shock:
I prawdopodobnie dojdą Ci jakieś rzeczy od pasków wielorowkowych: same paski, kółka, napinacz....
Tu też w ASO padła propozycja wymiany wszystkiego co się da :mrgreen:
Generalnie wszystko co jest między chłodnicami a kadlubem silnika chcieliby wymieniać.
Co do ceny roboty to bym powiedzial, że bardzo atrakcyjna, ja z wymiana wałków (ale bez spraw zaworowych) płaciłem ca. 2 razy tyle.
Sprawdź wałki :!: :!: :!:
Części samochodowe online - Motostacja pl
wielorowkowy i napinacze już zmieniałem bo mi szczelił jak wracałem do kraju także to mi odchodzi.
Wałki sprawdzałem nie są wytarte mimo stosowania przez poprzedniego właściela long Life :-D
Ja chyba też wymienie od 1-3 chyba że mi mechanik powie że trzeba. Co do ceny to jest dość atrakcyjna masz racje
Wałki sprawdzałem nie są wytarte mimo stosowania przez poprzedniego właściela long Life :-D
Ja chyba też wymienie od 1-3 chyba że mi mechanik powie że trzeba. Co do ceny to jest dość atrakcyjna masz racje
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga