Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Gwizd turbiny

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lukasz24815
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
Lokalizacja: Pomorskie

[ AKE 2.5 180 KM] Gwizd turbiny

Post autor: Lukasz24815 » 17 sie 2015, 23:13

Witam, posiadam problem identyczny jak na filmiku poniżej, nie wiem czy to coś niepokojącego czy to normalna sprawa.
Otóż, coś gwiżdże z okolic turbiny, czy to normalne???
Filmik nie jest mojego autorstwa ale u mnie tak samo się dzieje, dodam ze słychać to dosyć głośno

https://www.youtube.com/watch?v=0CArw0FPwBU

I drugie pytanie, czy w moim modelu są bi xenony (rocznik 2002, duże soczewki)? dodam, że jak załączam światła drogowe to "coś" jakby się załączało w lampach

Proszę o pomoc, pozdrawiam. :]

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Re: Gwizd turbiny

Post autor: mwx » 18 sie 2015, 12:00

Lukasz24815 pisze: Otóż, coś gwiżdże z okolic turbiny, czy to normalne???
Nie, zdrowej turbiny tak nie słychać. Pewnie ktoś lał g****any olej.

Sprawdź gumę na wlocie do turbiny i cały dolot pod kątem nieszczelności.
Lukasz24815 pisze: I drugie pytanie, czy w moim modelu są bi xenony (rocznik 2002, duże soczewki)? dodam, że jak załączam światła drogowe to "coś" jakby się załączało w lampach
Tak, chyba że jakaś rzeźba. To widać wyraźnie jak włączy się długie przed ścianą, chyba że odbłyśniki są już zarżnięte w trupa.

Awatar użytkownika
Lukasz24815
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Lukasz24815 » 18 sie 2015, 14:54

mwx pisze:Nie, zdrowej turbiny tak nie słychać. Pewnie ktoś lał g****any olej.

Sprawdź gumę na wlocie do turbiny i cały dolot pod kątem nieszczelności.
Ok, posprawdzam to. Dodam, że samochod ma moc jak nalezy.
mwx pisze:Tak, chyba że jakaś rzeźba. To widać wyraźnie jak włączy się długie przed ścianą, chyba że odbłyśniki są już zarżnięte w trupa.
dziś to sprawdziłem, wyjąłem żarówki h7, podjechałem pod ścianę i zapaliłem długie, jest tak samo jak w audi C6, tzn. jak mam włączone światła to mam tak "__/" a jak załącze długie to włącza jest tak samo jak w C6

zrobiłem mały schemacik jak to wygląda, całe światło wydobywa się z soczewki.
Obrazek

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 18 sie 2015, 15:36

Dopóki w swoim nie zainstalowałem nowego zdrowego 2,5TDi to też wydawało mi się że ma moc jak trzeba.

Eksperyment z żarówką potwierdza że masz fabryczny bixeon.

Tylko albo coś za bardzo uprościłeś na rysunku, albo Twoja linia odcięcia nie jest prawidłowa. Dla świateł ksenonowych powinna wyglądać tak:

Obrazek

Awatar użytkownika
Lukasz24815
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Lukasz24815 » 18 sie 2015, 17:25

mwx pisze:Tylko albo coś za bardzo uprościłeś na rysunku, albo Twoja linia odcięcia nie jest prawidłowa. Dla świateł ksenonowych powinna wyglądać tak:
tak, rysunek jest uproszczony :) światła świecą identycznie jak te na zdjęciu, które podałeś (a jak załączę drogowe to świeci jeszcze raz wyżej :))

Lecz mam jeden problem, jak mam zapalone światła mijania i włączam drogowe to wszystko działa ale jak próbuje to zrobić na wyłączonych światłach mijania to słyszę tylko dźwięk uchylanej klapki (tej w lampie) i xeon się nie świeci.

Jakieś sugestie?

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 18 sie 2015, 21:53

Tak ma być. Do "migniecia" swiatlami masz H7. Xenonem nie można "migać" bo szlag trafi szybko przetwornicę.

Awatar użytkownika
Lukasz24815
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Lukasz24815 » 18 sie 2015, 23:16

mwx pisze:Tak ma być. Do "migniecia" swiatlami masz H7. Xenonem nie można "migać" bo szlag trafi szybko przetwornicę.
Rozumiem, w takim razie jak to jest w C6? To działa na tej samej zasadzie przecież, oczywiście mogę się mylić :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja