[ AFB 2.5 150 KM] Głośna praca zimnego AFB
Ostatni raz chyba robię te logi. udał się przy 81*
Statyczne:
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102011.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102027.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102013.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102014.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102015.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102016.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102017.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102018.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102019.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102020.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102021.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102022.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102023.html
BS
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102024.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102025.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102026.html
Proszę o analizę, Piotrze. W tobie nadzieja
Pozdrawiam
Statyczne:
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102011.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102027.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102013.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102014.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102015.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102016.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102017.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102018.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102019.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102020.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102021.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102022.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102023.html
BS
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102024.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102025.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102026.html
Proszę o analizę, Piotrze. W tobie nadzieja
Pozdrawiam
Wstawiam brakujący wczorajszy log o11
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102012.html
Dzięki Piotrze za cierpliwość wykazaną dla mnie.
W zasadzie wiem już jak doprowadzić autko do temp. Trochę je przegoniłem i wyszło 81*. Spróbuję przy wyższej temp.
Pozdrawiam
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102012.html
Dzięki Piotrze za cierpliwość wykazaną dla mnie.
W zasadzie wiem już jak doprowadzić autko do temp. Trochę je przegoniłem i wyszło 81*. Spróbuję przy wyższej temp.
Pozdrawiam
Witaj Piotrze Cierpliwy (naprawdę masz anielską cierpliwość do mnie).
Jeśli dobrze zrozumiałem, powinienem sprawdzić ECU.
1.Czy to sprawdzenie polegać ma na ingerencji bandyty w mapy?
2.Czy jest domowy sposób na sprawdzenie wersji mapy?Jeśli tak to może dokupić coś do kompa jakiś kabelek z mapami (są jakieś na alledrodo).
3.Czy ten przeciąg turbo może mieć coś wspólnego z przewodami od zaworów N.. do turbo cy to zły tok myślenia?
4. Czy z tych logów można już określić że dobrze lub źle ustawiłem kąt wtrysku.
5. Czy z tych logów można określić że rozrząd jest prawidłowo złożony czy też nie?
6. Czy nie zakładasz powikłań z hydrauliką zaworową patrząc pod kątem moich nieszczęsnych objawów?
7. Ewentualna podpowie co do logowania dynamicznego (które bloki będą istotne dla sprawy i jak to zrobić).
Co do termostatu to mam takie spostrzeżenie, że wydaje mi się, że rura od termostatu do chłodnicy na dole po lewej stronie była letnia w momencie gdy logowałem przy 81*
Sorry za tak dużą dawkę pytań i jeszcze raz dzięki 100 kroć za pomoc.
Pozdrawiam
PS. czy wchodzi w rachubę rozmowa na skypa lub fona.
Jeśli dobrze zrozumiałem, powinienem sprawdzić ECU.
1.Czy to sprawdzenie polegać ma na ingerencji bandyty w mapy?
2.Czy jest domowy sposób na sprawdzenie wersji mapy?Jeśli tak to może dokupić coś do kompa jakiś kabelek z mapami (są jakieś na alledrodo).
3.Czy ten przeciąg turbo może mieć coś wspólnego z przewodami od zaworów N.. do turbo cy to zły tok myślenia?
4. Czy z tych logów można już określić że dobrze lub źle ustawiłem kąt wtrysku.
5. Czy z tych logów można określić że rozrząd jest prawidłowo złożony czy też nie?
6. Czy nie zakładasz powikłań z hydrauliką zaworową patrząc pod kątem moich nieszczęsnych objawów?
7. Ewentualna podpowie co do logowania dynamicznego (które bloki będą istotne dla sprawy i jak to zrobić).
Co do termostatu to mam takie spostrzeżenie, że wydaje mi się, że rura od termostatu do chłodnicy na dole po lewej stronie była letnia w momencie gdy logowałem przy 81*
Sorry za tak dużą dawkę pytań i jeszcze raz dzięki 100 kroć za pomoc.
Pozdrawiam
PS. czy wchodzi w rachubę rozmowa na skypa lub fona.
Dzięki za rady, postaram się to zrobić co w zaleceniach.
No niestety nie jestem panną o długich nogach aż po szyję, a szkoda
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-10-24, 20:40 ]
Sorry Piotruś, ale proszę zerknij jeszcze na te logi tylko z 24.10. To ważne dla mnie.
Czy dalej jest jak było czy coś się zmieniło. Nie bardzo wiem o co chodzi z tymi cyferkami.
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102338.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102339.html
Jeszcze jedno pytanie.
Czy zawór N75 ma prawo być gorący (mocno gorący).
Wracając do turbo, sugerowałeś że ktoś może coś kręcił w turbo. U mnie na sztandze są ślady żółtej farby na nakrętce i poniżej niebieska kreska też farbą. Może to fabryczne ustawienia.
Będę wdzięczny za kilka słów.
Pozdrawiam.
No niestety nie jestem panną o długich nogach aż po szyję, a szkoda

Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-10-24, 20:40 ]
Sorry Piotruś, ale proszę zerknij jeszcze na te logi tylko z 24.10. To ważne dla mnie.
Czy dalej jest jak było czy coś się zmieniło. Nie bardzo wiem o co chodzi z tymi cyferkami.
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102338.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102339.html
Jeszcze jedno pytanie.
Czy zawór N75 ma prawo być gorący (mocno gorący).
Wracając do turbo, sugerowałeś że ktoś może coś kręcił w turbo. U mnie na sztandze są ślady żółtej farby na nakrętce i poniżej niebieska kreska też farbą. Może to fabryczne ustawienia.
Będę wdzięczny za kilka słów.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Jankes661,
nic sie nie zmienilo... wykonaj czynnosci zalecone przez Piotra (na pierwszym miejscu weryfikacja sterownika/podmiana na inny), poniewaz jakiekolwiek proby kolejnych logow oraz oceny wskazan sa pozbawione sensu, bez absolutnej pewnosci, ze wszystkie odczyty nie sa zafalszowane
dodam ze ja rowniez bardzo chetnie zobacze jaki bedzie final (i rozwiazanie) Twoich obecnych problemow....
[+]
oli80 przepraszam Cie - napisales jak bylem w trakcie 'bazgrania' - ale mysle jak powyzej - logi nie maja zadnego sensu jezeli nie bedziemy pewni ze wskazania sa prawdziwe....
nic sie nie zmienilo... wykonaj czynnosci zalecone przez Piotra (na pierwszym miejscu weryfikacja sterownika/podmiana na inny), poniewaz jakiekolwiek proby kolejnych logow oraz oceny wskazan sa pozbawione sensu, bez absolutnej pewnosci, ze wszystkie odczyty nie sa zafalszowane
czyli sterownik/czujniki, dochodzi jeszcze okablowanie - to wszystko musi byc w 100% sprawne aby w ogole kusic sie o jakies wnioski...Piotruś pisze: ...
To jest właśnie moja największa nieustająca wątpliwość co do rzeczywstych powodów brakującej temperatury, bo skoro termostat jest nowy pada podejrzenie na układ pomiarowy.
...
dodam ze ja rowniez bardzo chetnie zobacze jaki bedzie final (i rozwiazanie) Twoich obecnych problemow....
[+]
oli80 przepraszam Cie - napisales jak bylem w trakcie 'bazgrania' - ale mysle jak powyzej - logi nie maja zadnego sensu jezeli nie bedziemy pewni ze wskazania sa prawdziwe....
Witam po przerwie.
Sprawdzałem wszystkie wtryski. Wynik jest taki, że na jednym ciśnienie otwarcia wynosiło 210 na pozostałych 215. ÂŻaden nie lał. szczelne wszystkie. Dodatkowa informacja to taka, że na jednej głowicy (od str. kierowcy) na jednej krzywce jest widoczny uskok (wytarta krzywka ) i popychacz słabo trzyma. Nie wiem jakie to jest znaczenia dla moich objaw objawów. Po za tym nie jestem w stanie doprowadzić silnika do temp. 85-90*, Max. to 82*.
Co dalej?
Pozdrawiam
Sprawdzałem wszystkie wtryski. Wynik jest taki, że na jednym ciśnienie otwarcia wynosiło 210 na pozostałych 215. ÂŻaden nie lał. szczelne wszystkie. Dodatkowa informacja to taka, że na jednej głowicy (od str. kierowcy) na jednej krzywce jest widoczny uskok (wytarta krzywka ) i popychacz słabo trzyma. Nie wiem jakie to jest znaczenia dla moich objaw objawów. Po za tym nie jestem w stanie doprowadzić silnika do temp. 85-90*, Max. to 82*.
Co dalej?
Pozdrawiam
moim skromnym zdaniem odpowiedż to termostat.Log 007 to ilustruje.Temperaura oleju jest prawie zawsze o 10 stopni wyższa od płynu chłodniczego.W twoim przypadku musiałby również być uszkodzony czujnik temperatury oleju.Zbieg okoliczności?Nie sądzę.Jankes661 pisze: Po za tym nie jestem w stanie doprowadzić silnika do temp. 85-90*, Max. to 82*
Witam ponownie.
Piotrze, proszę, zerknij jeszcze na te logi, temp. ok90* udało się :
Statyczne:
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102884.html
Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102885.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102886.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102887.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102888.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102889.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102890.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102891.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102892.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102893.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102894.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102895.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102896.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102897.html
BS:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102898.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102899.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102900.html
Może teraz będzie coś więcej wiadomo.
Będę wdzięczny za każdą cenną (a biorę do serca każdą) uwagę.
Jeśli chodzi o wtryski to są wartości początkowe.
Pozdrawiam
Piotrze, proszę, zerknij jeszcze na te logi, temp. ok90* udało się :
Statyczne:
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102884.html
Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102885.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102886.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102887.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102888.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102889.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102890.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102891.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102892.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102893.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102894.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102895.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102896.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102897.html
BS:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102898.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102899.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_102900.html
Może teraz będzie coś więcej wiadomo.
Będę wdzięczny za każdą cenną (a biorę do serca każdą) uwagę.
Jeśli chodzi o wtryski to są wartości początkowe.
Pozdrawiam
Witam. Czekałem z niecierpliwością na ocenę.
Termostat do wymiany to już przesądzone. Nie zmuszałem go za mocno. Zatrzymałem tylko wiatrak od chłodnicy, ale bez ryzyka, wisko się nie włączyło , był luźny.
Wtryski były sprawdzane u kolegi tradycyjnym urządzeniem, stąd tylko pierwsze ciśnienie otwarcia.Zakładam, że są dobre, no chyba że masz inne zdanie i proponujesz sprawdzenie ich w serwisie (to są z pewnością koszta). Kurcze zrobiłem błąd bo nie spisałem numerów).
Z twojego krótkiego postu wnioskuję, że logi są przyzwoite (kąt wtrysku, EGR).
Czy to oznacza, że można próbować robić dynamiczne?
Powiem tylko jak dokładnie wygląda ta głośność.
Odpalam niunie, obroty podchodzą do 1100 jest ok, bez żadnych niepokojących odgłosów. po ok 15 s. obroty spadają do 1000 i zaczyna się falowanie na poziomie 900-100. Wtedy to też słychać trochę twardą pracę. Po ok 30-40 s. słychać pyknięcie przekaźnika od świec obroty spadają do 900 i kończy się falowanie. Natomiast zaczyna się twarda praca ale tylko po dodaniu raptowanie gazu lub w czasie jazdy przy przyspieszaniu ale nie takim na maksa tylko delikatnym. Milknie twarda praca wtedy gdy mam wyższy bieg, niższe obroty i silnik sobie tylko pyka. Ot i to jest cała moja męczarnia.
Zrobię teraz wymianę termostatu, choć podchodzę do tego jak do jeża bo roboty co nie miara żeby odkręcić trzy śrubki przy obudowie termostatu.
Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość
[ Dodano: 2012-10-31, 09:44 ]
błąd:
na poziomie 900-1000
[ Dodano: 2012-10-31, 10:00 ]
Jeśli mogę Ci zadać kilka pytań i jeśli zechcesz odpowiedzieć to będzie super.
1. Czy hipotezę o ECU można już zamknąć?
2. Czy ewentualna wadliwa hydraulika też nie wpływa na moje objawy?
3. Co byś zaproponował: wymiana tylko wadliwych popychaczy cz komplet 24?
4. Co dalej z tym turbo- zaakceptować czy szukać dalej przyczyny i gdzie?Ewentualnie co jest odpowiedzialne za pomiar tego ciśnienia?
Termostat do wymiany to już przesądzone. Nie zmuszałem go za mocno. Zatrzymałem tylko wiatrak od chłodnicy, ale bez ryzyka, wisko się nie włączyło , był luźny.
Wtryski były sprawdzane u kolegi tradycyjnym urządzeniem, stąd tylko pierwsze ciśnienie otwarcia.Zakładam, że są dobre, no chyba że masz inne zdanie i proponujesz sprawdzenie ich w serwisie (to są z pewnością koszta). Kurcze zrobiłem błąd bo nie spisałem numerów).
Z twojego krótkiego postu wnioskuję, że logi są przyzwoite (kąt wtrysku, EGR).
Czy to oznacza, że można próbować robić dynamiczne?
Powiem tylko jak dokładnie wygląda ta głośność.
Odpalam niunie, obroty podchodzą do 1100 jest ok, bez żadnych niepokojących odgłosów. po ok 15 s. obroty spadają do 1000 i zaczyna się falowanie na poziomie 900-100. Wtedy to też słychać trochę twardą pracę. Po ok 30-40 s. słychać pyknięcie przekaźnika od świec obroty spadają do 900 i kończy się falowanie. Natomiast zaczyna się twarda praca ale tylko po dodaniu raptowanie gazu lub w czasie jazdy przy przyspieszaniu ale nie takim na maksa tylko delikatnym. Milknie twarda praca wtedy gdy mam wyższy bieg, niższe obroty i silnik sobie tylko pyka. Ot i to jest cała moja męczarnia.
Zrobię teraz wymianę termostatu, choć podchodzę do tego jak do jeża bo roboty co nie miara żeby odkręcić trzy śrubki przy obudowie termostatu.

Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość
[ Dodano: 2012-10-31, 09:44 ]
błąd:
na poziomie 900-1000
[ Dodano: 2012-10-31, 10:00 ]
Jeśli mogę Ci zadać kilka pytań i jeśli zechcesz odpowiedzieć to będzie super.
1. Czy hipotezę o ECU można już zamknąć?
2. Czy ewentualna wadliwa hydraulika też nie wpływa na moje objawy?
3. Co byś zaproponował: wymiana tylko wadliwych popychaczy cz komplet 24?
4. Co dalej z tym turbo- zaakceptować czy szukać dalej przyczyny i gdzie?Ewentualnie co jest odpowiedzialne za pomiar tego ciśnienia?
Dzięki Piotruś za pomoc.
Oczywiście w pierwszej kolejności wymienię termostat, choć przyznam, że przeraża mnie to bo trzeba zdejmować cały przód.
Dzięki za odpowiedzi na pytania.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-11-13, 08:10 ]
Witam po przerwie.
Wymieniłem termostat na Wahlera. Temperatura uzyskana w/g VAG bez wysiłku -90-91*. W związku z tym mam pytanie (może to nie jest problem).
Po przejechaniu ok 15 km temp. 89-90* na VAG ale dolny wąż ten za termostatem jest zimny.Górny owszem gorący. Teraz nie wiem czy tak powinno być. Kiedyś jak termostat się źle otwierał to ten wąż robił się ciepły. Proszę o odpowiedź.
PS.
Niedługo zrobię ponownie logi również dynamiczne, skoro temp. pracy silnika jest właściwa.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-11-18, 19:41 ]
Witam ponownie.
Zlokalizowałem przyczynę falowania obrotów na zimnym silniku.
Myliłem się, pisząc że falowanie ustaje po wyłączeniu przekaźnika grzania świec.
Przekaźnik, który po odpaleniu pracuje jeszcze ok 1 min, a po wyłączeniu jego falowanie ustaje to niebieski nr 202 (8A0 951 253).
Po jego wyjęciu odpala normalnie, po chwili obroty spadają ale nie falują.
Pytanie jest tylko jedno. Od czego ten przekaźnik?
Jedni piszą podgrzewanie kolektora, inni świec, a jeszcze inni pompy paliwa.
Proszę o interpretację i ocenę oraz jakieś instrukcje.
Będę wdzięczny.
Oczywiście w pierwszej kolejności wymienię termostat, choć przyznam, że przeraża mnie to bo trzeba zdejmować cały przód.
Dzięki za odpowiedzi na pytania.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-11-13, 08:10 ]
Witam po przerwie.
Wymieniłem termostat na Wahlera. Temperatura uzyskana w/g VAG bez wysiłku -90-91*. W związku z tym mam pytanie (może to nie jest problem).
Po przejechaniu ok 15 km temp. 89-90* na VAG ale dolny wąż ten za termostatem jest zimny.Górny owszem gorący. Teraz nie wiem czy tak powinno być. Kiedyś jak termostat się źle otwierał to ten wąż robił się ciepły. Proszę o odpowiedź.
PS.
Niedługo zrobię ponownie logi również dynamiczne, skoro temp. pracy silnika jest właściwa.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-11-18, 19:41 ]
Witam ponownie.
Zlokalizowałem przyczynę falowania obrotów na zimnym silniku.
Myliłem się, pisząc że falowanie ustaje po wyłączeniu przekaźnika grzania świec.
Przekaźnik, który po odpaleniu pracuje jeszcze ok 1 min, a po wyłączeniu jego falowanie ustaje to niebieski nr 202 (8A0 951 253).
Po jego wyjęciu odpala normalnie, po chwili obroty spadają ale nie falują.
Pytanie jest tylko jedno. Od czego ten przekaźnik?
Jedni piszą podgrzewanie kolektora, inni świec, a jeszcze inni pompy paliwa.
Proszę o interpretację i ocenę oraz jakieś instrukcje.
Będę wdzięczny.
Witaj Oli80
Tak już robiłem. Odłączałem wężyk EGR, zaślepiałem wężyk. Odłączałem wtrysk sterujący, sprawdzałem połączenie wszystkich wężyków podciśnienia pod względem prawidłowego ich połączenia (mam zamiar wymienić je wszystkie tak dla spokojności choć bez nadziei). Wcześniej sprawdzałem ustawienie rozrządu na punktach (wałki, wał, pompa). Zostało mi jak Piotr pisze sprawdzić alternator, choć wczoraj mierzyłem go voltomierzem, to po odpaleniu na klemach ma 14,24 V . Te dziwne falowanie pojawia się nie od razu, po ok 15 s. i trwa do końca (jakieś 30 s.) aż do pyknięcia przekaźnika nr 202 (pisałem o tym wcześniej).
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam
[ Dodano: 2012-11-24, 17:09 ]
Witam ponownie.
Zrobiłem logi dynamiczne.
Będę wdzięczny za komentarze.
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105754.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105756.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105758.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105755.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105759.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105757.html
Z ciekawości zrobiłem inne, ale nie mam pojęcia czy coś wnoszą do sprawy
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105767.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105765.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105766.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105768.html
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością
[ Dodano: 2012-11-24, 17:15 ]
ps.
Te dodatkowe logi robione był w czasie takiej normalnej jazdy, nie tak jak dynamiczne.
Tak już robiłem. Odłączałem wężyk EGR, zaślepiałem wężyk. Odłączałem wtrysk sterujący, sprawdzałem połączenie wszystkich wężyków podciśnienia pod względem prawidłowego ich połączenia (mam zamiar wymienić je wszystkie tak dla spokojności choć bez nadziei). Wcześniej sprawdzałem ustawienie rozrządu na punktach (wałki, wał, pompa). Zostało mi jak Piotr pisze sprawdzić alternator, choć wczoraj mierzyłem go voltomierzem, to po odpaleniu na klemach ma 14,24 V . Te dziwne falowanie pojawia się nie od razu, po ok 15 s. i trwa do końca (jakieś 30 s.) aż do pyknięcia przekaźnika nr 202 (pisałem o tym wcześniej).
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam
[ Dodano: 2012-11-24, 17:09 ]
Witam ponownie.
Zrobiłem logi dynamiczne.
Będę wdzięczny za komentarze.
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105754.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105756.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105758.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105755.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105759.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105757.html
Z ciekawości zrobiłem inne, ale nie mam pojęcia czy coś wnoszą do sprawy

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105767.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105765.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105766.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/rjjanusz_105768.html
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością
[ Dodano: 2012-11-24, 17:15 ]
ps.
Te dodatkowe logi robione był w czasie takiej normalnej jazdy, nie tak jak dynamiczne.
Dzięki Piotruś za wpis. Czekałem z niecierpliwością na ocenę.
A czy z tych logów można jeszcze coś wywnioskować innego? np. turbo, korekcje, kąt wtrysku, dawki paliwa itd?
Z przepływką coś się może dziać , bo jak pisałem wcześniej czasami jest tak że zatraci całkowicie moc i wyskakuje błąd przepływomierza.Z całą pewnością spróbuję podmienić, nie wiem jak, gdzieś muszę wyrwać taką.
Jeśli to ECU to raczej tylko kupno.
Pozdrawiam
A czy z tych logów można jeszcze coś wywnioskować innego? np. turbo, korekcje, kąt wtrysku, dawki paliwa itd?
Z przepływką coś się może dziać , bo jak pisałem wcześniej czasami jest tak że zatraci całkowicie moc i wyskakuje błąd przepływomierza.Z całą pewnością spróbuję podmienić, nie wiem jak, gdzieś muszę wyrwać taką.
Jeśli to ECU to raczej tylko kupno.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lis 2012, 14:03
- Lokalizacja: wroclaw
witam co to jest za przyczyna schodzenia paliwa po nocy niechce odpalic na poczatku bylo ok na dotyk nawet po 2 miesiacach palil za pierwszym przekreceniem kluczyka po wymianie filtra paliwa i niezaowazeniu uszkodzenia przez mechanikow nadmiarowego przewodu miedzy wtryskami nie odpalil walczylem ztym ponad 2 godz teraz wymienione sa wszystkie przewody filter zaworek filtra wokul pompy sucho nadmiar na przewodach sucho co to morze byc ze rano schodzi paliwo i nie pali dopiero po kilku minutach po kreceniu rozrusznikiem zaskoczy prosze o wskazowki co to morze byc audi a6 2,5 tdi 180kon rok 2000
ladny czarny