[ AFB 2.5 150 KM] Duze spalanie, ubywa plyn chlodniczy etc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
[ AFB 2.5 150 KM] Duze spalanie, ubywa plyn chlodniczy etc
Witam,
Od tygodnia obserwuje objawy:
- duze spalanie - predkosc 90km/h a spalanie 15 l/100
- spadek mocy
- na zimnym silniku jasno szary dym po rozgrzaniu znika
- stukanie na rozgrzanym silniku (walki i hydraulika wymienione 15 tys temu) stukanie bylo zawsze
- ubylo plynu chlodniczego ok 0,5 l
Obawiam sie ze sa to wtryski... Czy macie moze jakies inne pomysly? Jak ewentualnie sprawdzic od czego te objawy?
Od tygodnia obserwuje objawy:
- duze spalanie - predkosc 90km/h a spalanie 15 l/100
- spadek mocy
- na zimnym silniku jasno szary dym po rozgrzaniu znika
- stukanie na rozgrzanym silniku (walki i hydraulika wymienione 15 tys temu) stukanie bylo zawsze
- ubylo plynu chlodniczego ok 0,5 l
Obawiam sie ze sa to wtryski... Czy macie moze jakies inne pomysly? Jak ewentualnie sprawdzic od czego te objawy?
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
jak nie ma syfu na bagnecie i uciekło tylko tyle płynu to podejrzewam iż masz jakąś małą nieszczelność w układzie chłodzenia. Co do paliwa to różnie bak jak masz przedmuch to nie pracuje co najmniej 1 cylinder a cały czas jest podawane do niego paliwa. Mogą zacząć wariować lambdy i się rozreguluje cały układ zasilania w paliwo.
Podepnij najpierw vaga potem pomyślimy.
Podepnij najpierw vaga potem pomyślimy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
ok podzialam i bedziemy cos wiecej wiedzieli...
tak dla informacji to robilem logi zaraz po zmianie walkow i wyszlo ze jest za dua kompresja na jednej glowicy... forumowicze sugerowali zle zalozony rozrzad co od razu wykluczylem lub padajace wtryski... ale nic tym nie robilem bo po co a teraz to spalanie! przed tym zatankowalem caly bak i dodalem stp do czyszczenia wtryskow i dodatek do paliwa... jak zatankowalem juz bez tych dodatkow to zaczelo spalanie tak rosnac strasznie i moc spadla...
nie ma co dywagowac...
zrobie logi i bedzie wiadomo
tak dla informacji to robilem logi zaraz po zmianie walkow i wyszlo ze jest za dua kompresja na jednej glowicy... forumowicze sugerowali zle zalozony rozrzad co od razu wykluczylem lub padajace wtryski... ale nic tym nie robilem bo po co a teraz to spalanie! przed tym zatankowalem caly bak i dodalem stp do czyszczenia wtryskow i dodatek do paliwa... jak zatankowalem juz bez tych dodatkow to zaczelo spalanie tak rosnac strasznie i moc spadla...
nie ma co dywagowac...
zrobie logi i bedzie wiadomo
The force will be with you...always
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Witam,
Plyn chlodniczy uciekal przez nieszczelny przewod. Wiec nic zwiazanego z uszczelka pod glowica ... Auto nadal duzo pali i puszcza dymka na zimnym silniku !
Mam juz logi statyczne. nie wiedzialerm czy wrzucic w temat diagnostyka vag czy bezposrednio tutaj.
a wiec:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66881.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66883.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66882.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66884.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66888.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66885.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66886.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66889.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66887.html
BS-y:
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66890.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66891.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66892.html
Co o tym sadzicie?
Plyn chlodniczy uciekal przez nieszczelny przewod. Wiec nic zwiazanego z uszczelka pod glowica ... Auto nadal duzo pali i puszcza dymka na zimnym silniku !
Mam juz logi statyczne. nie wiedzialerm czy wrzucic w temat diagnostyka vag czy bezposrednio tutaj.
a wiec:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66881.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66883.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66882.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66884.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66888.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66885.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66886.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66889.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66887.html
BS-y:
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66890.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66891.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_66892.html
Co o tym sadzicie?
The force will be with you...always