Panowie poruszam temat który gryzie mnie już dłuższy czas.Mianowicie moje 1.9 tdi 110km nie odpala ze strzała tak jak to miało miejsce w zeszłym roku gdzia przy 25 na dotyk palił, tylko musi dobre pare razy pokrćicć i dopiero zagada i to jeszcze potrząsając silnikiem.Powiem co jest ok a co pod znakiem zapytania:
-świece ok
-ciśnienie na cylindrach ok
-wtryski nowe
-kąt wtrysku??????????nie wiem
-akumulator nówka bosch s5
-ciśnienie wewnętrzne pompy?????????????
-filtr paliwa nowy
-błędów brak
-klin na kole rozrządu(na wale)???????????????
-zaworek n108 u dołu pompy????????????????
Dodam że jak żonka trochę delikatnie pojeździła,a jak ja wsiadłem to zaczął łapać tryb awaryjny i na kompie pokazało czujnik ciśnienia doładowania nie pamiętam dokładnie.Jestem na etapie konfiguracji vag coma jak mi się uda to zbadam kąt wtrysku i przepływomierz bo podobno to on może szwankować.Jeśli macie jakieś pomysły na ten defekt proszę o komentarze.
Jeśli ktoś posiada wytyczne parametrów ciśnienia wewnętrznego w pompie to prosiłbym i podesłanie.
[ AFN 1.9 110 KM] Diagnostyka kąta wtrysku i parametrów pomp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
- Lokalizacja: wielkopolska
Witam.Wczoraj skonfigurowałem vaga i kąt wtrysku jest w idealnym położeniu tzn 49/51 jest po samym środku na bodajże żółtej linii.
Nie robiłem logów bo jestem na etapie rozkminiania vaga ale zrobie je może jutro.
Nie bierze powiadasz?ale sprawdzałem jego działanie wagiem i silnik zmienia charakterystykę pracy z miękkiej na twardą.Ale mam takie podejrzenia np. że w chwili rozruchu zaworek n108 nie domyka kanału i tym samym nie przyspiesza kąta wtrysku podczas odpalania.Albo ciśnienie wewnętrzne w pompie za niskie i nie przestawia przy rozruchu tłoczka przestawiacza kąta wtrysku?Takie moje podejrzenia.
AAAAAAAA!!!chciałem dopytać.....zaworek n 108 działa na zasadzie zamknij/otwórz?czy stopniowo przymyka lub otwiera?
Nie robiłem logów bo jestem na etapie rozkminiania vaga ale zrobie je może jutro.
Nie bierze powiadasz?ale sprawdzałem jego działanie wagiem i silnik zmienia charakterystykę pracy z miękkiej na twardą.Ale mam takie podejrzenia np. że w chwili rozruchu zaworek n108 nie domyka kanału i tym samym nie przyspiesza kąta wtrysku podczas odpalania.Albo ciśnienie wewnętrzne w pompie za niskie i nie przestawia przy rozruchu tłoczka przestawiacza kąta wtrysku?Takie moje podejrzenia.
AAAAAAAA!!!chciałem dopytać.....zaworek n 108 działa na zasadzie zamknij/otwórz?czy stopniowo przymyka lub otwiera?
hades500