[ AVG 1.9 110 KM] Czyszczenie turbiny a może nie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:59
- Lokalizacja: Przemyśl
[ AVG 1.9 110 KM] Czyszczenie turbiny a może nie?
Witam, mam takie pytanko, otóż... gdy kręcę silnik na 2 lub 3 biegu do 4 tyś obrotów idzie elegancko, ale jak chce go kręcić na 4 lub 5 biegu powyżej 3 tyś obrotów to odłącza się turbina i już dalej nie idzie, brak mocy. Czy to będą napewno zapieczone łopatki czy zawór n75? jak samemu w garażu to sprawdzić? porady dla lajika... Z góry dzięki.
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
dla " lajika " <szok> polecam http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752 lub znajdź na naszym forum podobną instrukcję , proszę : allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htmAgrzesiek6 pisze:porady dla lajika...
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:59
- Lokalizacja: Przemyśl
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
To jest dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z Audi, nie pisałem z złośliwości, ale takich tematów jest mnóstwo i zazwyczaj to wróżenie z fusów, dopóki się nie podłączy VAGa. Kosztuje to naprawdę niewiele a na efekt nie trzeba długo czekać, a tak bez brudzenia sięzibi06 pisze:Samo wykonanie logów jest naprawdę proste ( poradnik z A6), wstawienie ich na forum również.

CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:59
- Lokalizacja: Przemyśl
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Mialem podobnie, turbina przestawała dmuchać na 4 i 5 biegu po przekroczeniu 2,2 tys rpm, zaworki zamieniałem kolejnością, kupiłem nowy - zero poprawy
Od czasu do czasu na 10 prób ze 2 razy udało się osiągnąć 170 i znowu turbina przestawała współpracować
Kumpel mechanik - pasjonata wyjął mi turbawkę, rozebrał w mak, czymś tam popsikał, odmokło, ładnie oczyścił, złożył do kupy i hula do dziś bezproblemowo, 14 lutego będzie 3 lata jak turbo przestało świrować
Kosztowało mnie to 200 lub 250 zł - nie pamiętam już dokładnie ale warte było wydania każdej złotówki 


Kumpel mechanik - pasjonata wyjął mi turbawkę, rozebrał w mak, czymś tam popsikał, odmokło, ładnie oczyścił, złożył do kupy i hula do dziś bezproblemowo, 14 lutego będzie 3 lata jak turbo przestało świrować


A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:59
- Lokalizacja: Przemyśl
no właśnie sie naczytałem na ten temat, naoglądałem filmików i podchodzi mi to pod zapieczone łopatki w turbinie, zaworek n75 rozbierałem i czyściłem ale był w bardzo dobrym stanie. Jak zrobi się cieplej to zabiorę się za czyszczenie turbawki.
Ale wcześniej jak podpowiadają koledzy wyżej, może uda mi się zrobić logi dynamiczne i statyczne
:):)
Ale wcześniej jak podpowiadają koledzy wyżej, może uda mi się zrobić logi dynamiczne i statyczne

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:59
- Lokalizacja: Przemyśl
Teraz chodzi mi o sztange z gruszki do turbiny, jak złapie ją kluczem chcąc rozruszać to chodzi góra-dół w granicy 2cm ale troche jakby skrzypi. Jak ściągnę przewód z gruszki na zapalonym silniku sztanga opada, jak założe idze w góre ale zaledwie jakieś poł centymetra, czy to moze byc problem z N75?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Witam, sory za odkop
Czeka mnie czyszczenie turbo.
Jednak chce zgłębić temat odnośnie tego jakie części dodatkowe są potrzebne do wymiany przy okazji.
Chcę od razu wymienić uszczelki na kolektorach i podejrzewam że między turbo a wydechem też jest do wymiany.
Miałby ktoś możliwość i czas sprawdzić w Etce numery tych części dla silnika tdi AVG 110 km?

Czeka mnie czyszczenie turbo.
Jednak chce zgłębić temat odnośnie tego jakie części dodatkowe są potrzebne do wymiany przy okazji.
Chcę od razu wymienić uszczelki na kolektorach i podejrzewam że między turbo a wydechem też jest do wymiany.
Miałby ktoś możliwość i czas sprawdzić w Etce numery tych części dla silnika tdi AVG 110 km?
Chętnie pomogę 
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG

Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
