Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.9 AVF] Czy te przyłącze powinno być luźne?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
MrBorrows

[A6 C5 1.9 AVF] Czy te przyłącze powinno być luźne?

Post autor: MrBorrows » 24 sty 2011, 14:27

Jak w temacie...
Przypadkiem zauważyłem, że te przyłącze (zdjęcia) jest luźne... nic z niego nie cieknie, jest czysto, ale jest luźne... Przyłącze po prawej stronie jest sztywne.
Jak się nazywa ta część, z której wychodzi to przyłącze?
Obrazek
Obrazek

MrBorrows

Post autor: MrBorrows » 24 sty 2011, 15:37

ÂŹle się wyraziłem - opaska nie lata, jest na sztywno - lata ten cały kruciec, na którym jest opaska.

Awatar użytkownika
hendel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 10 mar 2008, 10:40
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: hendel » 24 sty 2011, 17:33

Jest to pompa podciśnienia która odpowiada między innymi za wspomaganie siły hamowania, oraz reguluje pracę turbosprężarki. Jeżeli autko normalnie ci hamuje i zbiera się na obroty od samego dołu to wszystko jest ok. Spróbuj odpalić auto i troche go przekazuj, później zgaś i poruszaj w tym miejscu gdzie ci goni wężyk, jeżeli będzie syczało to znaczy że ucieka ci podciśnienie.

schizator
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 03 lis 2011, 12:43
Lokalizacja: RK

Post autor: schizator » 21 lip 2012, 22:39

Mam dokładnie ten sam problem. tyle że u mnie pewniak że zasysa powietrze bo sztangi od turbo nie podciąga do koĂąca na biegu jałowym, a jak docisnę ten wężyk to sztanga niemal momentalnie wędruje w górę. Orientuje się ktoś jak usunąć luzy na wyjściu pompy vaccum, jak to jest zbudowane, jak uszczelnić?? Czy konieczna jest wymiana całości??

grzechhh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 mar 2012, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzechhh » 22 lip 2012, 17:12

Czytałem że na jakiś czas egzamin zdawało delikatne oklepanie do okoła tego kołnierza z aluminium lub oblepienie poxyliną. Ale takie metody to wszystko półśrodki. Jest to pompa Vacum produkcji LUK która właśnie miała taką wadę, jej odpowiednik BOSCH jest inaczej skonstruowany i nie ma tego problemu,
- pompa vacum Boscha 038145209M - szukać z jak najświeższych roczników np 07-08, na allegro od 100zl
- nową uszczelkę pompy: 038145215 - w serwisie ok.30zl

dzban
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 27 paź 2008, 07:45
Lokalizacja: Torun

Post autor: dzban » 26 lip 2012, 22:56

Te pompy to wszystkie identyczne są niezależnie z jaką końcówką w numerze seryjnym : )
Za uszczelkę płaciłem w serwisie dokładnie 27zł - taniej niż na allegro!

Jak coś mam pompkę podobno od golfa V 2007r, a czy to BOSCH czy LUK to muszę sprawdzić.

robson076
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 30 lis 2016, 23:55
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: robson076 » 23 kwie 2017, 21:58

To jest typowa usterka popmpy LUKa,jest na to sposób za grosze i na lata

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja