Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

czujnik g210

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
luuk81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 kwie 2015, 18:35
Lokalizacja: Wies

czujnik g210

Post autor: luuk81 » 11 kwie 2015, 20:41

Witam wszystkich, otóż mam jedną sprawę do zrobienia przy pompie paliwowej, muszę wymienić czujnik g210 ale narazie chciałbym go zdrutować na jakiś czas. Pytanie moje takie bo czytałem na forum że trzeba włożyć opornik w kostkę tylko jaki najlepiej? Czy bliżej 100 ohm czy bliżej 430 ohm, który będzie lepszy czy ten mniejszy będzie załączal pompke cały czas, a ten większy wogóle? Kto by mi podpowiedział? Dzięki pozdrawiam.

[ Dodano: 2015-04-11, 20:41 ]
Czy nikt nie potrafi pomóc?
:(
luuk81

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 12 kwie 2015, 15:56


luuk81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 kwie 2015, 18:35
Lokalizacja: Wies

Post autor: luuk81 » 12 kwie 2015, 21:18

ogladałem kolego ten filmik wczesniej , chciałem poprostu uzyskać porady jaki lepiej włożyć ten opornik mniejszy czy wiekszy ale dziaki za checi, pozdrawiam.
luuk81

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 13 kwie 2015, 08:02

100 omów tylko cały czas będzie chodziła pompa w baku , jak dasz ten 430 to nie możesz mieć paliwa mniej niż pół baku , a ja jako elektromechanik bym założył ten 430 bo nie cierpi wtedy pompa ani akumulator , na alegro kupisz używkę za 100 zł a nowy widziałem za 900 zł

luuk81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 kwie 2015, 18:35
Lokalizacja: Wies

Post autor: luuk81 » 13 kwie 2015, 15:44

Dzięki kolego już założyłem ponad 300 ohm i błąd znikł, ale powiem tak że pompka i tak cały czas chodzi nawet jak zdjąłem wtyczke , czyli może ktoś już tam grzebal żeby cały czas pompka chodziła ale błąd skasowany i tyle będę szukał czujnika i za jakiś czas wymienię także dzięki za info, pozdrawiam.
luuk81

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 14 kwie 2015, 15:09

Kolego błąd pojawia się wtedy kiedy niema wartości 100 albo 430 bo te wartości są wpisane w ECU i jakiekolwiek inne wartości generują błąd a w skrajnych przypadkach nie odpalisz auta , a to że cały czas chodzi pompka po odłączeniu wtyczki to jest tryb awaryjny .
Na twoim miejscu bym z tym nie kombinował tylko kupił używkę i po sprawie bo jak ci padnie VP44 to wtedy masz kosztowny problem. <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja