[ AFB 2.5 150 KM] Ciezko odpala jak jest ciepły
[ AFB 2.5 150 KM] Ciezko odpala jak jest ciepły
Witam, mam ostatnimi czasy problem z odpaleniem auta gdy postoi godzine, dwie, nawet 4, a jak stoi od wieczora do rana to rano odpala idealnie, po 9 godzinach jak jestem w pracy również odpala idealnie, ale gdy stane gdzieś pod sklepem na chwile to trzeba kręcić pare razy i często leci biały dym wtedy, zawsze stoi na płaskim terenie, nawet jeśli jest tył auta wyżej niż przód dzieje sie tak samo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 04 sty 2015, 16:14
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: malbork
Nie mylić konta wtrysku do dawki startowej paliwa Dlaczego????? Już tłumaczę kąt wtrysku odpowiada od palenia zimnego silnika idealnie to tak 1.2 ATDC tak jak powinno być z tym ustawieniem jest różnie niekiedy pala bardzo na BTDC a niektóre na Atdc tak jak powinno byc(ATDC) mowa o zimnym silniku. Teraz druga sprawa dawka startowa odpowiada za odpalanie rozgrzanego silnika. Miałem problem z ciepłym silnikiem krecił tak z 3 sek. wiec wdarłem sie do sterownika i ją podniosłem teraz auto na rozgrzanym pali idealnie. Co do zimnego silnika po ustawieniu kąta na 1.2 ATDC pali równie dobrze jak na ciepłym
Miesiąc temu zakładałem nowy akumulator 100ah, wiec to na pewno nie to, ja niestety nie widze temperatury silnika bo chyba mam zepsuty czujnik albo termostat bo temp stoi na 60 stopniach.trzesiu pisze:Miałem taki sam problem z odpalaniem na ciepłym silniku kiedy silnik osiągną 80/90 stopni musiałem pokręcić chwilę żeby odpalił, u mnie pomogła zwykła zmiana akumulatora na mocniejszy problem znikną autko odpala teraz na strzała
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 paź 2014, 12:50
- Lokalizacja: wykroty
Witam.Kolego i doszedłeś co jest przyczyną że nie chce palić ciepła , ja mam to samo na tym samym silniku , pali mi teraz dobrze jak wyciągłem czujnik temperatury i podwiesiłem go z kostką do uszka od wyciągania silnika wiem że to nie jest rozwiązanie a otwór po czujniku zatkałem zepsutym starym czujnikiem. Wymieniłem też czujnik położenia wału i nic to nie dało.