Ja tu się nastawiłem bardziej gdzie i jak Ci piwko podesłać ; )
Doskonale zdaję sobie sprawę, że u mechaników bym stracił tylko kupę, nerwów i kasy. Wymieniono by mi pół samochodu i może jakimś cudem trafili na usterkę... przynajmniej tak to wygląda u mnie w okolicy.
Pozostaje jeszcze ten problem z odpalaniem. Damy radę to jakoś ogarnąć?
Wystarczy, że zrobię kilka kilometrów i próbuję odpalić to już jest problem. Podczas odpalania kopci na czarno i ma chęć łapać, ale trzeba pomęczyć 10-15sekund.
[ AWX 1.9 131 KM] Brak mocy, turbina chodzi jedynie po odcze
Sprawdziłem układ paliwowy. Brak oznak powietrza - podczepiałem przezroczysty przewód od przelewu pompy tandemowej i na jej zasilanie.
Podmieniłem czujnik temperatury od strony grodzi bo i tak miałem drugi i za bardzo nie wiem co dalej. Czym bardziej przegonie, rozgrzeję audiczkę tym gorzej odpala. Mogę gasić i odpalać wielokrotnie i ciężko łapie. Od rana albo jak jest lekko rozgrzany jest ok i łapie od muśnięcia kluczykiem za każdym razem.
Porobiłem nowe logi, które załączam
Log (0 - 013)
Log (1 - 023)
Log (2 - 011)
Log (3 - 004)
Log (4 - 018)
BSy
Log (0 - 004)
Log (1 - 003)
Log (2 - 011)
Jestem i będę wam niezmiernie wdzięczny jak rzucicie chociaż okiem na problem
Czujnik temperatury paliwa może być przyczyną problemu? Zauważyłem dzisiaj, że kable mam polutowane i owiniete tasma na wtyczce. Co myślicie? Analizujac stare logi grupa 7 poz 1 wychodzi 76-85 stopni wskazuje czujnik, to ok?
Sprawdzę jeszcze jak będzie się zachowywał po odczepieniu czujnika temperatury cieczy. Wtedy komputer trochę zwariuje i zwiększy dawkę startową prawda? Jeśli będzie ok czyli mam problem z PDkami i wtedy wymiana czy można to jakoś korygować?
Podmieniłem czujnik temperatury od strony grodzi bo i tak miałem drugi i za bardzo nie wiem co dalej. Czym bardziej przegonie, rozgrzeję audiczkę tym gorzej odpala. Mogę gasić i odpalać wielokrotnie i ciężko łapie. Od rana albo jak jest lekko rozgrzany jest ok i łapie od muśnięcia kluczykiem za każdym razem.
Porobiłem nowe logi, które załączam
Log (0 - 013)
Log (1 - 023)
Log (2 - 011)
Log (3 - 004)
Log (4 - 018)
BSy
Log (0 - 004)
Log (1 - 003)
Log (2 - 011)
Jestem i będę wam niezmiernie wdzięczny jak rzucicie chociaż okiem na problem
Czujnik temperatury paliwa może być przyczyną problemu? Zauważyłem dzisiaj, że kable mam polutowane i owiniete tasma na wtyczce. Co myślicie? Analizujac stare logi grupa 7 poz 1 wychodzi 76-85 stopni wskazuje czujnik, to ok?
Sprawdzę jeszcze jak będzie się zachowywał po odczepieniu czujnika temperatury cieczy. Wtedy komputer trochę zwariuje i zwiększy dawkę startową prawda? Jeśli będzie ok czyli mam problem z PDkami i wtedy wymiana czy można to jakoś korygować?