
[A6 C5 2.5 TDI]brak mocy odnowienie tematu
- lachtom
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 97
- Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
- Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk
po pierwsze piotrze to dziękuje:) oglądałem czy są brudy ale wszystko ok. Oddałem w zaszłym tyg auto do znajomego elektryka no i udało sie! okazało sie że przy rzogrzanym silniku turbo dmucha tylko 0,4
no i podejrzenia były że albo czyszczenie turba albo zaworek n75. Jednak uszkodzony był zaworek co się wymienia no ale Ci elektrycy mają ręce do napraw i zrobili go:) kolejną awarią która nękala moje a6 były dziwne hamulce tzn twarde. okazało się że cos nie tak z vacu pompa co mialo związek z hamowaniem. Po zamontowaniu zaworka okazało się że wszystko ok chodzi i na ciepło i na zimno tak samo a hamulce igła bo jak tłumaczył zaworek puszczał i vacu nie chodziło tak jak powinno:) rozpisałem sie troche ale zawsze może sie komuś przydać! Mogą być jakieś błędy w tym co pisze ale do końca specem tez nie jestem:) pzdr

Panowie ja posiadam swoją Różyczkę 2.5tdi 150KM od stycznia 2010.
Problemy jakie miałem po hamowaniu z 200km/h:
-jak zimna to rano miała ze 110KM-120KM jak się rozgrzała to dętka na całego,
-klawiatura zaczęła grać jak najęta,
-obroty max do 3tyś.,
-problemy z płynną zmianą biegów (automatyczna skrzynia).
Co zrobiłem przez głupotę mechaników w Wołominie(oprócz jednego warsztatu):
-wymian zaworków N18 i N75 (NIC NIE POMOGÂŁO) 450pln
-wymiana olei, filtrów również paliwa (NIC NIE POMOGÂŁO) 350pln
-wymiana filtra w skrzyni oraz oleju na oryginalny (NIC NIE POMOGÂŁO) 750pln
-wymiana filtra odmy (NIC NIE POMOGÂŁO) 250pln
-wymiana klawiatury z wałkami (NIC NIE POMOGÂŁO) 2000pln
-Diagnostyka 7x50pln 7-miu mechaników (NIC NIE POMOGÂŁO) 350pln
-międzyczasie samochód był u Szewczyka w Warszawie i dalej dupa. 650pln
-OGÓÂŁEM: 4800PLN
-ZDOBYTA wiedza i doświadczenie że w Wołominie to nie mechanicy tylko niedouczone matoł...ki (BEZCENNA), a że polskie serwisy Audi nie wiedzą, co robią??? to dopiero zagadka.
Dalsze podejrzenia nieudaczników (mechaników):
-uszkodzony przepływomierz,
-uszkodzona przepustnica,
-uszkodzone węże turbo oraz podciśnienia.
-uszkodzona pompa, turbina lub intercooler itd...itp...
W ogóle wyszło na to, żebym od razu wymienił 3/4 samochodu na nowy.
A na koniec jeszcze piepsz...e że to jedna z najbardziej nieudanych konstrukcji silnika.
BZDURA KOMPLETNA PANOWIE MECHANICY.
Dodatkowo z własnej inicjatywy wymienione:
-wymiana rozrządu PODSTAWA wykonane po zakupie auta.
Kto naprawił i co zrobił:
Polecam niepozorny zakładzik w Wołominie samochód oddałem na 3 dni i furka wróciła mając zamiast 150KM aż 192KM.
Kontakt do tego chłopaka podam na PW jeśli komuś będzie potrzeba.
naprawa wyniosła mnie 950PLN ale WARTO BYÂŁO
Problemy jakie miałem po hamowaniu z 200km/h:
-jak zimna to rano miała ze 110KM-120KM jak się rozgrzała to dętka na całego,
-klawiatura zaczęła grać jak najęta,
-obroty max do 3tyś.,
-problemy z płynną zmianą biegów (automatyczna skrzynia).
Co zrobiłem przez głupotę mechaników w Wołominie(oprócz jednego warsztatu):
-wymian zaworków N18 i N75 (NIC NIE POMOGÂŁO) 450pln
-wymiana olei, filtrów również paliwa (NIC NIE POMOGÂŁO) 350pln
-wymiana filtra w skrzyni oraz oleju na oryginalny (NIC NIE POMOGÂŁO) 750pln
-wymiana filtra odmy (NIC NIE POMOGÂŁO) 250pln
-wymiana klawiatury z wałkami (NIC NIE POMOGÂŁO) 2000pln
-Diagnostyka 7x50pln 7-miu mechaników (NIC NIE POMOGÂŁO) 350pln
-międzyczasie samochód był u Szewczyka w Warszawie i dalej dupa. 650pln
-OGÓÂŁEM: 4800PLN
-ZDOBYTA wiedza i doświadczenie że w Wołominie to nie mechanicy tylko niedouczone matoł...ki (BEZCENNA), a że polskie serwisy Audi nie wiedzą, co robią??? to dopiero zagadka.
Dalsze podejrzenia nieudaczników (mechaników):
-uszkodzony przepływomierz,
-uszkodzona przepustnica,
-uszkodzone węże turbo oraz podciśnienia.
-uszkodzona pompa, turbina lub intercooler itd...itp...
W ogóle wyszło na to, żebym od razu wymienił 3/4 samochodu na nowy.
A na koniec jeszcze piepsz...e że to jedna z najbardziej nieudanych konstrukcji silnika.
BZDURA KOMPLETNA PANOWIE MECHANICY.
Dodatkowo z własnej inicjatywy wymienione:
-wymiana rozrządu PODSTAWA wykonane po zakupie auta.
Kto naprawił i co zrobił:
Polecam niepozorny zakładzik w Wołominie samochód oddałem na 3 dni i furka wróciła mając zamiast 150KM aż 192KM.
Kontakt do tego chłopaka podam na PW jeśli komuś będzie potrzeba.
naprawa wyniosła mnie 950PLN ale WARTO BYÂŁO
Srebrna A6 2.5TDI ze 150KM >>> 197KM (programowo bez chipa) i kto wieeee ile jeszcze oprogramowanie nie oryginalne zmodyfikowane. Po zmianie programowej zero awarii
!

u mnie jak u kolegi lachtom jak zimny głowe urywa jak się nagrzeje ze 50 koni , gaz w podłodze z górki drugi bieg ,przyspieszenie do 50km/h z 15 sekund
,dodam że wentylator klimy mi nie kręci,żebrowanie chłodnic czyściutkie bo mialem "przyjemność " ostatnio to wszystko ściągać to sobie przedmuchałem
Turbo nie gwizda ,sztanga chodzi .Sprubuje jeszcze coś pokombinować z N75 i N18 bo hamulce też jakieś dziwne ale jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to proszę się nie krępować

