Witajcie. Na wstępie chciałbym przeprosić, że zakładam nowy temat ale przeczytałem już chyba z kilkadziesiąt podobnych postów, wysłałem kilka PW i niestety nie ma żadnego odzewu.
Niestety jestem już bezradny w poszukiwaniu przyczyn problemu. Wiec sprawa wygląda następująco.
Auto praktycznie nie reaguje na pedał gazu na zimnym silniku tak do ok 2000 obrotów ( w sytuacji kiedy chcę szybciej ruszyć. Kiedy ruszam BARDZO delikatnie przyspiesza normalnie) . Powyżej 2000 przyśpiesza normalnie. Jak osiagnie 85-90 stopni wtedy ciągnie od samego dołu. Byłem już u dwóch speców. Jeden stwierdził, że żle miał być ustawiony rozrząd. Po odebraniu auta w przyśpieszaniu nic się nie zmieniło. Jedynie w momencie osiągnięcia np 80 km/h i odpuszczeniu gazu nie czuć zdławienia tak jak to było przed poprawieniem rozrządu.
Drugi spec, który specjalizuje się tylko w grupie Volkswagena stwierdził, że wina leży po stronie wtrysków i skierował mnie do pompiarza. Lecz mówiłto bez przekonania. W obu przypadkach auto było sprawdzane Vagiem i nie wykazywało żadnych błędów.
Auto ma przejechane 246000 km. Przy 190-200 tys. regenerowana pompa wtryskowa oraz wtryski. Przy 200 tyś. remont skrzyni. Wszystko to było zrobione przez poprzedniego właściciela ( znajomego ). Auto mam od roku i z taką bolączką go kupiłem.
CZy możliwe jest aby była walnięta np. przepływka albo EGR a komuter tego nie widzi?
[ AKE 2.5 180 KM] Brak mocy na zimnym silniku
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
[ AKE 2.5 180 KM]
Hej Danio_84, co do braku mocy nadal nie rozwiązałem problemu gdyż aktualnie mało po mieście jeżdżę i nie przeszkadza mi to bo już się przyzwyczaiłem 
U mnie jeszcze pompa nie była robiona, też mam AKE 180ps 2002 quattro ale w manualu.
Podobno problemem (tak słyszałem bynajmniej) jest przytarty tłoczek w pompie wtryskowej VP44.
Ale czy ja wiem, od początku już to mam i nadal jeżdzę - żadnych zmian.
Na Twoim miejscu przejrzałbym wszystkie przewody do podciśnień, przepływkę. Może przez jakiś filtr paliwa/powietrza dzieją się takie rzeczy? Musisz wszystko obcykać, sprawdzić błędy w VAGu, logi posprawdzać, wtedy można pewne rzeczy wykluczyć i szukać dalej problemu.
Powodzenia!

U mnie jeszcze pompa nie była robiona, też mam AKE 180ps 2002 quattro ale w manualu.
Podobno problemem (tak słyszałem bynajmniej) jest przytarty tłoczek w pompie wtryskowej VP44.
Ale czy ja wiem, od początku już to mam i nadal jeżdzę - żadnych zmian.
Na Twoim miejscu przejrzałbym wszystkie przewody do podciśnień, przepływkę. Może przez jakiś filtr paliwa/powietrza dzieją się takie rzeczy? Musisz wszystko obcykać, sprawdzić błędy w VAGu, logi posprawdzać, wtedy można pewne rzeczy wykluczyć i szukać dalej problemu.
Powodzenia!

Było:
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
- Fiat 126p

- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM

Hej Lukasz24815. Wszystko było sprawdzane na VAGu i nie ma żadnych błędów. A czy możliwe jest aby była walnięta np. przepływka czy EGR itp i kom nie widzi żadnego błędu.
mefiu841 hmm... olej i filtr wymieniłem po zakupie chociaż nie musiałem bo można było jeszcze spokojnie jeździć. Niestety nic to nie zmieniło zarówno przed jak i po wymianie. Co prawda płukanki nie robiłem ale czy miałoby to tak duże znaczenie?
mefiu841 hmm... olej i filtr wymieniłem po zakupie chociaż nie musiałem bo można było jeszcze spokojnie jeździć. Niestety nic to nie zmieniło zarówno przed jak i po wymianie. Co prawda płukanki nie robiłem ale czy miałoby to tak duże znaczenie?