Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AVG 1.9 110 KM] brak mocy na 4 biegu w przedziale obrotów

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Agrzesiek6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

[ AVG 1.9 110 KM] brak mocy na 4 biegu w przedziale obrotów

Post autor: Agrzesiek6 » 14 wrz 2012, 18:47

Witam, chciałem się zapytać użytkowników 1.9 110 KM czy to normalne ze auto na 4 biegu prawie w ogóle nie ma mocy w przedziale obrotów 1000 do ok. 2100. Idzie wtedy jak zółw. troche to denerwujące. Dodam, że mam laczki 225/40/18 może to go tak muli. Poradźcie coś.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 14 wrz 2012, 20:37

Przecież to oczywiste że przy ok 1000 obrotów auto zamula bo turbina nie pracuje, ale od 1500 już powinien się zbierac... A na innych biegach przyspiesza prawidłowo?

Agrzesiek6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Agrzesiek6 » 14 wrz 2012, 21:30

no np. na 2 czy 3 biegu auto idzie dużo lepiej w tych partiach obrotów

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 14 wrz 2012, 22:09

Wiadomo że lepiej bo na niższych biegach silnik lżej pracuje, kolego radzę Ci nie rozpędzać auta na 4 biegu od 1000 obrotów ponieważ to męka dla silnika, minimum to ok 1500-1700 obrotów wtedy gdy turbo bardziej pracuje. Myślę że z silnikiem wszystko ok tylko Twój "dziadkowy" styl jazdy nie bardzo pasuje do tego silnika. Jak dalej bedziesz jeździł tak to pozapiekasz zmięnną geometrię w turbo to dopiero będą problemy. Silniki TDI lubią wysokie obroty, do 4 tys. można śmiało kręcić. A6 to ciężka buda a te 110 km musi ją jakoś bujnąć, dodam że 110 KM dostępne masz dopiero przy 4 tys. obrotów a przy tych 1000 co jeździsz masz może 30...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja