Witam
wczoraj podczas jazdy zgasł mi samochód i już nie chciał odpalić. Kolega przyjechał z Vagem i wykazało błąd silnika - 1268. Nastawnik objętości N146. Czy ktoś wie czego tyczy się ten komunikat? kolega niby gdzieś tam sprawdzał i jest to uszkodzenie dawki, ale i tak nic mi to nie mówi. Mógłby mi ktoś wyjaśnić co zostało uszkodzone??
Pozdrawiam
Arek
[A62,5TDI] Błąd silnikaN146
a6-c5-25-v6-tdizgasl-podczas-jazdy-i-ni ... htm#178627. Przykro mi ale znowu Piotrus ma racje 

było- A6 2.5 v6 tdi
jest- 330d
jest- 330d
z tego co wiem to regeneracja tego sterownika, o której wspomniałem polegała na wymianie tranzystora. Wykonawca twierdził, iż po tej czynności wszystko wróci do stanu pierwotnego pompy i będzie sprawna. Niestety tak się nie stało. Po założeniu sterownika w dalszym ciągu wyskakuje błąd 01268 i teraz nie jestem pewny czy mogę ubiegać się o zwrot kosztów naprawy
i co dalej zrobić z tą pompą, czy kupić nową, czy znowu spróbować regeneracji :?:

- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
ty czytasz czy piszesz kolejne posty :idea: :idea: :idea:Piotruś pisze:Naprawa polegająca na przelutowaniu opornika jest bardzo skuteczna ... jeśli do domu daleko a dojechać trzeba ... .arczi224 pisze:Sądzisz że naprawa sterownika nie wystarczy??
Oczywiście możesz popróbować wciąż denerwujac się np. utrudnionym rozruchem albo innymi "atrakcjami" - aż w końcu mocno sfrustrowany i tak oddasz pompę do Bosch'a.
Poza tym pamietaj, ze ewentualna "naprawa" (hyhy ...) sterownka wymaga zdemontowania dwóch zaworków elektromagnetycznych i czujnika obrotów - co w kapitalnym stopniu całkowicie rozwala dotychczasowe parametry "kalibracyjne" pompy ... .

