[ AFB 2.5 150 KM] blad 01126 i 00513
[ AFB 2.5 150 KM] blad 01126 i 00513
witam posiadam audi a6 2.5 tdi afb wymienilem wiazke silnika czujniki temperatury oraz przeplywke .po tym zabiegu auto odpala ale mocno faluje na obrotach po dodaniu gazu max 1500obr na vagu pokazuje blad 01126 i 00513 .sprawdzalem opornosc czujnika walu wynosi 900 om przed wymiana tych czesci nie wyskakiwaly te bledy .pomozcie bd wdzieczny o szybkie podpowiedzi poniewaz jestem za granica i musze zrobic to auto.
Prawdopodobnie jeden błąd wynika z drugiego. Sprawdź wtyczkę, podłączenie, przewody czujnika G28
-afb-25-150-km-audi-nie-odpala-prosba-o ... t52835.htm
Przy okazji zerknij na kąt wtrysku.
-afb-25-150-km-audi-nie-odpala-prosba-o ... t52835.htm
Przy okazji zerknij na kąt wtrysku.
witam sprawdzalem polaczenia i wszystko oki ruszalem zaplonem na wagu pokazal wczesny opuznilem auto odpalilo pochodzilo chwile dobrze na wolnych obrotach dodalem gazu i maks 1200obr po puszczeniu gazu auto znow faluje i to od 0 do 800obr
[ Dodano: 2016-01-10, 15:02 ]
a ztylu auta to az siwo ze nic nie widac . zamowilem czujnik jestem tu w niemczech wiec firma czujnika to ATP .Wszystko stalo sie po wymianie wiazki czujnikow wody i przeplywki . stara instalacja byla wielokritnie lutowana dlatego ja wymienialem na poprzedniej instalacji auto chodzilo nie bylo bledow ale czasem troche krecilo zeby odpalic to wina czojnikow wopdy bo wskazowka na liczniku szalala od 0 do 120 po chwili 90 i znow na zero i czasem tak w kolko .oraz nie miala mocy miala ciezko do 2000obr dlatego zmienilem przeplywke ale teraz jest totalna masakra niechodzi praktycznie wcale.
[ Dodano: 2016-01-11, 18:59 ]
wie ktos cos na ten temat jestem bezradny
[ Dodano: 2016-01-10, 15:02 ]
a ztylu auta to az siwo ze nic nie widac . zamowilem czujnik jestem tu w niemczech wiec firma czujnika to ATP .Wszystko stalo sie po wymianie wiazki czujnikow wody i przeplywki . stara instalacja byla wielokritnie lutowana dlatego ja wymienialem na poprzedniej instalacji auto chodzilo nie bylo bledow ale czasem troche krecilo zeby odpalic to wina czojnikow wopdy bo wskazowka na liczniku szalala od 0 do 120 po chwili 90 i znow na zero i czasem tak w kolko .oraz nie miala mocy miala ciezko do 2000obr dlatego zmienilem przeplywke ale teraz jest totalna masakra niechodzi praktycznie wcale.
[ Dodano: 2016-01-11, 18:59 ]
wie ktos cos na ten temat jestem bezradny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
witam podpiolem waga dominator vw pokazal bledy 00513 i 01126 .odpala i faluje dosc mocno .jeszcze jedno pytanie zostala mi jedna kostka na dwa piny ,jesli ktos wie czy jest ruznica miedzy wiazka silnika od automatu a manuala bo ja mam automat a wiazka jest niestety od manuala i zostala mi jedna wolna kostka ktora jest po jewej stronie i schodzi na dul razem z kostka od poduszki silnika i tej wtyczki ktora wpieta jest kolo przegubu i niema gdzie jej wpiac a w starej wiazce tej kostki niema wg. wie moze ktos cos