[A6 C5 2,5 Tdi] Błąd 00575 - Prośba o ocene logów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:16
- Lokalizacja: Zabrze
[A6 C5 2,5 Tdi] Błąd 00575 - Prośba o ocene logów
Witam wszystkich.Mam problem a mianowicie wyskoczył mi błąd
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Audi A6 C5 2,5 TDI 1999r avant
Zauważyłem wyraźny spadek mocy i podkapcanie na niebiesko przy zmianie biegu na wyższy.Dodam jeszcze że gdy auto jest rozgrzane i stoi na biegu jałowym to po ruszeniu za mną jest kupa niebieskiego dymu.Trwa to dosłownie chwilę tzn max 10s,wydaje mi się że ustępuje gdy wszystko wyjdzie z wydechu,czuć olej ale nie bierze ani grama.Dodam jeszcze że regenowałem turbine w firmie Turbo-Tec w Jaworzenie i ona napewno jest dobra.
Proszę o ocenę logów i podpowiedz co mam robić:/
Z góry dziękuje za jaką kolwiek pomoc
Log 1
Log 2
Log 3
Log 4
Log 7
Log 11
Log 13
Log 14
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Audi A6 C5 2,5 TDI 1999r avant
Zauważyłem wyraźny spadek mocy i podkapcanie na niebiesko przy zmianie biegu na wyższy.Dodam jeszcze że gdy auto jest rozgrzane i stoi na biegu jałowym to po ruszeniu za mną jest kupa niebieskiego dymu.Trwa to dosłownie chwilę tzn max 10s,wydaje mi się że ustępuje gdy wszystko wyjdzie z wydechu,czuć olej ale nie bierze ani grama.Dodam jeszcze że regenowałem turbine w firmie Turbo-Tec w Jaworzenie i ona napewno jest dobra.
Proszę o ocenę logów i podpowiedz co mam robić:/
Z góry dziękuje za jaką kolwiek pomoc
Log 1
Log 2
Log 3
Log 4
Log 7
Log 11
Log 13
Log 14
Ostatnio zmieniony 08 lip 2010, 21:31 przez maniekkk1983, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:16
- Lokalizacja: Zabrze
[quote="Piotruś"]Maniekkkk - pytanie zasadnicze brzmi, czy wraz z regneracją turbiny pokusiłeś się o wymianę odmy
?
Turbo-Tec wymaga tego jako warunku gwarancji lecz nie wszystkie warsztaty przestrzegają tych jakże oczywistych i zasadnyc zaleceń ... .
Dziękuje Piotruś za zainteresowanie moim problemem:)
Tak wiem o tym,oczywiście zakupiłem u nich odme+zestaw uszczelek tylko teraz nie wiem co mam myśleć i czy wierzyć w to że została wymieniona odma.Już ci tłumacze dlaczego.Osobiście jestem z Zabrza i od 3lat przebywam za granicą więc co 2-3miesiące jestem w PL.Wiadomo że zawsze jest mnóstwo spraw do załatwienia i tak samo jest z autem.Mam bardzo mało czasu na naprawe usterek które wiadomo w tym aucie co jakiś czas się pojawiają bo jest to już dziesięcio latek:) Szukając dobrej firmy która się specjalizuje w tej dziedzinie,znajomy polecił mi właśnie firme Turbo-Tec w Jaworznie.
Zadzwoniłem do nich i wszystko uzgodniłem,żeby było szybciej to polecił mi warsztat samochodowy Vip w Jaworznie.Powiedział że jest niedaleko nich i że jest ok.Dla mnie to wystarczyło bo gdy wymontowali mi turbo to wsiadłem w taxi i byłem u nich więc wszystko trwało jakieś 5-6h i auto miałem gotowe.Oczywieście filtry,olej zostały odrazu wymienione i mechanik powiedział że może być kopcenie sporadyczne ale musze go na banie przedmuchać i bedzie wszystko ok.Nie powiem różnica była ale z czasem dalej na niebiesko podkapcał.Na jakiś czas dałem sobie spokój aż do bodajże marca bo zauważyłem że robi się mułowaty.Podjechałem do mechanika w miejscowości gdzie mieszkam i powiedzialem co się dzieje z autem.Po podłączeniu do komputera,stwierdził że wszystko jest ok tylko nie turbina.Stwierdził że jest "zbyt niskie ciśnienie doładowania"nie osiąga odpowiednich wartości.Poradził skoro mam na gwarancji to najlepiej ją zawieść na sprawdzenie do Turbo-Tec.Tak zrobilem i pojechałem z turbo do Jaworzna,została sprawdzona i powiedziano mi że w 100% jest sprawna ale i tu właśnie jest zastrzerzenie.Musiałem wszystko opisać od początku żeby dojść do tego tzn. Pan serwisant który sprawdzał turbine wiem że to nie ma wpływu na moją usterke zapytał dlaczego nie zostały wymienione uszczelki tylko zostało to zrobione na silikon.Jak to usłyszałem to odrazu z ryjem do pana sprzedawcy dlaczego polecił mi warsztat w którym pracują oszuści bo ja nawet miałem przy sobie wszystkie papiery tzn fakture i na niej wyraźnie jest napisane zestaw uszczelek.Mina mu zrzadła i tylko przepraszał,zrekompensował się nowym kompletem uszczelek,brak czasu uniemożliwił mi wizyte w warsztacie Vip.Dlatego mam wątpliwości gdy mnie pytasz czy wymieniana została odma bo ja teoretycznie za nią zapłaciłem a widząc jak się zachował warsztat nie mam 100% pewności:(Powiedz mi czy przez odme może być zarazem błąd 575 i kopcenie?Jeszcze jedno pytanie czy serwis Bosh ÂŚmietana w Kobiórze to samo co serwis Bosh ÂŚmietana w ÂŻorach?Słyszałem o serwisie w Kobiórze nie najlepsze opinie,prosze poradz mi:/ W Polsce teraz będe 17.07 do 8.08 więc chce ten problem rozwiązać.Pamiętam o termostacie że mus go wymienić,możesz podpowiedzieć który z trzech firm wybrać:)Kuzyn zamówił by mi go.
http://katalog.fota.pl/Katalog/Cars3.aspx?GenArtNr=316
To na tyle czekam na dalsze instrukcje od ciebie co mam robić:)Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za pomoc

Turbo-Tec wymaga tego jako warunku gwarancji lecz nie wszystkie warsztaty przestrzegają tych jakże oczywistych i zasadnyc zaleceń ... .
Dziękuje Piotruś za zainteresowanie moim problemem:)
Tak wiem o tym,oczywiście zakupiłem u nich odme+zestaw uszczelek tylko teraz nie wiem co mam myśleć i czy wierzyć w to że została wymieniona odma.Już ci tłumacze dlaczego.Osobiście jestem z Zabrza i od 3lat przebywam za granicą więc co 2-3miesiące jestem w PL.Wiadomo że zawsze jest mnóstwo spraw do załatwienia i tak samo jest z autem.Mam bardzo mało czasu na naprawe usterek które wiadomo w tym aucie co jakiś czas się pojawiają bo jest to już dziesięcio latek:) Szukając dobrej firmy która się specjalizuje w tej dziedzinie,znajomy polecił mi właśnie firme Turbo-Tec w Jaworznie.
Zadzwoniłem do nich i wszystko uzgodniłem,żeby było szybciej to polecił mi warsztat samochodowy Vip w Jaworznie.Powiedział że jest niedaleko nich i że jest ok.Dla mnie to wystarczyło bo gdy wymontowali mi turbo to wsiadłem w taxi i byłem u nich więc wszystko trwało jakieś 5-6h i auto miałem gotowe.Oczywieście filtry,olej zostały odrazu wymienione i mechanik powiedział że może być kopcenie sporadyczne ale musze go na banie przedmuchać i bedzie wszystko ok.Nie powiem różnica była ale z czasem dalej na niebiesko podkapcał.Na jakiś czas dałem sobie spokój aż do bodajże marca bo zauważyłem że robi się mułowaty.Podjechałem do mechanika w miejscowości gdzie mieszkam i powiedzialem co się dzieje z autem.Po podłączeniu do komputera,stwierdził że wszystko jest ok tylko nie turbina.Stwierdził że jest "zbyt niskie ciśnienie doładowania"nie osiąga odpowiednich wartości.Poradził skoro mam na gwarancji to najlepiej ją zawieść na sprawdzenie do Turbo-Tec.Tak zrobilem i pojechałem z turbo do Jaworzna,została sprawdzona i powiedziano mi że w 100% jest sprawna ale i tu właśnie jest zastrzerzenie.Musiałem wszystko opisać od początku żeby dojść do tego tzn. Pan serwisant który sprawdzał turbine wiem że to nie ma wpływu na moją usterke zapytał dlaczego nie zostały wymienione uszczelki tylko zostało to zrobione na silikon.Jak to usłyszałem to odrazu z ryjem do pana sprzedawcy dlaczego polecił mi warsztat w którym pracują oszuści bo ja nawet miałem przy sobie wszystkie papiery tzn fakture i na niej wyraźnie jest napisane zestaw uszczelek.Mina mu zrzadła i tylko przepraszał,zrekompensował się nowym kompletem uszczelek,brak czasu uniemożliwił mi wizyte w warsztacie Vip.Dlatego mam wątpliwości gdy mnie pytasz czy wymieniana została odma bo ja teoretycznie za nią zapłaciłem a widząc jak się zachował warsztat nie mam 100% pewności:(Powiedz mi czy przez odme może być zarazem błąd 575 i kopcenie?Jeszcze jedno pytanie czy serwis Bosh ÂŚmietana w Kobiórze to samo co serwis Bosh ÂŚmietana w ÂŻorach?Słyszałem o serwisie w Kobiórze nie najlepsze opinie,prosze poradz mi:/ W Polsce teraz będe 17.07 do 8.08 więc chce ten problem rozwiązać.Pamiętam o termostacie że mus go wymienić,możesz podpowiedzieć który z trzech firm wybrać:)Kuzyn zamówił by mi go.
http://katalog.fota.pl/Katalog/Cars3.aspx?GenArtNr=316
To na tyle czekam na dalsze instrukcje od ciebie co mam robić:)Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za pomoc

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:16
- Lokalizacja: Zabrze
Cześć.Przepraszam że dopiero teraz odpisujePiotruś pisze:Nie wiem, czy czegoś niechcący nie pominę ale spróbuję jakoś odpowiedzieć na ten potok spraw i pytań:
1. Turbo-Tec to moim zdaniem porządna firma i skoro sprawdzali turbo to prawdopodobnie jest sprawne ale nie przeświadcza to o całkowitej sprawności gruchy podcisnieniowej (na przyrządzie mogła działać odpowiednio ale w samochodzie może przestawiać się zbyt wolno) oraz np. zaworka N75 ... . To leży poza kompetencjami Turbo_tec'a i powinieneś moim zdaniem sprawdzić wwym. elementy ... .
2. Oczywiście ja Ci nie odpowiem czy odma została wymieniona ale możesz i powinieneś:
- zmierzyć kompresję/dekompresję skrzyni korbowej silnika
- zajrzeć do odmy![]()
- wymienić ("na ślepo") membranę w obudowie filtra oleju (temat omówiony na Forum, szczegóły znajdziesz w szukajce)
3. Tak, zabrudzona odma lub inna niesprawność systemu odpowietrzającego silnik jak najbardziej może wpływać na zapisanie się błedu 00575 oraz powodować dymienie (oraz tym samym trwale uszkodzić katalizator na ten przykład) ... .
4. W ÂŻorach nie ma serwisu Bosch'a - jest serwis Diesla prowadzony przez Marcina ÂŚmietanę, któremu od zawsze zazdroszczę poczucia humoru oraz przebojowego podejścia do zycia i ogólnego witalizmu ... . Nigdy nie byłem jego klientem, ale znam też jego Tatę i według mojej wiedzy w żyłach tych Panów płynie olej napędowy zamiast krwi ... .
5. Nie wiem kto nagadał Ci niepochlebnych opinii nt. Autoryzowanego Serwisu Bosch'a (należącego do Pana Ludwika ÂŚmietany) w Kobiórze ale moja wiedza, a przede wszystkim osobiste doświadczenia są jak najbardziej wielokrotnie pozytywne.
Nie wiem jednak (musiałbys zadzwonić i dopytać) czy w ogóle zajmują się innymi naprawami od układów wtryskowych - bo to jest ich specjalizacja i tzw. "konik" ... .
Mam nadzieję, ze w tej sprawie nastąpiło tylko jakieś przekłąmanie, ponieważ "BS ÂŚmietana" nie jest jedyną firmą obsługującą układy wtryskowe w Kobiórze ... .
W każdym razie - ja zwracam się do nich (tzn. do BS ÂŚmietana) o pomoc od wieeelu lat i najczęściej w sprawach beznadziejnych - a jeszcze nigdy nie odjechałem stamtąd "z kwitkiem" ....
6. Z termostatem nie ma co ryzykować zamiennikami - trzeba kupić w ASO.
O czymś zapomniałem :?:

-Dziś zapisałem się na 20.07 do Bosh ÂŚmietana w Kobiórze na pomiar kompresji skrzyni korbowej silnika.Pani która odebrała telefon powiedziała że w ciągu 2-3 dni usuną usterke którą zgłosiłem i nie mam się co martwić:)
-Dzwoniłem także do serwisu VW i pytałem o cenę części termostat(99zł),odma(279zł) myślałem że będzie zdecydowanie drożej a tu proszę.
-Pisałeś o "Wartości oczekiwane przez ECU od EGR ... wzięte z kosmosu ... :shock: .
To może być ewentualny skutek niedrożnej odmy, lub w żadnym razie nie łączyć się z odmą tylko np. z przepływką "Made in China" ... . To musisz koniecznie ustalić, a rzeczywisty powód problemu - bezwzględnie zlikwidować."
Przepływke mam orginalną firmy Bosh więc wydaje mi się że jest ok ale mam też zamiennik na którym nie jeżdże ale zrobie logi i wrzuce.
-Mam dylemat i chciałbym abyś mi poradził co zrobić.Umówiony jestem na 20.07 do ÂŚmietany ale czy 19.07 ze znajomym mechanikiem nie wymienić termostatu i odmy i zobaczyć czy jest poprawa i oczywiście logi.Czy ty byś nic nie ruszał tylko odstawił autko do serwisu Bosha.Jakie jest twoje zdanie :-P Pozdrawiam

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:16
- Lokalizacja: Zabrze
2. Wartości oczekiwane przez ECU od EGR ... wzięte z kosmosu ... :shock: .
To może być ewentualny skutek niedrożnej odmy, lub w żadnym razie nie łączyć się z odmą tylko np. z przepływką "Made in China" ... . To musisz koniecznie ustalić, a rzeczywisty powód problemu - bezwzględnie zlikwidować.
To logi na na nie orginalnej przepływce tak jak obiecywałem
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17087.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17088.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17089.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17090.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17092.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17093.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17099.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17100.html
To może być ewentualny skutek niedrożnej odmy, lub w żadnym razie nie łączyć się z odmą tylko np. z przepływką "Made in China" ... . To musisz koniecznie ustalić, a rzeczywisty powód problemu - bezwzględnie zlikwidować.
To logi na na nie orginalnej przepływce tak jak obiecywałem

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17087.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17088.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17089.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17090.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17092.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17093.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17099.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/manius83_17100.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 paź 2012, 16:04
- Lokalizacja: Sandomierz
- marcin9962
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 sty 2011, 20:07
- Lokalizacja: Bristol / Kraków
Witam, mam passata 2.5 163 km i mam właśnie problem z właśnie z ty błędem... dzieje się coś takiego że przy mocniejszym depnięciu gazu auto idzie 1-2 i nagle auto muli, po przełączeniu na tiptronic i wbiciu na 3 auto idzie nadal ale znów go zmuli...
i tak do 5 biegu... 160 i czasami nie idzie jakie są tego przyczyny ?... wymieniłem przepływomierz i zawór N75 i nadal nic... myślę że jeszcze EGR może być do roboty ale dostać się do niego to jest jakaś masakra... panowie co się jeszcze może dziać ? auto ma przejechane 112 tyś km z książką serwisową więc przebieg jest autentyczny... proszę o jakieś porady 
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 8E0 907 401 T
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG 0004
Software Coding: 03001
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ4E123233 VWZ7Z0C8210097
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14638424388
VCID: 366722EB3A87
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 8E0 907 401 T
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG 0004
Software Coding: 03001
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ4E123233 VWZ7Z0C8210097
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14638424388
VCID: 366722EB3A87
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Pozdrawiam Marcin
Był VW Passat B5 1.9 TDI 110 Bhp.
Był VW PASSAT B6 2.0 TDI 140 Bhp.
Jest VW Passat B5.5 2.5 V6 TDI 163 Bhp.
Mój Passio passat-b6-2007-20-tdi-comfortline-ledy- ... htm#405443
Był VW Passat B5 1.9 TDI 110 Bhp.
Był VW PASSAT B6 2.0 TDI 140 Bhp.
Jest VW Passat B5.5 2.5 V6 TDI 163 Bhp.
Mój Passio passat-b6-2007-20-tdi-comfortline-ledy- ... htm#405443
marcin9962 -afb-25-150-km-blad-00575-pierwsze-krok ... t50832.htm
w razie gdybyś czegoś nie rozumial pytaj

w razie gdybyś czegoś nie rozumial pytaj


- marcin9962
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 sty 2011, 20:07
- Lokalizacja: Bristol / Kraków
dzięki kolego
pracuje w ASO VW tylko że samochodów typu VAN i przedwczoraj przekopali mi paska " vas " i wyszło na to że to wina sensora G71 " map sensor " " pressure sensor " " zawór ciśnienia " akurat miał mechanik w skrzynce tylko że od transportera z takim samym nr części tylko na końcu u mnie jest B a on mi dał C i teraz pytanie czy to coś może podziałać źle z autem, coś się może stać nie wiem z elektroniką jakieś złe dane może czytać teraz ECU itp ? bo jest różnica auto ciągnie cały czas ożyło turbinę słychać teraz cały czas jak pompuje ale czy w tym B i C jest jakaś różnica ?...

Pozdrawiam Marcin
Był VW Passat B5 1.9 TDI 110 Bhp.
Był VW PASSAT B6 2.0 TDI 140 Bhp.
Jest VW Passat B5.5 2.5 V6 TDI 163 Bhp.
Mój Passio passat-b6-2007-20-tdi-comfortline-ledy- ... htm#405443
Był VW Passat B5 1.9 TDI 110 Bhp.
Był VW PASSAT B6 2.0 TDI 140 Bhp.
Jest VW Passat B5.5 2.5 V6 TDI 163 Bhp.
Mój Passio passat-b6-2007-20-tdi-comfortline-ledy- ... htm#405443
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Ostatnio zmieniony 11 cze 2013, 16:54 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Części samochodowe online - Motostacja pl
- marcin9962
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 sty 2011, 20:07
- Lokalizacja: Bristol / Kraków
fabryka kolego, nic nie było gmerany 

Pozdrawiam Marcin
Był VW Passat B5 1.9 TDI 110 Bhp.
Był VW PASSAT B6 2.0 TDI 140 Bhp.
Jest VW Passat B5.5 2.5 V6 TDI 163 Bhp.
Mój Passio passat-b6-2007-20-tdi-comfortline-ledy- ... htm#405443
Był VW Passat B5 1.9 TDI 110 Bhp.
Był VW PASSAT B6 2.0 TDI 140 Bhp.
Jest VW Passat B5.5 2.5 V6 TDI 163 Bhp.
Mój Passio passat-b6-2007-20-tdi-comfortline-ledy- ... htm#405443