Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] błąd 00575 a przeładowanie turbiny

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kristo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

[A6 C5] błąd 00575 a przeładowanie turbiny

Post autor: Kristo » 31 maja 2009, 15:11

Witam. Tak jak w temacie, wyskoczył mi błąd 00575-Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej, czy może on być przyczyną przeładowywania turbiny?

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 31 maja 2009, 16:07

blad nie wyskoczyl dlatego ze uwalony jest czujnik ale wlasnie dlatego ze turbo przeladowywuje.

Awatar użytkownika
Kristo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Kristo » 31 maja 2009, 17:21

No juz sprawdzalem i według mnie egr jest dobrze. mam w planach zregenerować w tym tygodniu turbo bo prawdopodobnie jest zajechane i dlatego przeładowywuje. sprawdzałem N-75 i po odłączeniu węża od gruszki lekko zaciąga powietrze przytykając palec. jego opór 18-19 Om czyli jest dobry. bo od EGR-u też może przeładowywać tubrina?
A8 D4 4.2TDI 400KM

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 31 maja 2009, 17:51

Kristo pisze:bo od EGR-u też może przeładowywać tubrina?
jest wiele przyczyn, min. nieszczelnosc ukladu, najlepiej zrob logi i wrzuc na forum do oceny.

Artsid7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 lip 2008, 23:46
Lokalizacja: Birmingham/UK

Post autor: Artsid7 » 04 cze 2009, 23:36

Ja mialem ten blad jak byla zatkana odma w silniku. Dodatkowo ubywal olej - wszystko szlo w wydech i na koniec kopcil jak stary traktor na niebiesko. Juz mi wszyscy mowili ze turbo padlo itd ale po wymianie odmy i wypaleniu oleju z wydechu wszystko jest ok. Turbo polecam na sam koniec bo to droga impreza. Artsid7
Pozdrawiam Artur

Awatar użytkownika
Kristo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Kristo » 07 cze 2009, 23:55

a gdzie znajduję się odma i jak ją sprawdzic?

Artsid7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 lip 2008, 23:46
Lokalizacja: Birmingham/UK

re gdzie odma

Post autor: Artsid7 » 09 cze 2009, 21:27

w silniku V6 jest pod rura z metalowym oplotem, przez ktora jest zasilana turbina. Na samym srodku silnika lekko po prawej stronie pod platanina przewodow wtryskowych.
Idzie tez tam odprowadzenie oleju z turbiny (taki cienki wezyk) Uwaga przy wymianie nalezy zastosowac wszystkie nowe uszczelki i co wazne nowe nakretki (samokontrujace) i nowy oring na koncu wezyka od turbinki. Cena w aso ok 300 zl za wszystko. Ja zaplacilem 80 funtow w UK. Na zdjeciu 1 i 2 w punkcie 12 widoczna jest metalowa srebrna pokrywka odmy ( dokladnie miedzy strzalka a wyzej opisan rura z oplotem).
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 40#1060640
Jak cisnie olej to na bank odma!
Pozdrawiam Artur

Awatar użytkownika
Kristo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Logi do oceny

Post autor: Kristo » 03 sie 2009, 15:11


ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja