Witam szanowne grono.
Znowu pojawił się problem z moim autkiem,pojawił się wyżej wymieniony błąd.
Przeczytałem forum ale nie znalazłem odnosnika do tego oznaczenia 17-00?.
Dokładnie piszac 17-00 control difference.Co to oznacza.
Opisze problemy które występuja w autku:
gasnie tak jakby odcieto paliwo
poszarpuje w czasie jazdy
gasnie niezależnie czy ciepły czy zimny
Kat wtrysku wacha sie pomiedzy 1,2-1,6 reszta wskazan dobra
W kanale 001 wszystko w normie.
A i najwazniejsze na lewej głowicy strasznie wysokie korekcje po -2.5 mmg.
Dekle sciagniete i wszystko w pożadku.
Proszę o porade co z tym fantem zrobic wybieram sie do serwisu ale chce znac najpierw wasza opinie a najlepiej jakas procedure naprawy w serwisie.
[A6 C5 2.5TDI]bład 00550 17-00 start of injection regulation
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam po dłuższej przerwie byłem w serwisie poprawili kat wtrysku na 2,2 bo był na 1.6 i falował do 1.2.Pozamieniali miejscami wtryski i korekcje trochę się poprawiły.Ale problem powstał takiej natury że autko ma drgania na wolnych obrotach ,tak jakby przygasał ale chodzi nadal nie gaśnie w przewodzie paliwowym brak powietrza sprawdziłem.
Dodam że zmierzyli mi kompresje na cylindrach i cisnienie jest takie:
1-26,1
2-26,0
3-25,0
4-22,9
5-24,4
6-25,5
Czy przyczyna może byc słabe ciśnienie 4 cylindra.I chyba mam nieczynny egr ,czy egr może sprawic że autko dostaje drgan i przygasa?
Dodam że zmierzyli mi kompresje na cylindrach i cisnienie jest takie:
1-26,1
2-26,0
3-25,0
4-22,9
5-24,4
6-25,5
Czy przyczyna może byc słabe ciśnienie 4 cylindra.I chyba mam nieczynny egr ,czy egr może sprawic że autko dostaje drgan i przygasa?