[A6 C5][AVF 1,9 131 KM manual]-Auto odpala i od razu gaśnie
[A6 C5][AVF 1,9 131 KM manual]-Auto odpala i od razu gaśnie
Po włożeniu kluczyka do stacyjki ogólnie jest ciemno. Na wyświetlaczu w radiu "Safe" wskaźnik napięcia na "0", po przekręceniu kluczyka silnik łapie i gaśnie. po włożeniu kluczyka i odczekaniu kilkunastu sekund miga spirala od świecy żarowej. Opisałem problem jak najdokładniej umiałem - macie jakieś sugestie co walnęło. Dodam że dwa dni temu pojechałem samochodem na zakupy i wróciłem bez najmniejszych problemów i jakichkolwiek oznak usterki. Pozdrawiam i dziękuję.
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Błąd po skasowaniu powraca
Taki błąd pokazuje mi VAG, wiecie co on może oznaczać?
sprawdziłem na tej stronce. (vagiem sprawdzałem na 2 kluczykach)
mam pewne podejrzenia ale trochę mnie one przerażają jedno z nich to że mógł paść komputer
drugie bardziej prawdopodobne - immobilser nie bangla. Poprosiłbym jednak bardziej doświadczonych kolegów o opinie na ten temat.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570
Póki co obejrzałem klemy i akumulator - wyglądają ok na moje amtorskie oko
Na forum a4 http://www.a4-klub.pl/smf/odp_immobiliz ... ;boardseen
wyczytałem że można odłączyć kostkę immobilizera, czy w a6 też to przejdzie?? na jakiś czas byłoby to dla mnie jakieś wyjście.
Zauważyłem że kontrolka od immo w ogóle się nie świeci nawet przez chwilę.
Ps. Czytałem dużo o problemach z immo na forum ale w każdym przypadku objawy nie są identyczne, więc postanowiłem opisać mój przypadek.
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Błąd po skasowaniu powraca
Taki błąd pokazuje mi VAG, wiecie co on może oznaczać?
sprawdziłem na tej stronce. (vagiem sprawdzałem na 2 kluczykach)
mam pewne podejrzenia ale trochę mnie one przerażają jedno z nich to że mógł paść komputer

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570
Póki co obejrzałem klemy i akumulator - wyglądają ok na moje amtorskie oko
Na forum a4 http://www.a4-klub.pl/smf/odp_immobiliz ... ;boardseen
wyczytałem że można odłączyć kostkę immobilizera, czy w a6 też to przejdzie?? na jakiś czas byłoby to dla mnie jakieś wyjście.
Zauważyłem że kontrolka od immo w ogóle się nie świeci nawet przez chwilę.
Ps. Czytałem dużo o problemach z immo na forum ale w każdym przypadku objawy nie są identyczne, więc postanowiłem opisać mój przypadek.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 lip 2010, 23:49
- Lokalizacja: gd
stawiam na imo
może to ci coś podpowie
[022]
1 - rozruch silnika uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak)
2 - komputer sterujący silnikiem odpowiada (wartość 0=nie, 1=tak)
3 - prawidłowy stan kluczyka zapłonu (wartość 0=nie, 1=tak)
4 - liczba przyuczonych kluczyków. (wartość 0=minimalnie, 8=max)
[023]
1 - kod zmienny uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak)
2 - status kluczyka (Transponder) (wartość 0=nie, 1=tak)
3 - kod stały uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak)
4 - status immobilisera (4=ponowna obsługa, 5=obsługa zablokowana, 6=immobiliser dopasowany, 7=przyuczanie kluczyków aktywne)
może to ci coś podpowie
[022]
1 - rozruch silnika uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak)
2 - komputer sterujący silnikiem odpowiada (wartość 0=nie, 1=tak)
3 - prawidłowy stan kluczyka zapłonu (wartość 0=nie, 1=tak)
4 - liczba przyuczonych kluczyków. (wartość 0=minimalnie, 8=max)
[023]
1 - kod zmienny uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak)
2 - status kluczyka (Transponder) (wartość 0=nie, 1=tak)
3 - kod stały uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak)
4 - status immobilisera (4=ponowna obsługa, 5=obsługa zablokowana, 6=immobiliser dopasowany, 7=przyuczanie kluczyków aktywne)