
[ BDH 2.5 179 KM] Audi .... POMOCY
[ BDH 2.5 179 KM] Audi .... POMOCY
Witam serdecznie. Od jakiegoś miesiąca mam Audi a6 2.5 tdi quatrro (180ps), jest z nim duży problem. Zaczne od tego, że po tygodniu od kupna auto straciło moc... na zimnym silniku jako tako przyspieszało ale powyzej 60 stopni traciło ducha, z tym problemem udałem sie do norauto w poznaniu gdzie podłączyli pod komputer auto i wykasowali błędy. Wtedy auto chodziło rewelacyjnie, a powodem byl blad cisnienia. Jednakże po kilku dniach wrocił ten problem, wiec powrociłem w to samo miejsce. Po godzinie sprawdzania okazało się ze na komputerze jest masa przeróżnych błędów nawet od poduszek powietrznych, większość z nich udało się wykasować jednakże troche ich tam jeszcze zostało.Co do mocy w samochodzie nic się nie zmieniło. Dostałem anotacje ze nalezy sprawdzic cisnienie, prawdopodobnie moze byc coś z tłokiem i blokuje przepływ mocy. Podobno stukanie silnika jest własnie tego przyczyną. Auto do setki to ma z 20 sekund. Proszę o jakas rade, ile może kosztowac naprawa jeśli własnie to będzie przyczyna. Potrzebował bym również mechanika jakiegos dobrego co by się tym zajoł na terenie Poznania. 

- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
bonusback, naprawde masz BDH z 2000 roku ?<szok> Przeszczep jakiś ?
?
Pod Norauto (M1) to się spotykamy na spotach, najbliższy w sobotę o 15.00, do tego Norauto może być
Poza tym ile razy spróbowałem cos w tej firmie zrobić to przeważnie więcej napsuli niz wiedzieli jak naprawić
?
bonusback, jesli masz możliwości to odczytaj błedy i wrzuć na forum . Ale dokładnie, tak jak Ci VAG wyświetli.
Jesli nie masz możliwości albo nie wiesz jak to odezwij się i pojaw się na spocie w sobote, ktos Ci błedy zczyta. Moge to zrobić chocby ja ale daj jakos znać, bo trzeba sprzęt zabrać
Poza tym jak obejrzymy i osłuchamy "pacjenta" to też inaczej się diagnozy bedzie stawiać
jakiego ciśnieniabonusback pisze:powodem byl blad cisnienia.

To chyba niezbyt szczęśliwa decyzjabonusback pisze:udałem sie do norauto

Pod Norauto (M1) to się spotykamy na spotach, najbliższy w sobotę o 15.00, do tego Norauto może być

Poza tym ile razy spróbowałem cos w tej firmie zrobić to przeważnie więcej napsuli niz wiedzieli jak naprawić

Samo wykasowanie błędów niczego nie zmienia, niczego nie naprawia. pojawiający się błąd to wskazówka gdzie coś się psuje, to już jest skutek a nie przyczynabonusback pisze:na komputerze jest masa przeróżnych błędów nawet od poduszek powietrznych, większość z nich udało się wykasować jednakże troche ich tam jeszcze zostało.Co do mocy w samochodzie nic się nie zmieniło.

Jezeli nic nie pokręciłeś i to jest takie sformułowanie jakie usłyszałeś to to się nadaje...no nawet nie wiem gdzie ?bonusback pisze:Dostałem anotacje ze nalezy sprawdzic cisnienie, prawdopodobnie moze byc coś z tłokiem i blokuje przepływ mocy.

Czy może skutkiembonusback pisze:Podobno stukanie silnika jest własnie tego przyczyną.

Na podstawie dotychczasowych informacji odpowiedzi może udzielić tylko wróżkabonusback pisze: Proszę o jakas rade, ile może kosztowac naprawa jeśli własnie to będzie przyczyna.

bonusback, jesli masz możliwości to odczytaj błedy i wrzuć na forum . Ale dokładnie, tak jak Ci VAG wyświetli.
Jesli nie masz możliwości albo nie wiesz jak to odezwij się i pojaw się na spocie w sobote, ktos Ci błedy zczyta. Moge to zrobić chocby ja ale daj jakos znać, bo trzeba sprzęt zabrać

Poza tym jak obejrzymy i osłuchamy "pacjenta" to też inaczej się diagnozy bedzie stawiać

Części samochodowe online - Motostacja pl