Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AKN 2.5 150 KM] Audi a6 c5 2.5 TDI Brak mocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Slu92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 21 mar 2013, 15:15
Lokalizacja: Siemiatycze

[ AKN 2.5 150 KM] Audi a6 c5 2.5 TDI Brak mocy

Post autor: Slu92 » 19 gru 2015, 22:19

Witam mam ze swoja Audi problem mianowicie nie chce wchodzic na wyzsze obroty niz 2.100 podczas jazdy a na postoju wchodzi na obroty 3.5tys ma delikatne zaciecie a potem wkreca sie do konca na obroty samochod nie chce isc wiecej niz 120km wyskakuje blad zawor eger zwarcie do masy co z tym zrobic

Awatar użytkownika
molodecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 cze 2014, 21:52
Lokalizacja: Teratyn (Hrubieszów-Chełm)

Post autor: molodecki » 19 gru 2015, 23:09

Naprawić sprawdź czy gdzieś kable nie są przetarte od zaworo a jak nie to podmień zawór na inny jak dobrze pamiętam to od turbo jest taki sam zamię wtyczki i sprawdź co wykaże komp

Slu92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 21 mar 2013, 15:15
Lokalizacja: Siemiatycze

Post autor: Slu92 » 19 gru 2015, 23:17

mowisz o tych dwoch zaworkach podcisnieniowych i ich przewodach?

Awatar użytkownika
molodecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 cze 2014, 21:52
Lokalizacja: Teratyn (Hrubieszów-Chełm)

Post autor: molodecki » 19 gru 2015, 23:24

tak właśnie o nich jak zamienisz wtyczki bez opalania i dalej bedzi to samo to kable uszkodzone a jak wyskoczy ze teraz od turbiny zwarty do masy to trzeba wymienić go

Slu92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 21 mar 2013, 15:15
Lokalizacja: Siemiatycze

Post autor: Slu92 » 20 gru 2015, 00:43

Po zamianie tych kabli był bardziej mulasty potem zamieniłem spowrotem zniknął błąd egeru
wrzucam filmik zobaczycie o co chodzi

Awatar użytkownika
molodecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 cze 2014, 21:52
Lokalizacja: Teratyn (Hrubieszów-Chełm)

Post autor: molodecki » 20 gru 2015, 10:06

Odnośnie egr pewnie we wtyce coś zwierało. a z ta przycinka obrotów bym posprawdzał na kompie w czasie jazdy czy przepływomierz chodzi jak turbina doładowuje i czy kontem prawidłowo przestawia

Slu92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 21 mar 2013, 15:15
Lokalizacja: Siemiatycze

Post autor: Slu92 » 20 gru 2015, 13:56

kolego sprawdzi go VAG 5053 ITS czy trzeba jakis program diagnostyczny pod laptopa

Awatar użytkownika
molodecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 cze 2014, 21:52
Lokalizacja: Teratyn (Hrubieszów-Chełm)

Post autor: molodecki » 20 gru 2015, 22:24

nie wiem nie używałem tego

Awatar użytkownika
Patryk Bydzia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 07 paź 2013, 23:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Patryk Bydzia » 21 gru 2015, 08:13

sprawdź kąt wtrysku i co wywala vag według mnie będą to 0550 i 1376

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja