
[ A6 C5 2.5 Tdi] audi a6 2.5 tdi 180ps popękane dżwigienki p
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:54
- Lokalizacja: ZŁOTORYJA
[ A6 C5 2.5 Tdi] audi a6 2.5 tdi 180ps popękane dżwigienki p
witam tak jak w temacie połamały się wszystkie dzwigienki popychaczy walki idealne pasek nie zerwany przebieg 290000 tys co mogło być przyczyną może ktos się z tym spotkał 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:54
- Lokalizacja: ZŁOTORYJA
TAK WOGÓLE TO WITAM
kupiłem ją z padniętym silnikiem z salonu audi a niemczech i ku mojemu zdziwieniu walki idealne wręcz perfekcyjne pasek po przebiegu około 40 000 CAÂŁY końcówki popychaczy siedmiu sztuk pęknięte auto jak na przebied 290 000 idealne zero oleju pod silnikiem skrzynia niestety kupilem je po rozebraniu przez servis i wycenie naprawy HANS pozostawil w rozliczeniu ALE POZATYM IGIEÂŁKA
kupiłem ją z padniętym silnikiem z salonu audi a niemczech i ku mojemu zdziwieniu walki idealne wręcz perfekcyjne pasek po przebiegu około 40 000 CAÂŁY końcówki popychaczy siedmiu sztuk pęknięte auto jak na przebied 290 000 idealne zero oleju pod silnikiem skrzynia niestety kupilem je po rozebraniu przez servis i wycenie naprawy HANS pozostawil w rozliczeniu ALE POZATYM IGIEÂŁKA
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:54
- Lokalizacja: ZŁOTORYJA
- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
Oli80 ma raję nawet ja w to nie wieżę że wszystkie dźwignie szlak trafił. Chyba że ktoś próbował robić rozrząd, nie sory ale to jest nie możliwe bo pomyślałem że ktoś byle jak wrzucił wałki i próbował odpalić auto, tylko że przy dokręcaniu wałków pękła by któraś dźwignia ponieważ któryś zawór uderzył by w tłok.
Jeżeli twierdzisz że wszystkie to pełny szacun za zdolność dokonania <szok>
Normalnie magik.
Spotkałem się z różnymi przypadkami robiłem rozrządy po zerwanych paskach,ukręconych wałkach itd,itp ale takich numerów to nie słyszałem.
Jeżeli twierdzisz że wszystkie to pełny szacun za zdolność dokonania <szok>
Normalnie magik.
Spotkałem się z różnymi przypadkami robiłem rozrządy po zerwanych paskach,ukręconych wałkach itd,itp ale takich numerów to nie słyszałem.
Miałem tak samo rozwalony rozrząd. Kupiłem Audi z padniętą pompą wtryskową , potem okazało się że wszystkie dźwigienki połamane , trzy całe znalazłem w misie olejowej. Wałki w stanie bardzo dobrym , po zdjęciu głowic wszystkie zawory pogięte. DECYZJA drugi motor bo cholera wie co jeszcze było z tym silnikiem przebieg 240000
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
komuś "była potrzebna" hydraulika to sobie wyciągną a przez korek oleju wsypał złom i "potrzepał" autem za nadkole w celu dokładnego rozprowadzenia... a tak na poważnie, to nie jest możliwe przy najgorszej kolizji rozrządu. Sam doświadczyłem tego "zjawiska" co prawda przy rozruchu ale na 24 dzwigienki złamały sie 3szt i kilka pospadało w wyniku częściowo zużytych popychaczy !
strach sie bać co tam niżej w silniku
strach sie bać co tam niżej w silniku

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:54
- Lokalizacja: ZŁOTORYJA
Witam dokończe od szóstej do teraz walczyłem z silnikiem
zawory po zdjęciu prawej glowicy CALE
trzy dżwigienki ocalały reszta popękana wina w popychaczy cztery sprawne reszta kicha powycierane moim zdaniem zly olej i stałoi się to15 600km według kartki po wymianie oleju jak spuszczałem to jak smoła przypuszczam że od nowości nie były popychacze wymieniane jak odpale to się pochwalę wrzucę fote


- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
kurde ciężko mi w to wszystko uwierzyć, u mnie podczas rozruchu przeskoczył rozrząd i pod każdą pękniętą dźwigienką miałem zawór do wymiany a zaznaczam że to trwało góra 3 sek! Pomijam przypuszczenie dot. złego oleju, od tego nie pęka większość elementów hydrauliki w silniku, rozumiem wytarte popychacze i ogólnie sam proces zużycia (marnie dopracowanej) na owe czasy hydrauliki zaworowej
no stało się, nie wiem jak doszedłeś do tego że zawory są OK... nie wnikam, ale mi osobiście ciężko w to uwierzyć że przy kolizji zaworowej i połamanych dźwigienkach (jedno z drugim idzie w parze) zawory są proste... wrócę do stwierdzenia że wałki są w idealnym stanie, to jedno wyklucza drugie 


Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:54
- Lokalizacja: ZŁOTORYJA