Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AJM 1.9 115 KM] Audi A6 1.9 TDI AJM 2001, schemat kostki p

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
seback
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: Portarlington/Kielce

[ AJM 1.9 115 KM] Audi A6 1.9 TDI AJM 2001, schemat kostki p

Post autor: seback » 02 kwie 2013, 22:58

Witam,
Poszukuje schematu podpięcia kabli przepływomierza z powodu połamanej kostki.
Dodam tylko, że auto po wymianie nie ma mocy, jeÂździ jak 50 konne. Przed wymianą jeÂździło ale też nie do końca - czarny dym i szło nagle traciło moc i przestawało kopcić.Teraz nie kopci i nie ma mocy. Dodam tylko, że turbo nowe, egr nowy, n18 nowy, przewody podciśnień szczelne, dolot też. Stary został tylko n75 ale sztanga od turbo chodzi.
Niestety auto nie komunikuje sie z Vagiem.
Z góry dziękuje za schemat a jak ktoś ma sugestie odnośnie usterki chętnie posłucham.
Nie wiem jak było kiedyś i czy jakiś "Henio" coś pokopał, bo auto nowe w moich rękach.

Dzisiaj próbowałem podpjąć w pracy pod VAS niestety też nie skomunikował i stało się coś ciekawego z wpiętą wtyczką nie chciał odpalić po odpięciu wtyczki z gniazda diagnostycznego odpalił dość cięzko i po przejechaniu 200 metrów zgasł i nic.Po kręceniu przez minutę załapał i zaraz zgasł i już nie ma ochoty na współpracę.Kontrolki na desce gasną auto kręci nie odpala.
Audi A4 1.9 TDI 1Z 90KM '98
Audi A6 2.5 TDI AKN 150KM '99
Audi A6 2.5 TDI AEL 140KM '97
Audi 100 1.8 benzyna 100KM '74
Mój dorobek Audi do dziś.

Awatar użytkownika
wydra
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 19 wrz 2010, 10:53
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: wydra » 03 kwie 2013, 22:18

moje a6 też nie chciało się komunikować z vagiem, problem leżał w gnieÂździe, jeden z kabli byl wyrwany. Może najpierw tam zajrzyj
Regulamin

seback
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: Portarlington/Kielce

Post autor: seback » 03 kwie 2013, 22:54

Dzięki za podpowiedÂź muszę dokładniej przejrzeć przewody bo niby wszystkie w gnieÂździe siedzą.
Odnośnie problemu nie odpalanie błacha sprawa zaciął się pływak i pokazuje ćwiartkę a zbiornik był suchy.
Odnośnie mocy dalej jej nie odzyskał.

Schemat podpięcia kostki przepływomierza BOSCH 1.9 TDI AJM jeśli ktoś jeszcze potrzebuje

1.Pusty
2.Niebiesko-Czarny
3.Biało-Brązowy
4.Biało-Fioletowy
5.Zielono-Brązowy

Jeśli dojdę co do mocy niezwłocznie poinformuję.[/u][/b]

[ Dodano: 2013-04-06, 22:04 ]
Audi naprawione.
Problemem był zawór N75 który nie był wymieniony oraz przepływomierz wsadziłem nowy taki jak był a powinien być z innym numerem.Mimo tego auto zaczęło kopcić i po ostrym wciśnięciu gazu traciło moc i przestawało kopcić,po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu znów była moc na chwile ale też zasłona dymna koloru czarnego.Ze względu na to że dalej nie komunikuje się z komputerem ciężko było znaleÂźć co go boli.Po głębszej diagnozie okazało się,że wąż(kolanko) od egr do plastykowej rury intercoolera jest pęknięte od spodu.Po wymianie kolanka audiczka śmiga, że aż miło.
Audi A4 1.9 TDI 1Z 90KM '98
Audi A6 2.5 TDI AKN 150KM '99
Audi A6 2.5 TDI AEL 140KM '97
Audi 100 1.8 benzyna 100KM '74
Mój dorobek Audi do dziś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl