[A6 C5 1.9 Tdi] AFN-Nie zapala
[A6 C5 1.9 Tdi] AFN-Nie zapala
Ostatnio wróciłem z pracy zgasiłem normalnie, dodam ze przez ostatni tydzien zaczął gorzej zapalać musiałem chwilke pokręcić żeby załapał ale nie dużo . Na drugi dzień już nie zapalił aku padło tyle go kreciłem.Błędów nie ma ,bezpieczniki ok .Co mogło się stać? Czy w afn powinno być słychać pompe w zbiornikiu bo u mnie nie słychać?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Jak masz dostęp do VAGa to sprawdź sobie kąt wtrysku. Na forum jest przeze mnie wrzucony manual jak się to sprawdza. Teraz nie pamiętam gdzie i jaka wartość powinna być.
Kolejną opcją jest uciekanie paliwa do baku - pytanie brzmi czy na ciepłym lub po postoju około 3 godziny jak ostygnie też tak pali?
[ Dodano: 2011-05-09, 09:33 ]
Aha
żeby sprawdzić czy paliwo ci ucieka do baku to nie ma metody. Jedyna opcja to podokręcać wszystkie przewody paliwowe. Ten przy filtrze również. Ewentualnie wymiana opasek na nowe - takie które można dokręcić.
Widzę że masz AFN z 1999 roku więc oryginalne opaki mogą już puszczać - ja tak miałem.
Kolejną opcją jest uciekanie paliwa do baku - pytanie brzmi czy na ciepłym lub po postoju około 3 godziny jak ostygnie też tak pali?
AFN ma tylko pompę wtryskową pod maską - także dobrze że w baku nic nie słychać.falek56 pisze:Czy w afn powinno być słychać pompe w zbiornikiu bo u mnie nie słychać?

[ Dodano: 2011-05-09, 09:33 ]
Aha
żeby sprawdzić czy paliwo ci ucieka do baku to nie ma metody. Jedyna opcja to podokręcać wszystkie przewody paliwowe. Ten przy filtrze również. Ewentualnie wymiana opasek na nowe - takie które można dokręcić.
Widzę że masz AFN z 1999 roku więc oryginalne opaki mogą już puszczać - ja tak miałem.
