 , odłączenie czujnika temperatury nic nie daje, wężyki przelewów wymienione , powietrza w  przewodzie zasilającym nie widze ,czy to wp44 kaput ?, i jeszcze zauważyłem że jak jest zimny to jakby niemiał pełnej mocy , po przejechaniu około 5 km zaczyna ciągnąć ,jak ma 70 stopni to już całkiem ładnie wciska w fotel  od 2000 rpm , Panowie specialiści co mu dolega ?
, odłączenie czujnika temperatury nic nie daje, wężyki przelewów wymienione , powietrza w  przewodzie zasilającym nie widze ,czy to wp44 kaput ?, i jeszcze zauważyłem że jak jest zimny to jakby niemiał pełnej mocy , po przejechaniu około 5 km zaczyna ciągnąć ,jak ma 70 stopni to już całkiem ładnie wciska w fotel  od 2000 rpm , Panowie specialiści co mu dolega ?AFB rano dłuższe kręcenie i chmura białego dymu przez 5 s.
AFB rano dłuższe kręcenie i chmura białego dymu przez 5 s.
Witam , mój problem to poranne odpalanie , muszę dłużej kręcić , nieraz odpali i od razu zgaśnie , jak odpali to kopci mocno na biało przez około 5 może dziesięć sekund , póżniej cały dzień ok, kąt mam ustawiony 1,4 ATC , mam jedną świece urwaną , reszta grzeje , boje się co będzie zimą , chyba z plakiem będę rano latał   , odłączenie czujnika temperatury nic nie daje, wężyki przelewów wymienione , powietrza w  przewodzie zasilającym nie widze ,czy to wp44 kaput ?, i jeszcze zauważyłem że jak jest zimny to jakby niemiał pełnej mocy , po przejechaniu około 5 km zaczyna ciągnąć ,jak ma 70 stopni to już całkiem ładnie wciska w fotel  od 2000 rpm , Panowie specialiści co mu dolega ?
, odłączenie czujnika temperatury nic nie daje, wężyki przelewów wymienione , powietrza w  przewodzie zasilającym nie widze ,czy to wp44 kaput ?, i jeszcze zauważyłem że jak jest zimny to jakby niemiał pełnej mocy , po przejechaniu około 5 km zaczyna ciągnąć ,jak ma 70 stopni to już całkiem ładnie wciska w fotel  od 2000 rpm , Panowie specialiści co mu dolega ?
			
			
									
									
						 , odłączenie czujnika temperatury nic nie daje, wężyki przelewów wymienione , powietrza w  przewodzie zasilającym nie widze ,czy to wp44 kaput ?, i jeszcze zauważyłem że jak jest zimny to jakby niemiał pełnej mocy , po przejechaniu około 5 km zaczyna ciągnąć ,jak ma 70 stopni to już całkiem ładnie wciska w fotel  od 2000 rpm , Panowie specialiści co mu dolega ?
, odłączenie czujnika temperatury nic nie daje, wężyki przelewów wymienione , powietrza w  przewodzie zasilającym nie widze ,czy to wp44 kaput ?, i jeszcze zauważyłem że jak jest zimny to jakby niemiał pełnej mocy , po przejechaniu około 5 km zaczyna ciągnąć ,jak ma 70 stopni to już całkiem ładnie wciska w fotel  od 2000 rpm , Panowie specialiści co mu dolega ?- 
				
				Daniel1555
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
- 
				
				Daniel1555
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
 
							









 
 
