Adaptacja sterownika pompy vp44
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
Adaptacja sterownika pompy vp44
Witam wszystkich ponownie. mam dwie pompy jedna po regeneracji lecz uszkodzony sterownik i taka sama lecz z dobrym sterownikiem ale ciezko palaca. Zwiazku z tym przelozylem sterownik do tej po regeneracji. Auto próbowałem odpalic kilkanascie razy i nic dodam ze wtryski odpowietrzylem.
I nie wiem czy nie trzeba adaptacji przeprowadzic jak tak to skad wziac piny. W vagu nie mam żadnych błędów. Dziekuje za wszelkie rady.
I nie wiem czy nie trzeba adaptacji przeprowadzic jak tak to skad wziac piny. W vagu nie mam żadnych błędów. Dziekuje za wszelkie rady.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
właśnie jak go ustawić jak nie wiem vagiem nic nie sprawdze. na plaka pali chiwle pochodziła sama potem zgasła. Błąd się po tym pojawił 0550 po skasowaniu nie wyskakuje.
[ Dodano: 2014-09-11, 18:56 ]
Jeszcze raz zacznijmy od początku. Przełożyłem sterownik z pompy dobrej do pompy zregenerowanej. Ustawiłem ją tak jak była ta dobra w aucie porobiłem na kole pasku i kole pompy znaki wsadziłem tą zregenerowaną z już z dobrym sterownikiem na te same znaki i dupa auto nie pali. Nie wiem co dalej. Na plaku pochodziła wyskoczył błąd 0550 skasowałem i potem już go nie było. Jakieś sugestie?
[ Dodano: 2014-09-11, 18:56 ]
Jeszcze raz zacznijmy od początku. Przełożyłem sterownik z pompy dobrej do pompy zregenerowanej. Ustawiłem ją tak jak była ta dobra w aucie porobiłem na kole pasku i kole pompy znaki wsadziłem tą zregenerowaną z już z dobrym sterownikiem na te same znaki i dupa auto nie pali. Nie wiem co dalej. Na plaku pochodziła wyskoczył błąd 0550 skasowałem i potem już go nie było. Jakieś sugestie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zostaw tak jak jest.
Obracaj wałem aby rozrząd ustawić na blokady (wyjmij zaślepkę z tyłu prawej głowicy/odkręć vacumpompe z lewej). Jak już ustawisz idealnie sprawdź czy można zablokować pompę (wiertło 6/7- nie pamiętam). Jak nie da rady zdejmij pasek pompy i skoryguj jej ustawienie. Innej metody nie ma.
Chociaż
. Nie wiem czy to wypali- ale skoro pali na plaka, to można by podpiąć vaga i zrobić loga 004 w momencie pracy na plaku. Może zapisze się jaki jest aktualny kąt (czysta teoria nie pokryta praktyką- ale może akurat
).
Obracaj wałem aby rozrząd ustawić na blokady (wyjmij zaślepkę z tyłu prawej głowicy/odkręć vacumpompe z lewej). Jak już ustawisz idealnie sprawdź czy można zablokować pompę (wiertło 6/7- nie pamiętam). Jak nie da rady zdejmij pasek pompy i skoryguj jej ustawienie. Innej metody nie ma.
Chociaż


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski