Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Adaptacja sterownika pompy vp44

Silniki wysokoprężne
nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Adaptacja sterownika pompy vp44

Post autor: nikestylex7 » 11 wrz 2014, 13:54

Witam wszystkich ponownie. mam dwie pompy jedna po regeneracji lecz uszkodzony sterownik i taka sama lecz z dobrym sterownikiem ale ciezko palaca. Zwiazku z tym przelozylem sterownik do tej po regeneracji. Auto próbowałem odpalic kilkanascie razy i nic dodam ze wtryski odpowietrzylem.

I nie wiem czy nie trzeba adaptacji przeprowadzic jak tak to skad wziac piny. W vagu nie mam żadnych błędów. Dziekuje za wszelkie rady.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 11 wrz 2014, 15:10

Z tego co pamietam w twoim roczniku nie ma takiego czegos jak adaptacja.
Kwestia czy pompy i sterwoniki były z tym samym numerem, bo jesli nie to tutaj moze byc problem.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 11 wrz 2014, 15:46

Pompy i sterowniki sa takie same. Na plaka auto pali.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 11 wrz 2014, 16:30

to polecam ustawic poczatek wtrysku. Ostatnio tez miałem taki przypadeko, okazało sie ze sruby od poczatku wtrysku sie odkreciły.
Ustawic wszystko na znaki i probowac
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 11 wrz 2014, 18:56

właśnie jak go ustawić jak nie wiem vagiem nic nie sprawdze. na plaka pali chiwle pochodziła sama potem zgasła. Błąd się po tym pojawił 0550 po skasowaniu nie wyskakuje.

[ Dodano: 2014-09-11, 18:56 ]
Jeszcze raz zacznijmy od początku. Przełożyłem sterownik z pompy dobrej do pompy zregenerowanej. Ustawiłem ją tak jak była ta dobra w aucie porobiłem na kole pasku i kole pompy znaki wsadziłem tą zregenerowaną z już z dobrym sterownikiem na te same znaki i dupa auto nie pali. Nie wiem co dalej. Na plaku pochodziła wyskoczył błąd 0550 skasowałem i potem już go nie było. Jakieś sugestie?

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 11 wrz 2014, 19:54

bo ten błąd nie wyskoczy jak silnik nie pracuje,na pompie po regeneracji było założone koło zębate ?
czy sam zakładałeś ? Ja stawiam na źle ustawiony zapłon ,jak zakładałeś pompę to blokadę miałeś od góry czy od dołu ?
Obrazek

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 11 wrz 2014, 20:31

nie blokowałem nic koło oznaczyłem na tej co była w aucie i potem przelożyłem do tej co zakładałem i ustawiłem na kreski które sobie zrobiłem

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 11 wrz 2014, 22:00

to nie będzie działać koło zębate jest na stożku a obrócenie koła względem ośki pompy nawet o pół milimetra to bardzo dużo jedynie teraz pompa na stół i żeby ci ustawili koło zębate względem osi pompy
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 11 wrz 2014, 22:01

nie sciagalem kola zebatego tylko ten obciaznik taki na nim zaznaczalem

pawlo262
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 01 paź 2011, 22:12
Lokalizacja: Świdwin,Połczyn Zdrój

Post autor: pawlo262 » 12 wrz 2014, 00:38

O ile się nie mylę to pompa robi dwa obroty a w tym samym czasie wał 1 więc przekrec pompę o 1 pełny obrót i wtedy spróbuj.

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 12 wrz 2014, 10:32

ok czyli o 360stopni spróbuje i zobaczymy

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 12 wrz 2014, 11:36

pawlo262 pisze: pompa robi dwa obroty a w tym samym czasie wał 1
Jest odwrotnie- wał robi 2 obroty, pompa 1- en.
nikestylex7 pisze:ok czyli o 360stopni spróbuje
No nie no- przecież nic Ci to nie da. No chyba że obrócisz wał o 360*, ale wtedy znaki pójdą se w pi..u. :|

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 12 wrz 2014, 11:41

czyli jak wal robi dwa obroty a pompa 1 to musze o 180 stopni przekrecic pompe

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 12 wrz 2014, 14:42

Zostaw tak jak jest.
Obracaj wałem aby rozrząd ustawić na blokady (wyjmij zaślepkę z tyłu prawej głowicy/odkręć vacumpompe z lewej). Jak już ustawisz idealnie sprawdź czy można zablokować pompę (wiertło 6/7- nie pamiętam). Jak nie da rady zdejmij pasek pompy i skoryguj jej ustawienie. Innej metody nie ma.

Chociaż <mysli> . Nie wiem czy to wypali- ale skoro pali na plaka, to można by podpiąć vaga i zrobić loga 004 w momencie pracy na plaku. Może zapisze się jaki jest aktualny kąt (czysta teoria nie pokryta praktyką- ale może akurat <mysli> ).

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 12 wrz 2014, 15:45

patrzalem na plaku i bylo z 0.0 na 25.4 wskakiwalo a dawke paliwa mialem 72 za dużą. zdjąłem przód i będę na blokady ustawiał od nowa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl