Quattrorulezz pisze:Przed wysłaniem do regeneracji pompa miała zmieniony sterownik bez sprawdzania czy będzie pasować do tej pompy (choć nr sterownika był taki sam jak starego uszkodzonego)siemach pisze:No to nie rozumiem wysyłasz im pompę z twojego auta, wraca naprawiona i już nie pasuje? moze pomieszali sterowniki, dali Ci taki sterowany po CAN-ie a przy sprawdzaniu pompy na stole wyszło ok bo czemu nie...kuki23 pisze:Jak zadzwonilem do firmy ktora regenerowala mi pompe czlowiek powiedzial ze to niezgodnosc sterownika z pompa ma takie objawy.
Ale jesli od nich przyjechala to nie sprawdzili tego?
Gdzie robiłeś pompe? z tego co wiem to do kalibracji vp44 ma stół tylko p. ÂŚmietana...
włożona przed regenerecją do auta już wydawała to dziwne cykanie.
Ale przed wysłaniem poinformowałem telefonicznie szefa firmy ze mam taka sytuacje. Powiedział, ze sprawdzi czy to właściwy sterownik i jeśli nie to wstawi właściwy, bo regeneracja jak to powiedział również obejmuje elektronikę.
Moze pompe regenerowal inny pracownik nie wiedzac, ze moze byc inny sterownika?
Czy możliwe jest to, ze firma regenerująca pompę mając stół Bosha nie sprawdziła poprawności działania sterownika pompy wtryskowej?
Bo widzę, ze mechanicznie były jakieś elementy wymieniane, ale nie dam reki uciąć, czy sterownik był również wymieniany. Na pewno wygląda na nowy.
[A6 C5] Adaptacja pompy w roczniku 1999
Witam Was moi Drodzy!
U brata w Audi 2.5TDI AKE 2001r. jest mały problem, natomiast nie chce odpalić. Przedstawię trochę historię:
Rano przy odpalaniu auto odpaliło i zgasło i już nie zapaliło, podłączyłem komputer i wyskoczyły następujące błędy:
- 1318 Sterownik pompy wtryskowej-J399- sygnał poza wartościami granicznymi
- 1268 Nastawnik objętości-N146- uszkodzenie
Stwierdziliśmy, że sterownik pompy wtryskowej siadł. Zakupiliśmy nowy sterownik Boscha po zamontowaniu do samochodu, samochód dalej nie pali.
Podłączyłem ponownie komputer i wyskoczyło coś takiego:
- 1318 Sterownik pompy wtryskowej-J399- brak sygnału
- 1318 Sterownik pompy wtryskowej-J399- magistrala CAN brak sygnału
- 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem.
Nie wiem co dalej działać, mógłby ktoś coś pomóc w tym temacie lub ma znajomego co się na tym zna?
Bardzo bym prosił o pomoc.
Słyszałem że może trzeba adaptacje przeprowadzić ale nie wiem jak i czy na pewno.
Pozdrawiam wszystkich
i z góry dziękuję za wszelką pomoc 
U brata w Audi 2.5TDI AKE 2001r. jest mały problem, natomiast nie chce odpalić. Przedstawię trochę historię:
Rano przy odpalaniu auto odpaliło i zgasło i już nie zapaliło, podłączyłem komputer i wyskoczyły następujące błędy:
- 1318 Sterownik pompy wtryskowej-J399- sygnał poza wartościami granicznymi
- 1268 Nastawnik objętości-N146- uszkodzenie
Stwierdziliśmy, że sterownik pompy wtryskowej siadł. Zakupiliśmy nowy sterownik Boscha po zamontowaniu do samochodu, samochód dalej nie pali.
Podłączyłem ponownie komputer i wyskoczyło coś takiego:
- 1318 Sterownik pompy wtryskowej-J399- brak sygnału
- 1318 Sterownik pompy wtryskowej-J399- magistrala CAN brak sygnału
- 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem.
Nie wiem co dalej działać, mógłby ktoś coś pomóc w tym temacie lub ma znajomego co się na tym zna?
Bardzo bym prosił o pomoc.
Słyszałem że może trzeba adaptacje przeprowadzić ale nie wiem jak i czy na pewno.
Pozdrawiam wszystkich


Audi A6 Avant 3.0TFSI 

- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wymieniliśmy z 2 czujnikami, nic nie obcinaliśmy. Dzisiaj brat zadzwonił do boscha i zapytał o ten sterownik to odpowiedÂź była prosta, trzeba mu ustawienia wgrywać, do tego trzeba było pompe demontować i razem z tym do boscha. Przy kupnie go pytałem czy jest już zaprogramowany czy nie, odpowiedÂź była: nie wiem. Teraz wszystko prawie jasne. Czekać na pompę z sterownikiem, zabudować i połączyć z immo. Tylko czy damy radę to zrobić
Ten PIN trzeba jakoś wynaleść, hehe.

Audi A6 Avant 3.0TFSI 

- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pytałem czy wymieniliście tez zaworki, bo jak się je ruszy własnie wtedy trzeba pompe na stół kalibracyjny wrzucic
, dlatego czesem się ucina kable i potem lutuje
. Piny można wyciągnąć np. commandererm, a potem pompe zakodowac vagiem lub vcdsem albo jeszcze innym kablem. Było o tym na forum. Można też próbować pinów które krążą na forum. Zobaczysz czy po "wgraniu" ustawień i zamontowaniu ruszy. Jak nie to będziemy zaadaptowywać...pzdr


Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro
- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Do commandera jest całkiem inny kabel, co najmniej uszkodzisz sobie kabel od viakena przy eksperymentach. Musisz szukać kogoś kto ma kabel z commanderem albo nabyć takowy drogą kupna...procedurę adaptacji znajdziesz gdzies na forum, chyba nawet w moim którymś poście któryś kolega podpowiedział.
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro