[A6 C5Przekładka silnika ??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
[A6 C5Przekładka silnika ??
Witam mam w swojej audi z roku 1998 silnik a chcem go zmienic z na silnik z audi 2002 wraz ze skrzynią czy bedzie wszystko pasowalo czy będą jakies problemy prosze o pomoc .
nazywaj poprawnie tematy
nazywaj poprawnie tematy
Ostatnio zmieniony 13 lip 2008, 11:06 przez arturek2007, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Teoretycznie mocowania silnika powinny pasowac ale reszta tak jak pisze Qris, musisz wszystko sprawdzic bo czasami moze to byc nieoplacalne.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Jesli chce wlozy taki sam silnik tyle tylko ze nowszy to na 99% mocowania beda pasowaly, gorzej jak kolega chce tam zapodac jakis inny silnik ale z tego co widze po poscie to kolega chce po prostu zapodac tylko mlodszy silnik 2.5 TDI z rocznika 2002 czyli mniej awaryjny.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 cze 2008, 17:34
- Lokalizacja: internet
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 cze 2008, 17:34
- Lokalizacja: internet
witaj jezeli masz taki problem to tylko moge dac tobie rade znajdz na sieci regeneracje pomp i zadzwon jezeli pompa jest dobra czy po regeneracji a moze od kogos innego kupiles jezeli sam to robiles to moze cos przestawiles jezeli tak to problem jest z odpowietrzeniem przerabialem to na kilka sposobow i mam jeden niezawodny zeby sprawdzic pompe czy trzyma cisnienie tez jest sposob pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 cze 2008, 17:34
- Lokalizacja: internet
wiec najprostrzym sposobem na odpowietrzenie pompy i odpaleniem jest odrecic wszystkie przewody od wtryskow te co ida od pmpy odkrecic przewod zasilajacy ten co idzie od filtra paliwa do pompy jest na opasce wez lejek powinny byc dwie osoby zalac paliwem lejek odlaczyc modem od pompy wtryskowej lac paliwko do lejka i krecic silnikiem az pokaze paliwo sie na wszystkich przewodach zakrecic przewody podlaczyc modem czyli to jest ta kostka na pompie wypinana lac paliko do lejka i ma odpalic
[ Dodano: 2008-07-16, 11:08 ]
nastepny sposob jest zakupilem na szrocie pompke paliwowa taka co jest wmontowana w zbiornikach moze byc do benzyny, odłączyłem od filtra paliwa przewód zasilający ten który idzie do pompy wtryskowej tam podłączyłem pompke paliwową powrot od pompy wtryskowej ten który idzie od filtra odłączyłem i zrobiłem osobne zasilanie i powrot do jednej bańki z paliwem pompke paliwwą podłączyłem przewodami do akumulatora i w ten sposób musi się odpowietrzyć pompa wtryskowa, nie odkręcając przewodów wtryskowych i nie kręcąc silnikiem zrobiłem to na przewodach przezroczystych żeby było wszystko dobrze widać, jak już bedzie szło paliwo spowrotem do bańki przegoni powietrze nie odłączając pompki od akumulatora odpal tak auto, po odpaleniu auta jak chcesz odpowietrzyć cały układ zasilający to powrót podłączyć spowrotem do filtra a pomiędzy pompą wtryskową a filtrem zamontować tą pompke paliwową podłączyć do akumulatora i tak odpalić samochód w ten sposób odpowietrzy sie cały układ Pozdro
[ Dodano: 2008-07-16, 11:08 ]
nastepny sposob jest zakupilem na szrocie pompke paliwowa taka co jest wmontowana w zbiornikach moze byc do benzyny, odłączyłem od filtra paliwa przewód zasilający ten który idzie do pompy wtryskowej tam podłączyłem pompke paliwową powrot od pompy wtryskowej ten który idzie od filtra odłączyłem i zrobiłem osobne zasilanie i powrot do jednej bańki z paliwem pompke paliwwą podłączyłem przewodami do akumulatora i w ten sposób musi się odpowietrzyć pompa wtryskowa, nie odkręcając przewodów wtryskowych i nie kręcąc silnikiem zrobiłem to na przewodach przezroczystych żeby było wszystko dobrze widać, jak już bedzie szło paliwo spowrotem do bańki przegoni powietrze nie odłączając pompki od akumulatora odpal tak auto, po odpaleniu auta jak chcesz odpowietrzyć cały układ zasilający to powrót podłączyć spowrotem do filtra a pomiędzy pompą wtryskową a filtrem zamontować tą pompke paliwową podłączyć do akumulatora i tak odpalić samochód w ten sposób odpowietrzy sie cały układ Pozdro
