Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

A6 C5 2,5 tdi AKN, wychuchany - znany od nowości

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
koszuu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 2016, 16:30
Lokalizacja: Warszawa

A6 C5 2,5 tdi AKN, wychuchany - znany od nowości

Post autor: koszuu » 25 sty 2017, 14:57

Cześć,

Mam a6 C5 2,5TDI AKN 2001 Tiptronic, 320 tys przebiegu znam poprzedniego właścicela a samochód mam 10 lat więc przebieg prawdziwy. Zawsze olej zmieniany 10-15 tys, zmieniany olej w skrzyni, czyszczona odma itd. Rozrządy przed terminem. Wychuchany od nowości w eksploatacji.

Tiptronic chodzi jak laser.

Przez te lata jedyne co to raz robiłem pompę, reszta to pierdoły jak w każdym samochodzie: klocki tarcze zawieszenie czujniki rurki przelewy itd..

Teraz czeka mnie rozrząd (nie wiem 2500?) i trochę blachy (2500).

Nie wiem czy pakować w niego 5000 przy tej wartości rynkowej. Zaraz po tej operacji jak odezwą się wałki, pompa i turbo to przysiąde na 10000.

Warto przed inwestowaniem sprawdzić wałki i turbo?
Jaki możebyć koszt zobaczenia wałków i sprawdzenia spreżarki?

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 25 sty 2017, 15:55

koszuu pisze:Mam a6 C5 2,5TDI AKN 2001 Tiptronic, 320 tys przebiegu znam poprzedniego właścicela a samochód mam 10 lat więc przebieg prawdziwy. Zawsze olej zmieniany 10-15 tys, zmieniany olej w skrzyni, czyszczona odma itd. Rozrządy przed terminem. Wychuchany od nowości w eksploatacji.

Tiptronic chodzi jak laser.

Przez te lata jedyne co to raz robiłem pompę, reszta to pierdoły jak w każdym samochodzie: klocki tarcze zawieszenie czujniki rurki przelewy itd..

Teraz czeka mnie rozrząd (nie wiem 2500?) i trochę blachy (2500).

Nie wiem czy pakować w niego 5000 przy tej wartości rynkowej. Zaraz po tej operacji jak odezwą się wałki, pompa i turbo to przysiąde na 10000.
Witam. <luzik>
Ja Kolego na Twoim miejscu bym wymieniał i śmigał dalej, dlatego, że znasz to autko z każdej strony i nie rozumuj tak,że jak wymienisz rozrząd to już od razu reszta będzie Ci padać.
Podjedź do kogoś kumatego to Ci sprawdzi stan wałków i ewentualnie komputer podepnie.
Pozdrawiam <luzik>
Jak samochód, to tylko Audi;)

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 25 sty 2017, 16:17

Części na sam rozrzad z gornej półki powinien cie wyniesc 900-1000 zl vhyba ze planujesz wymienic wszystkie paski rolki itd to koszt okolo 1600 zl plus robovizna ja zaplacilem za wszystko okolo 2000 tys ale mam zrobione wszystko
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

koszuu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 2016, 16:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: koszuu » 25 sty 2017, 22:16

Dzięki za odpowiedź.

Ile powinienem zapłacić za sprawdzenie wałków?

Co sprawdzić po podłączeniu do komputera? Zwykłe błędy Polskim Vagiem sam umiem sczytać :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl