Witam
Jest to mój pierwszy post tutaj, wcześnie tylko przegladałem i zdobywałem informacje które do tej pory mi wystarczały. Teraz przyszedł kolej na mnie ponieważ mam problem z którym nie moge sobie poradzić.
Zacznijmy od początku, jakiś czas temu w moim audi a6 c5 2,5tdi 180km quatro pała mi pompa wtryskowa(zatarty tłok), była regenerowana wcześniej jakieś 1.5 roku temu :shock: Trafiła mi sie okazja kupna pompy w dobrych pieniądzach, tak też zrobiłem i zamontowałem pompe ustawiłem na znakach wcześniej zrobionych. Podpiąłem VCDS'a żeby zaadoptować pompe. Odczytałem błedy i pokazał sie błąd 00546 Przewód danych uszkodzony. Myślałem ze moze tak sie dzieje przed zaadoptowaniem pompy. Wykonałem adaptacje odczekałem 2 min, lecz błąd po skasowaniu ciągle sie pojawia. Oczywiście samochód nie odpala.
Czy moze to byc spowodowane tym ze stara pompa miała numery 059 130 106E, a nowa 059 130 106A? Czy jest jakaś róznica w sterownikach tych pomp, przez co pojawia sie taki problem?
Wpadłem na pomysł przełożenia sterownika od starej pompy(106E) do nowej (106A). Po wstawieniu zniknął błąd przewodu danych, ale pokazał sie błąd nastawnika dawki. Tak jakby mój stary sterownik był uszkodzony, a był sprawny poniewarz w temtej pompie zatarł sie tłok. Czy blad nastawnika jest spowodowany tym ze ten sterownik nie pasuje do tej pompy?
Hm juz sam nie wiem co robić? Macie jakieś pomysły?
A6 2.5TDI C5180 nie odpala po wymianie pompy...
A6 2.5TDI C5180 nie odpala po wymianie pompy...
Ostatnio zmieniony 09 sty 2015, 20:20 przez majlu11, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 gru 2012, 09:59
- Lokalizacja: Rybnik
Witam.
Proszę popraw swój post - pompa paliwa, a pompa wtryskowa to całkiem coś innego.
Pompa paliwa znajduję się w baku
Zacierający się tłok pali elektronikę. Można znaleźć tematy o wymianie tranzystora w sterowniku (na pewno jest o wymianie tego od przestawiacza, ten drugi nie wiem...)
Poza tym po 1,5 roku padła VP? Zwróć uwagę jak odpalisz auto czy nie łapie powietrza (przeźroczysty przewód od filtra do VP) - najlepiej w dwójkę, jeden patrzy, drugi gazuję - miałem nie dawno przypadek, że przy gazowaniu leciało powietrze, a na wolnych obr nic...
Pozdrawiam
Proszę popraw swój post - pompa paliwa, a pompa wtryskowa to całkiem coś innego.
Pompa paliwa znajduję się w baku

Zacierający się tłok pali elektronikę. Można znaleźć tematy o wymianie tranzystora w sterowniku (na pewno jest o wymianie tego od przestawiacza, ten drugi nie wiem...)
Poza tym po 1,5 roku padła VP? Zwróć uwagę jak odpalisz auto czy nie łapie powietrza (przeźroczysty przewód od filtra do VP) - najlepiej w dwójkę, jeden patrzy, drugi gazuję - miałem nie dawno przypadek, że przy gazowaniu leciało powietrze, a na wolnych obr nic...
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 04 sty 2015, 16:14
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: malbork
waø na znak 0 poprzez blokade pompa na wiertøo 6 i jazda paseczek napinacz i musi byc ok sam tak zmieniaøem pompe u znaomego i jest git a tak apropo to oznaczen pompy jest duzo pamietajcie na przyszøoĂc jesli mamy 106A to taka szukamy jesli producent tak dal to taka ma byc a czym to sie rozni to sam nie wiem a myslalem ze tylko miedzy automatem sie roznia ale tak nie jest niby kod sinika jest taki sam tyle sako HP a pompa ma inne oznczenie mozeznajdziemy kogos kto nam wytlumaczy czym sie roznia kody vp44
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: