Witam serdecznie wszystkich.
Wiem, że temat tego typu pomp był i jest wałkowany cały czas, ale nie mogłem znaleźć odpowiedniej analogi do mojej sytuacji.
Jestem w posiadaniu od 2 lat passata- oczywiście, ze znanym wszystkim silnikiem 2,5tdi 150KM.
Problem występował od samego początku- 3 dni po zakupie silnik nie chciał odpalić- wtedy jeszcze nie wiedziałem o tej bolączce tych aut. Samochód odstawiłem do serwisu na wrocławskim biskupinie gdzie panowie odpowietrzyli mi go (zajęło im to 3dni) -za usługę skasowali 200zł (jak się po półroczu okazało, również skasowali mi lewarek i klucz do kół).
Po jakimś czasie (może tydzień później) znowu ta sama historia. Teraz przez pryzmat dłuższego czasu wiem, że silnik się zapowietrza gdy bak jest w połowie pełen. Od maxa do połowy chodzi ślicznie, nigdy niema problemów z odpaleniem. Ale jak już jest w okolicy połowy - za nic w świecie się go nie odpali.
Kiedyś zaglądałem do baku to przeźroczyste węże miały gdzieś jakieś malutkie pęcherzyki.
Pytanie to co może być przyczyną tego stanu rzeczy?
Czy w baku jest jakaś pomka która może być niesprawna?
Pozdrawiam
ps. jak był już taki temat, to poproszę o link, a mój zamknąć
[ AKN 2.5 150 KM] 2,5 TDI zapowietrzanie pompy poniżej połow
matgog, Masz jakieś błędy?
A tu taki topik do lektury:
a6-c5-25tdipompa-spietrzajaca-w-zbiorniku-vt18203.htm
Pozdrawiam Andrzej
A tu taki topik do lektury:
a6-c5-25tdipompa-spietrzajaca-w-zbiorniku-vt18203.htm
Pozdrawiam Andrzej