Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] 2.5 tdi Brak mocy na zimnym silniku

Silniki wysokoprężne
mekDa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:18
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: mekDa » 03 wrz 2017, 17:50

Witam :)
Oki logi zrobione.

Statyczne:
http://vaglog.pl/log-000_T0hK8.html
http://vaglog.pl/log-001_F9MNk.html
http://vaglog.pl/log-003_FVEMJBn.html
http://vaglog.pl/log-004_sSUF2B.html
http://vaglog.pl/log-007_zStT96Z.html
http://vaglog.pl/log-011_0fZ0oX.html

Basic:
http://vaglog.pl/log-000_EmDyK.html
http://vaglog.pl/log-003_cHSWgo.html
http://vaglog.pl/log-004_wx916Bi.html
http://vaglog.pl/log-011_NeZTZva.html

Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-001_8w1uJ.html
http://vaglog.pl/log-003_62boeTo.html
http://vaglog.pl/log-004_62QPD.html
http://vaglog.pl/log-008_6Pjm213.html
http://vaglog.pl/log-010_t4eI9l.html
http://vaglog.pl/log-011_zhm16N7.html

Sprawdziłem błędy po zrobieniu logów dynamicznych i wyskoczył :

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL
Controller: 4Z7 907 401 B
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D06
Coding: 01016
Shop #: WSC 02325
VCID: 3C0BB7F33F73
00014059 130 106EC150_1.R75202316184
1 Fault Found:
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A



Zawór N18 do wymiany? Może tu leży problem? Węże sprawdzane - szczelne.
EDIT; nie doczytałem - zabieram się za rozbieranie EGR-a.
Dzięki za zainteresowanie tematem. Będę na bieżąco informował jak mają się sprawy. Pozdrawiam <luzik>

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 03 wrz 2017, 20:18

tak temat EGR do rozwiązania w pierwszej kolejności, albo walnięty zaworek, albo zacięty lub zaślepiony, więc do przeglądnięcia jest cała rurka od kolektora do mocowania wydechu, najlepiej całe wykręć wyczyść i usuń zaślepki jeśli będą, potem wszystko szczelnie składasz na uszczelkach, aby nie było nieszczelności.

zawór N18 można rozebrać i próbować ratować, wyczyścić, instrukcje znajdziesz w internecie bez problemu.

Następna sprawa to przepływomierz !!! instrukcja czyszczenia w necie, najpierw spróbuj wyczyścić jak nic nie da będzie trzeba wymienić.

kolejna rzecz to taka że samochód masz najprawdopodobniej po chipie bo turbo "wysoko stoi" i cała mapa doładowania jest podciągnięta bardzo wysoko, albo ktoś tam się bawił, najlepszym krokiem by było przywrócić serie,ale najpierw zrobimy tak:

1. rozbierasz stary EGR czyścisz, szczelnie składasz, potem bierzesz się za zawór N18, rozbierasz i czyścisz, szczególnie trzeba zrwócić uwagę na stan pomarańczowej membrany czy nie popękana i z nią ostrożnie bo łatwo uszkodzić nawet palcami, żeby ci nie przyszło do głowy przedmuchać sprężarką gdy będzie złożony zaworek w miejscach gdzie przychodzą wężyki od podciśnienia bo go uszkodzisz, rozbierasz i czyścisz wewnątrz.

2. czyścisz przepływomierz instrukcja w necie, tylko jakiś debil napisał żeby miękkim pędzelkiem lub czymś podobnym czyścić wewnątrz, żebyś tego nie robił ! tylko i wyłącznie przepsikać dokładnie specjalnym sprejem/zmywaczem.

jak to zorbisz to podsyłasz następujące logi:
-003 BS i Dynamiczny
-008 Dynamiczny
-011 BS,Statyczny i Dynamiczny
-013 i 014 statyczny bo tych 2 niestety nie zrobiłeś, a są potrzebne do oceny kondycji silnika i wtryskiwaczy. na pw dodatkowo pedeślę ci linki do instrukcji odnoścnie czyszczenia, tylko czytaj uważnie i ze zrozumieniem to co ja napisałem i się stosuj żeby czegoś nie zniszczyć.
Więc do dzieła, pozdrawiam.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

mekDa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:18
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: mekDa » 25 paź 2017, 06:48

.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja