
Oki logi zrobione.
Statyczne:
http://vaglog.pl/log-000_T0hK8.html
http://vaglog.pl/log-001_F9MNk.html
http://vaglog.pl/log-003_FVEMJBn.html
http://vaglog.pl/log-004_sSUF2B.html
http://vaglog.pl/log-007_zStT96Z.html
http://vaglog.pl/log-011_0fZ0oX.html
Basic:
http://vaglog.pl/log-000_EmDyK.html
http://vaglog.pl/log-003_cHSWgo.html
http://vaglog.pl/log-004_wx916Bi.html
http://vaglog.pl/log-011_NeZTZva.html
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-001_8w1uJ.html
http://vaglog.pl/log-003_62boeTo.html
http://vaglog.pl/log-004_62QPD.html
http://vaglog.pl/log-008_6Pjm213.html
http://vaglog.pl/log-010_t4eI9l.html
http://vaglog.pl/log-011_zhm16N7.html
Sprawdziłem błędy po zrobieniu logów dynamicznych i wyskoczył :
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL
Controller: 4Z7 907 401 B
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D06
Coding: 01016
Shop #: WSC 02325
VCID: 3C0BB7F33F73
00014059 130 106EC150_1.R75202316184
1 Fault Found:
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
Zawór N18 do wymiany? Może tu leży problem? Węże sprawdzane - szczelne.
EDIT; nie doczytałem - zabieram się za rozbieranie EGR-a.
Dzięki za zainteresowanie tematem. Będę na bieżąco informował jak mają się sprawy. Pozdrawiam
