[A6 C5] 1.9 TDI 110KM
[A6 C5] 1.9 TDI 110KM
Witam. Co myślicie o silniku 1.9 TDI 110KM??
Czy ilość KM nie jest za mała co do wielkości i ciężaru auta??
Jakiś czas temu przeczytałem artykuł w pismie motoryzacyjnym, że jest to za mało, lecz czytając wypowiedzi na forum dużo osób sobie go chwali.
Czy ilość KM nie jest za mała co do wielkości i ciężaru auta??
Jakiś czas temu przeczytałem artykuł w pismie motoryzacyjnym, że jest to za mało, lecz czytając wypowiedzi na forum dużo osób sobie go chwali.
Spraw Panie abym zawsze miał rację bo i tak od swoich postanowień nie odstąpię
Murzyn, co Ty w ogole opowiadasz?
turlał??? ja mam ten silnik i ejst lepsze ajzda niz A4 w 1,8 benzyna. Przyspieszenie o wiele lepsze, predkosc tez! nie wiem skad Ty takie wnioski wycigasz.. tymbardziej popatrz na wage A6. Idzie jak przecinak, bunajmniej moja. I gadanie ze A6 przy takiej masie i tym silniku zamula to same bzdury.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 203
- Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
- Lokalizacja: chrzanów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 201
- Rejestracja: 17 lip 2008, 16:53
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
1.9 nadaje sie do normalne jazdy. Mocy mu brakuje gdy chcesz ostrzej pojezdzic i podczas przyspieszania powyzej 100km/h. Za to spalanie jest sporo nizsze niz w 2.5 v6. Moj na trasie pali 6-7 przy normalnej jezdzie. Gdy jade ekonomicznie to pali okolo 5-6. W miescie nie wiem dokladnie ile pali bo glownie robie trasy ale sadze ze 8 z malym hakiem. Plusem 1.9 w SPAM do 2.5 jest konserwacja. 1.9 naprawi to stara sprawdzona konstrukcja i naprawic go bedzie potrafic byle pan ziutek z warsztatu w pcimiu. Z 2.5 v6 nie ma juz tak lakko - bardziej skomplikowana i przez to drozsza obsluga.
- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Bolszakooof masz racje - jest lepszy niz 1.8 benzyna w A4 - zdecydowanie. Moje okreslenie wynika moze z innych potrzeb czy odnosnikow. Szatan na drodze to nie jest :P
Co do chipsa - nie same wyniki podniesienia mocy sa wazne. Kazdy za 600pln moze podniesc dawki paliwa i dowalic tlenu, ale nie o to chodzi w chiptuningu
Wazny jest sposob uzyskania mocy, a jeszcze wazniejszy przebieg krzywych mocy i momentu. Co do ceny - moge gdzies zorganizowac grupowe chipowanie autek i pewnie wynegocjuje cene ok 1k pln w sprawdzonych miejscach (kilka przerabialem i mam rozne doswiadczenia wlacznie z wywalonymi turbawami)
Co do chipsa - nie same wyniki podniesienia mocy sa wazne. Kazdy za 600pln moze podniesc dawki paliwa i dowalic tlenu, ale nie o to chodzi w chiptuningu

Wazny jest sposob uzyskania mocy, a jeszcze wazniejszy przebieg krzywych mocy i momentu. Co do ceny - moge gdzies zorganizowac grupowe chipowanie autek i pewnie wynegocjuje cene ok 1k pln w sprawdzonych miejscach (kilka przerabialem i mam rozne doswiadczenia wlacznie z wywalonymi turbawami)
to ja nie wiem o czym wy gadacie w ogole
mi na miescie pali 7 litrów a noge mam ciezka. Mowisz ze przyspieszenia nie ma powyzej 100? Czlowieku ja jade na 4 100km/h daje gaz i leci jak przeciank. Ludzie mi sie dziwia ze ja mam 1,9 bo zrywa jak szalona. Na miescie szalu nie zorbisz - to normalne. Ma krótka jedynke itd.. ale to w koncu nie BMM M-power czy cos innego tego typu tylko samochod zaprojektowany z mysla o długich trasach i mega malym spalaniu. Wg mnie ten silnik to najlepsze dziecko niemców
Szatanem moze i nie jest ale na pewno sie nie turla...


- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
:roll:
Bolszakooof
Prosze Cie :lol: okreslenia typu "leci jak przeciank" jest chyba nie na miejscu
Elastycznosc ok, na trasie ok... ale tylko ok. dopiero po kilku modach idzie jak przecinak. Mam 1.9 90VP+czips(GOLF IV), 110VP+czips (w passacie) gdzie to sie ledwo turla, i 115/130+mody+czips w A4 i to dopiero idzie, 2.5 AKE 180KM Q i to idzie jak golf :P . Ja naprawde rozumiem, ze kazdy ma inne wymagania, ale dobierajmy slowa odpowiednio do sytuacji. Wrzuce moze filmy co dla mnie oznacza ze TDI "idzie jak przecinak"
Bolszakooof
Prosze Cie :lol: okreslenia typu "leci jak przeciank" jest chyba nie na miejscu
Elastycznosc ok, na trasie ok... ale tylko ok. dopiero po kilku modach idzie jak przecinak. Mam 1.9 90VP+czips(GOLF IV), 110VP+czips (w passacie) gdzie to sie ledwo turla, i 115/130+mody+czips w A4 i to dopiero idzie, 2.5 AKE 180KM Q i to idzie jak golf :P . Ja naprawde rozumiem, ze kazdy ma inne wymagania, ale dobierajmy slowa odpowiednio do sytuacji. Wrzuce moze filmy co dla mnie oznacza ze TDI "idzie jak przecinak"
to wrzucaj
z checia poogadam.. ja nie mowie ze 1,9 to mega pocisk.. ale mowie ze nie zmaula. Zgred1628, Pytal o ten silnik i ja mowie co ja mysle, a jesli Ty włozyles do swojego auta milion chipsów i inne zabawki to ok, maniak jestes i tyle :-D moze Zgredowi styknie moc jaka prezentuje standardowa jednostka, bo mi wystarcza.. 


- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
wrzucilem
viewtopic.php?t=3069#27908
censored.... jak pisale i mam 1.9 i mam 2.5 :roll:
Wole 1.9 chociaz 2.5 ma kilka +... ale jednak te + to za malo zeby przebic 1.9
viewtopic.php?t=3069#27908
censored.... jak pisale i mam 1.9 i mam 2.5 :roll:
Wole 1.9 chociaz 2.5 ma kilka +... ale jednak te + to za malo zeby przebic 1.9