[A6 C5] 1.9 TDI 110KM
Dobra widze ze Ty maniak jestes na maxa :-D no nie powiem.. cos tam sie odpycha :-P :-P hehe .. z tym ze tak jak mowilem predzej, moze Zgredowi niekoniecznie zalzy na wyscigach .. Ty na to patrzysz inaczej, przez pryzmat wyscigów i jadąc zwykła A6 1,9 mozesz miec uczucie niedosytu.. ja tam uzywam samochodu do tego by szybko dojechac do pracy i z powrotem z drugiej strony zaraz sie pewnie doczepisz do slowa szybko wiec uznajmy ze 1,9 to bardzo dobra jednostka, :-D:-D i bedzie Sii Pozdro!
- arturro_A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: B-stok
byc moze dlatego ze ktos decydujac sie na C5 w dieslu nie ma innej alternatywy tj. slabszy 1.9 czy drozszy w utrzymaniu 2.5 (ceny zakupu podobne).censored pisze:Dalej nie wiem dlaczego sie upierasz przy porównywaniu tych silników.
ja powiem tak na kulturze pracy mi nie zalezy, na przyspieszeniu o 2s szybciej rowniez, wybierajac auto zalezalo mi na czytej ekonomice tj. jadac autostrada 160 nie zastanawiam sie czy aby nie zwolnic bo za duzo mnie to bedzie kosztowac (nie wspominajac o przegladach).
a wracajac do tematu zdrowe 1.9TDI spokojnie daje rade z tym samochodem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 201
- Rejestracja: 17 lip 2008, 16:53
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Ja kupilem 1.9 z kilku powodow: po pierwsze trafilo mi sie takie auto, po drugie jest ekonomiczniejsze niz 2.5 i po trzecie koszty utrzymania sa nizsze. Wczesniej prywatnie mialem matiza wiec i tak to dla mnie spora przesiadka. Jednak porownujac do firmowego mondeo 2.0 tdci to auto jest zamulone. Fakt ze chcial bym miec mocniejszy silnik ale poprostu nie mam ochoty wydawac wiecej kasy na paliwo a i osoiagi 1.9 wystarczaja mi do poruszania sie. Gdybym mi przyszla ochota kupic auto do smigania szybko to nie przyszlo by mi do glowy kupno 2.5 tdi tylko odrazu szukal bym sobie s6.
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
No to ja napisze swoje zdanie na temat 1,9 TDI w A6 :mrgreen:
Przy zakupie A6 kierowałem się ekonomią, osiągi, brzmienie V6 musiały zejść jednak na drugi plan
Po przesiadce z Mondeo 1,8 115KM benyzna 98r, A6stką po prostu sie płynie... a co do osiągów silnika to wydaje mi się, że 1,9TDI jest jednak ciut za słaby żeby naprawdę można było fajnie pośmigać. Owszem, przypisza też nei najgorzej ale jednak czuć niedosyt mocy zwłaszcza gdy ktoś przyzwyczail sie do benzyniaka, który zaczyna dopiero iść od 4 tys rpm :mrgreen: Próbowałe msie z Golfem IV też 110KM i nie dałe mrady Al;e przecież to nie jest auto do wyścigów tylko do komfortowego przemeiszczania sie z punktu A do punktu B i w tej dziedzinie A6 sprawdza sie wyśmienicie. Plusem 1,9 jest niskie spalanie, tanie utrzymanie. Podam ceny przykladoowe Mondeo 98r 1,8 benzyna i A6 1,9TDI 97r:
Olej Mobil 1 - Ford 140zł / A6 75zł
Rozrząd bez robocizny - Ford 350zł / A6 210zł
Filtr powietrza - Ford 33zł / A6 21
(ceny dotyczą zamienników już troszkę lepszych)
Narazie w A6 wymieniłem te rzeczy i w SPAM do Mondeo jest to dla mnei ogromne zaskczenie gdyż spodziewałem się, w A6 wszystko bedzie droższe przynajmniej X2 Tak, że jesli ktoś stawia na ekonomie to moim zdaniem A6 z 1,9 TDI pod maską to dobry wybór ale nie ma co się łudzić, rakieta czy przecinak to to nie jest. Jeździlem też Saabem 95 2003r z silnikiem 3,0 TiD 177KM i powiem, że po przejechaniu sie po tym fakcie moją A6 1,9 stwierdziłem że róznica jest mega ogromna i nie ma co tego nawet porównywac w kwestii osiagów :-?
Nie menij jeśłi komuś zależy na ekonimi to 1,9 Jak najbardziej A jak komuś malo mocy to może chipsa pora założyć?
Przy zakupie A6 kierowałem się ekonomią, osiągi, brzmienie V6 musiały zejść jednak na drugi plan
Po przesiadce z Mondeo 1,8 115KM benyzna 98r, A6stką po prostu sie płynie... a co do osiągów silnika to wydaje mi się, że 1,9TDI jest jednak ciut za słaby żeby naprawdę można było fajnie pośmigać. Owszem, przypisza też nei najgorzej ale jednak czuć niedosyt mocy zwłaszcza gdy ktoś przyzwyczail sie do benzyniaka, który zaczyna dopiero iść od 4 tys rpm :mrgreen: Próbowałe msie z Golfem IV też 110KM i nie dałe mrady Al;e przecież to nie jest auto do wyścigów tylko do komfortowego przemeiszczania sie z punktu A do punktu B i w tej dziedzinie A6 sprawdza sie wyśmienicie. Plusem 1,9 jest niskie spalanie, tanie utrzymanie. Podam ceny przykladoowe Mondeo 98r 1,8 benzyna i A6 1,9TDI 97r:
Olej Mobil 1 - Ford 140zł / A6 75zł
Rozrząd bez robocizny - Ford 350zł / A6 210zł
Filtr powietrza - Ford 33zł / A6 21
(ceny dotyczą zamienników już troszkę lepszych)
Narazie w A6 wymieniłem te rzeczy i w SPAM do Mondeo jest to dla mnei ogromne zaskczenie gdyż spodziewałem się, w A6 wszystko bedzie droższe przynajmniej X2 Tak, że jesli ktoś stawia na ekonomie to moim zdaniem A6 z 1,9 TDI pod maską to dobry wybór ale nie ma co się łudzić, rakieta czy przecinak to to nie jest. Jeździlem też Saabem 95 2003r z silnikiem 3,0 TiD 177KM i powiem, że po przejechaniu sie po tym fakcie moją A6 1,9 stwierdziłem że róznica jest mega ogromna i nie ma co tego nawet porównywac w kwestii osiagów :-?
Nie menij jeśłi komuś zależy na ekonimi to 1,9 Jak najbardziej A jak komuś malo mocy to może chipsa pora założyć?
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- arturro_A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: B-stok
gadajcie sobie co chcecie.. mi chodzi o to zeby szybko do roboty dojechac.. nie mowie ze ma mi isc ogien z rury bo tego nie ma i nie bedzie. ma byc szybko i tanio, a moim 1,9 zapierdalam i wiem ze mnie wyjdzie grosze zeby do tej roboty dojechac.. pewnie ze 2,5 lepsze.. jak akurat nie stoi u mechnika jesli 2,5 sa takie dobrto wytlumaccie mi dlaczego w Nimczech 2,5 jest na peczki???? a 1,9 przez 3 dni znalazlem 3 sztuki? na okolo 20 tys aut? dziwne ? nie. 1,9 jest lepszy i tyle. nie mowie ze to pocisk, ale ze styknie. Ja mam auto dla tylko i wylacznie dla siebie, nie woze gruzu ani rusztowania w bagu, jezdze sam i mi te 110 styka. Planuje załozyc Chipa za 1500 zł i bedzie smigał jak 2,5 z tym ze dalej bedzie sprytnie bezawaryjny i malo łakomy na ON. Oto mi chodzilo przed zakupem i z tego sie po zakupie ciesze. Skonczmy temat
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga