Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] 1.9 TDI 110KM

Silniki wysokoprężne
Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 01 wrz 2008, 23:03

moje 1.9 dla mnie jest ogolnie zajebiste :!:

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 01 wrz 2008, 23:08

Dobra widze ze Ty maniak jestes na maxa :-D no nie powiem.. cos tam sie odpycha :-P :-P hehe .. z tym ze tak jak mowilem predzej, moze Zgredowi niekoniecznie zalzy na wyscigach .. Ty na to patrzysz inaczej, przez pryzmat wyscigów i jadąc zwykła A6 1,9 mozesz miec uczucie niedosytu.. ja tam uzywam samochodu do tego by szybko dojechac do pracy i z powrotem ;-) z drugiej strony zaraz sie pewnie doczepisz do slowa szybko wiec uznajmy ze 1,9 to bardzo dobra jednostka, :-D:-D i bedzie Sii ;-) Pozdro!

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 01 wrz 2008, 23:28

wcale sie nie czepiam :P
Uwazam ze 1.9 to znakomita jednostka, ale szybka jest dopiero po czipsie. Duzo lepszy przebieg momentu (nawet nie chodzi o wartosci) pozwala jechac bardzo zwawo i nawet ekonomiczniej niz na serii

Awatar użytkownika
Chester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 31 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Chester » 02 wrz 2008, 09:19

Ja mam ten silnik 1,9 110 km powiem tak jak jade sam w aucie to jezdzi sie przyjemnie ale jak mam 5 osob w aucie to wlecze sie strasznie strach przy tej wadze wyprzedzac .
AUDI GUT!!!

Jurek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 584
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
Imię: Jurek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jurek85 » 02 wrz 2008, 22:00

Chester masz rację.
Mam taki sam motor samemu to on idzie dobrze.

Ale wszystko zależy od tego co komu potrzeba na co patrzy i czym wcześniej jeździł.

Dla mnie te 110 kucy to dużo w porównaniu z moim poprzednim autkiem (mały zielony fiat) jak się nie mylę 24 KM. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 02 wrz 2008, 23:06

Zgodzilbym sie bycmoze jakbym nie mial 1.9 i 2.5. Mam wyrobiona opinie na wlasnej skorze

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 03 wrz 2008, 11:27

Nie pisze nawet o awaryjnosci tylko o przyjemnosci z jazdy osiagach, ekonomii.
Mysle ze nie ma sensu dalej sie spierac, bo kazdy lubi co innego :-P

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 03 wrz 2008, 11:57

censored pisze:Dalej nie wiem dlaczego sie upierasz przy porównywaniu tych silników.
byc moze dlatego ze ktos decydujac sie na C5 w dieslu nie ma innej alternatywy tj. slabszy 1.9 czy drozszy w utrzymaniu 2.5 (ceny zakupu podobne).
ja powiem tak na kulturze pracy mi nie zalezy, na przyspieszeniu o 2s szybciej rowniez, wybierajac auto zalezalo mi na czytej ekonomice tj. jadac autostrada 160 nie zastanawiam sie czy aby nie zwolnic bo za duzo mnie to bedzie kosztowac (nie wspominajac o przegladach).
a wracajac do tematu zdrowe 1.9TDI spokojnie daje rade z tym samochodem.

birdman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 201
Rejestracja: 17 lip 2008, 16:53
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: birdman » 03 wrz 2008, 12:40

Ja kupilem 1.9 z kilku powodow: po pierwsze trafilo mi sie takie auto, po drugie jest ekonomiczniejsze niz 2.5 i po trzecie koszty utrzymania sa nizsze. Wczesniej prywatnie mialem matiza wiec i tak to dla mnie spora przesiadka. Jednak porownujac do firmowego mondeo 2.0 tdci to auto jest zamulone. Fakt ze chcial bym miec mocniejszy silnik ale poprostu nie mam ochoty wydawac wiecej kasy na paliwo a i osoiagi 1.9 wystarczaja mi do poruszania sie. Gdybym mi przyszla ochota kupic auto do smigania szybko to nie przyszlo by mi do glowy kupno 2.5 tdi tylko odrazu szukal bym sobie s6.

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 03 wrz 2008, 21:17

a wystarczy zmienic soft i 1.9 zapiernicza :mrgreen:

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 05 wrz 2008, 07:59

No to ja napisze swoje zdanie na temat 1,9 TDI w A6 :mrgreen:

Przy zakupie A6 kierowałem się ekonomią, osiągi, brzmienie V6 musiały zejść jednak na drugi plan :-/
Po przesiadce z Mondeo 1,8 115KM benyzna 98r, A6stką po prostu sie płynie... a co do osiągów silnika to wydaje mi się, że 1,9TDI jest jednak ciut za słaby żeby naprawdę można było fajnie pośmigać. Owszem, przypisza też nei najgorzej ale jednak czuć niedosyt mocy zwłaszcza gdy ktoś przyzwyczail sie do benzyniaka, który zaczyna dopiero iść od 4 tys rpm :mrgreen: Próbowałe msie z Golfem IV też 110KM i nie dałe mrady :/ Al;e przecież to nie jest auto do wyścigów tylko do komfortowego przemeiszczania sie z punktu A do punktu B i w tej dziedzinie A6 sprawdza sie wyśmienicie. Plusem 1,9 jest niskie spalanie, tanie utrzymanie. Podam ceny przykladoowe Mondeo 98r 1,8 benzyna i A6 1,9TDI 97r:

Olej Mobil 1 - Ford 140zł / A6 75zł
Rozrząd bez robocizny - Ford 350zł / A6 210zł
Filtr powietrza - Ford 33zł / A6 21
(ceny dotyczą zamienników już troszkę lepszych)

Narazie w A6 wymieniłem te rzeczy i w SPAM do Mondeo jest to dla mnei ogromne zaskczenie gdyż spodziewałem się, w A6 wszystko bedzie droższe przynajmniej X2 Tak, że jesli ktoś stawia na ekonomie to moim zdaniem A6 z 1,9 TDI pod maską to dobry wybór ale nie ma co się łudzić, rakieta czy przecinak to to nie jest. Jeździlem też Saabem 95 2003r z silnikiem 3,0 TiD 177KM i powiem, że po przejechaniu sie po tym fakcie moją A6 1,9 stwierdziłem że róznica jest mega ogromna i nie ma co tego nawet porównywac w kwestii osiagów :-?

Nie menij jeśłi komuś zależy na ekonimi to 1,9 Jak najbardziej :) A jak komuś malo mocy to może chipsa pora założyć? <ok>
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 05 wrz 2008, 09:38

a6 z silnikiem 1.9TDI

co tu duzo mowic ?? :)

110Ps i waga 1500kg ;/ i zdania typu idzie jak przecinak :) jak przecinak to idzie murzyna a nie nasze biedne 110Ps

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 05 wrz 2008, 10:39

idzie jak przecinak jak sie rozpedzi (szczegolnie z gorki) :-D

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 06 wrz 2008, 18:02

gadajcie sobie co chcecie.. mi chodzi o to zeby szybko do roboty dojechac.. nie mowie ze ma mi isc ogien z rury bo tego nie ma i nie bedzie. ma byc szybko i tanio, a moim 1,9 zapierdalam i wiem ze mnie wyjdzie grosze zeby do tej roboty dojechac.. pewnie ze 2,5 lepsze.. jak akurat nie stoi u mechnika <lol2> jesli 2,5 sa takie dobrto wytlumaccie mi dlaczego w Nimczech 2,5 jest na peczki???? a 1,9 przez 3 dni znalazlem 3 sztuki? na okolo 20 tys aut? dziwne ? nie. 1,9 jest lepszy i tyle. nie mowie ze to pocisk, ale ze styknie. Ja mam auto dla tylko i wylacznie dla siebie, nie woze gruzu ani rusztowania w bagu, jezdze sam i mi te 110 styka. Planuje załozyc Chipa za 1500 zł i bedzie smigał jak 2,5 z tym ze dalej bedzie sprytnie bezawaryjny i malo łakomy na ON. Oto mi chodzilo przed zakupem i z tego sie po zakupie ciesze. Skonczmy temat

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 06 wrz 2008, 18:31

Bolszakooof ygadyam sie y Toba w 90%
Poza niby awaryjnoscia 2.5. Dokladasz 5k przy zakupie auta na walki i hydraulike i tam juz sie nie ma co zepsuc ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga