[A6 C4 2.6 V6] Wymiana rozrządu
[A6 C4 2.6 V6] Wymiana rozrządu
Witam!
Moja A6 ma przebieg 210 tys, rozrząd miała wymieniony przy przebiegu 130 tys i było to w 2005r. (zgodnie z historią serwisową). Czy zalecacie wymianę rozrządu już teraz czy może mogę jeszcze spokojnie zaczekać do wiosny przyszłego roku??
Słyszałem że rozrząd w 2.6 V6 wymienia się co 120 tys km, więc byłoby jeszcze trochę czasu...
PS. Cym najlepiej zalać układ chłodzenia w tym silniku?
pzdr!
Moja A6 ma przebieg 210 tys, rozrząd miała wymieniony przy przebiegu 130 tys i było to w 2005r. (zgodnie z historią serwisową). Czy zalecacie wymianę rozrządu już teraz czy może mogę jeszcze spokojnie zaczekać do wiosny przyszłego roku??
Słyszałem że rozrząd w 2.6 V6 wymienia się co 120 tys km, więc byłoby jeszcze trochę czasu...
PS. Cym najlepiej zalać układ chłodzenia w tym silniku?
pzdr!
100 2.2+lpg ---> A6 2.5TDi AAT ---> A6 2.6 V6 ABC
Są samochody...i jest Audi.
Są samochody...i jest Audi.
kolego moim skromnym zdaniem to raczej juz powinienes wymienic i to kopletny rozrzad wez pod uwage ze nie wiele ci brakuje a do tego wiek paska i calej reszty tez swije robi . przy okazji zwroc uwage na kolo pasowe na wale korbowym a czym zalac na zime napewno koncentratem a nie woda
było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO
Audi zaleca wymianę co 120 tys km, więc jeszcze mi brakuje do tego stanu jakieś 30 tys km, więc może warto jeszcze zaczekać, co myślicie koledzy?
wymiana rozrządu to jednak wysoki koszt, więc skoro wszystko jeszcze może dobrze pracować (bo pracuje dobrze tak myślę) to może nie ma potrzeby wymiany rozrządu już teraz??
pzdr!
wymiana rozrządu to jednak wysoki koszt, więc skoro wszystko jeszcze może dobrze pracować (bo pracuje dobrze tak myślę) to może nie ma potrzeby wymiany rozrządu już teraz??
pzdr!
100 2.2+lpg ---> A6 2.5TDi AAT ---> A6 2.6 V6 ABC
Są samochody...i jest Audi.
Są samochody...i jest Audi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
czesci wyjda cie jakies 500 zł wiec nie wiem czy taki wysoki no i znalezc jakiegos normalnego mechanika...Dariox1 pisze:Audi zaleca wymianę co 120 tys km, więc jeszcze mi brakuje do tego stanu jakieś 30 tys km, więc może warto jeszcze zaczekać, co myślicie koledzy?
wymiana rozrządu to jednak wysoki koszt, więc skoro wszystko jeszcze może dobrze pracować (bo pracuje dobrze tak myślę) to może nie ma potrzeby wymiany rozrządu już teraz??
pzdr!
mnie mechanik 200 zł skasowal ale to był moj znajomy
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Dariox1,
jeśli rozrząd był wymieniany w ASO to masz spokój do 250 tys o ile masz pewność, że auto ma ori przebieg.
sprawdź tylko czy była wymieniana pompa wody bo producent zaleca jej wymianę co dwa rozrządy więc jeśli rozrząd był wymieniany w aso to mogli jej nie wymienic i będziesz to musiał zrobić teraz.
jeśli chodzi o płyn chłodniczy to to auto powinno jeździć na G12+
Pozdrawiam
jeśli rozrząd był wymieniany w ASO to masz spokój do 250 tys o ile masz pewność, że auto ma ori przebieg.
sprawdź tylko czy była wymieniana pompa wody bo producent zaleca jej wymianę co dwa rozrządy więc jeśli rozrząd był wymieniany w aso to mogli jej nie wymienic i będziesz to musiał zrobić teraz.
jeśli chodzi o płyn chłodniczy to to auto powinno jeździć na G12+
Pozdrawiam
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
Rozrząd dla mojej spokojności wymienię napewno przed zimą w tym roku, choć był wymieniany w Audi, co wynika z historii autka.gryfi pisze:Dariox1,
jeśli rozrząd był wymieniany w ASO to masz spokój do 250 tys o ile masz pewność, że auto ma ori przebieg.
sprawdź tylko czy była wymieniana pompa wody bo producent zaleca jej wymianę co dwa rozrządy więc jeśli rozrząd był wymieniany w aso to mogli jej nie wymienic i będziesz to musiał zrobić teraz.
jeśli chodzi o płyn chłodniczy to to auto powinno jeździć na G12+
Pozdrawiam
A jeśli mówicie o tym G12+ to jest to nazwa płynu chłodniczego czy jakieś oznaczenie?
100 2.2+lpg ---> A6 2.5TDi AAT ---> A6 2.6 V6 ABC
Są samochody...i jest Audi.
Są samochody...i jest Audi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
500zł za same części to po najmniejszej linii oporu: za sam ori pasek dałem 308zł w salonie (a w to warto zainwestować) a reszta to jak się chce: pompa skf 200zł, dwie rolki tej samej firmy lub INA około 250zł. Dokładając wymianę termostatu (ori 110zł) i dobry koncentrat G12 robi sporo większą sumę... Ale dopiero taki zestaw daje pewność na kolejne sto "kilka" tysięcy km
Ps.2.6 i 2.8 są bardzo podobne w budowie więc wątpię w tą bezkolizyjność...

Ps.2.6 i 2.8 są bardzo podobne w budowie więc wątpię w tą bezkolizyjność...
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL


