[ ACE 2.0 140 KM] wpięcie parownika w układ chłodzenia
- hubos21
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 30 lip 2010, 19:09
- Imię: Hubert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A8 D2
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 3.3 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Mogilno
[ ACE 2.0 140 KM] wpięcie parownika w układ chłodzenia
Rozbierałem na szybko silnik i nie patrzyłem jak szły te węże od chłodzenia. Po złożeniu jak mi zamarzł reduktor to dopiero zobaczyłem jak to złożyłem i aż mi się śmiać chciało ale do koĂąca nie wiem jak to powinno być. Mamy dwa króćca w chłodniczce oleju, górny i dolny oraz górny i dolny od parownika. Dodatkowo idzie rurka od pompy wody do nagrzewnicy i z boku ma jedno wyjście oraz górny wąż od chłodnicy idący do króćca z boku głowicy i od niego też odchodzi cienki wężyk. Czy ktoś pomoże rozkminić jak to powinno być?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- hubos21
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 30 lip 2010, 19:09
- Imię: Hubert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A8 D2
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 3.3 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Mogilno
może i tak ale kilka lat jeździłem na takim układzie i było OK, w jeden przewód od nagrzewnicy jest wpęty ale w drugi nie i teraz nie wiem jak to ogarnąć z tą chłodniczką oleju a może ktoś wie jak to jest fabrycznie, z tej rurki co idzie od pompy do nagrzwnicy wychodzi króciec i z niego pewnie wąż idzie do chłodniczki a do drugiego króćca od chłodniczki jest wpity ten wężyk, który idzie od górnego przewodu chłodnica-króciec boczny głowicy?