Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AAH 2.8 174 KM] Szarpie i słaby

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
majbaszajba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 30 mar 2010, 17:10
Lokalizacja: PODHALE

[ AAH 2.8 174 KM] Szarpie i słaby

Post autor: majbaszajba » 15 mar 2014, 13:29

Wymienili reduktor, jedna listwe wtryskowa i kalibrowali. Po przełaczeniu na gaz przez chwile jest ok , no może delikatnie słabszy . Ale po chwili zaczyna coraz bardziej szarpac i jest słaby . Na Pb ok. Co Wy na to ?

[ Dodano: 2014-03-15, 13:29 ]
pilne :)

lukikre
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 13 mar 2010, 12:26
Lokalizacja: beskidy

Post autor: lukikre » 16 mar 2014, 09:12

Wracaj tam, niech Ci go ustawią do porządku
Było Audi 80 2.0 E sedan 1992 r
Audi A6 C4 2,8 ACK quattro sedan 1997 r.
Jest Audi S6 C5 4,2 AQJ qattro Avant 1999 r.

majbaszajba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 30 mar 2010, 17:10
Lokalizacja: PODHALE

Post autor: majbaszajba » 17 mar 2014, 14:57

tweirdza ze swiece do wymiany ale świece ngk wymieniłem 5 miesiecy temu

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 17 mar 2014, 23:06

Świece wymienia się w zależności od przebiegu, a nie czasu. Jeśli się nie mylę to PB co 30tkm, a LPG co 15tkm lub wcześniej jeśli jest taka potrzeba. Przy montażu LPG powinno się od razu nowe założyć.

Ja jak gazowałam poprzednie to im szybciej jechałam tym bardziej telepało budą, aż złapał check-a. Wymieniłam świece i było już dobrze. To nie majątek, więc wymień, pojedź na sprawdzenie ustawienia LPG i pewnie będzie po kłopocie <okok>
motostacja - części samochodowe.

pawlak178
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 01 paź 2014, 18:21
Lokalizacja: gora kalwaria

Post autor: pawlak178 » 30 lis 2014, 17:24

siema
temat znany <rotfl> za malo gazu na tloku podejrzewam zmiana lub rozwiecenie dysz na wtryskiwaczach na fi 4 i pewnie bedzie dobrze mialem tak smao pedrak zalozyl dysze do 2.0 silnika wqurzalem sie podczas jazdy szarpalo po wyzej 2 tys obrotow slablo podczasz wypzredzania i pojechalem do gazownika z prawdziwego zdarzenia podlaczyl kompa i wyszlo na tlok gazu w v6 150km musi byc powyzej 4 na kazdy gar <okok> tam u niego na komputerku <okok>

[ Dodano: 2014-11-30, 17:24 ]
mozesz spawdzic czy nie masz wybuchow tzn czy swiece i kable sa w porzadku z pzrewodami to prosta sparwa odpalasz silnik bierzesz plyn do szyb i psikasz na przewody wylaczasz switlo w garazu dodajesz gazu i pojaiwia sie dyskoteka na silniku lub nie wtedy widomo czy maja pzrebicie a swieca jak ci nie dopala to beda wybuchy w komoze spalania latwo sprawdzic odpalasz silnik idziesz do wydechu i nasluchujesz jak pracuje na wolnych obrotach jeslu pomiedzy praca silnika bedzie w wydechu slychac takie puchh to masz wybuchy swieca nie dopala mieszanki i powsatja wybuchy latwo nasluchac powodzenia <okok>
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... 04d77.html 20 letni klamot w ktory pchasz kase i wolny czas a i tak popsuje sie cos innego hehheee

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga